utorok, 20. novembra 2012

Mnoho žien nevie, že Tonikum je pri každodennom čistení a odličovaní pleti veľmi významnou zložkou. 
Používa sa večer po odlíčení pleti odličovačom alebo mliekom na tzv. dočistenie. Pretože kým mlieko odstraňuje nečistoty rozpustné v tukoch, tonikum odstraňuje nečistoty rozpustné vo vode. Zbavuje pleť mastnoty, potu a pomáha udržovať jej prirodzené pH, čím ju chráni pred baktériami. Súčasne ju osvieži, povzbudí a zregeneruje a dodá pleti látky, ktoré viažu vlhkosť. Pleťové tonika sa neoplachujú. Sú ideálne i pre tzv. malé čistenie pleti počas dňa. 
Ráno používame iba tonikum, pretože cez noc sa pleť neznečistí, tým pádom by sme ju zbytočne odmastili a zbavili kvalitného ochranného kožného filmu. Na trhu nájdete nespočetné množstvo všakovakých značiek a druhov, ale je dôležité zvoliť si správny typ pleťového tonika k typu pleti. 
Ja som si vybrala pleťové tonikum pre moju suchú a citlivú pleť od značky RYOR.

Keďže večer používam čistiaci gél a micerálku , ktoré mi pleť dokonale vyčistia a odmastia, tonikum používam iba ráno, aby som tvár ju zbavila prachu a usadenín, ktoré sa nachádazjú vo vankúšoch a perinách. Musím potvrdiť, že moju pleť skvele osvieži a hydratuje, je po ňom pekne rozjasnená a hebká. Toniká, ktoré som mala predtým vysušovali a pokožku sťahovali. Pri tomto tento pocit nemám. Navyše má príjemnú sviežu vôňu, ktorá mi pripomína pánsku vodu po holení :D ale to vôbec nie žiadna vada.









Balenie: 200 ml
Cena: 4 €
Použitie: ráno, večer
Kde kúpite: www.ryor.sk, alebo priamo v Značkovej predajni v Bratislave - Heydukova ulica č. 14,
Celkový dojem: 5/5 







Chceli by sme pripomenúť aj novú facebookovskú stránku RYORU pre Slovensko, kde nájdete vždy aktuálne novinky a prebiehajúce akcie: https://www.facebook.com/RyorSlovensko
a takisto nový slovenský eshop www.ryor.sk , kde zároveň nájdete aj kompletný zoznam predajní.

Máte skúsenosti s RYOR-om? Napíšte nám :) 

Missy (*.*)


14 komentárov:

  1. Abych pravdu řekla, ze značky Ryor jsem nenašla nic co by mi sedlo :-/

    http://www.pudlo.cz/blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :( to je škoda keďže ide o prírodnú kozmetiku, ale na druhej strane nemôže sedieť všetkým všetko :)

      Odstrániť
  2. Za to já Ryor naprosto miluju:-) Na mou pleť mi dobře sedí.Navíc je super,že je to přírodní kosmetika vyráběná v ČR:-)A cena je více,než příznivá.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja momentálne používam tonikum od ziaji to uhorkové, na moju mastnú pleť je dosť slabé ale inač odporúčam ;)
    to video som už videla je veľmi pekne spracované ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja by som si to kupila uz len kvoli tomu peknemu obalu :)) Btw dakujem za tipy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) obaly majú veľmi pekné! a nieje zač ;)

      Odstrániť
  5. To video je hodnš pěkně spracované, já od značky Ryor nic nemám, ale chystám se si něco koupit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já RYOR potkávám jen v těch menších drogerkách, tam bohužel nemají celý sortiment. Poradí někdo kde to všechno sehnat? Teda jestli je tu někdo z Prahy:-D?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určitě zkus Pasáž Metro na Národní třídě, kde mají obchod a nebo pak jejich e-shop.

      Odstrániť
  7. Opět krásné obaly. Nemám suchou ani citlivou pleť tak výrobky posoudit nemůžu.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ešte nemám skúsenosť so značkou RYOR, ale presne toto by som potrebovala :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. moc hezke video a mas krasny blog:)
    peknou sobotu
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)

About us

About us
Mária and Michaela, beauty, fashion and lifestyle bloggers from Slovakia.
          

OUR Insta Moments

follow us on Instagram

Dear followers

VISITORS

Awards

TOP PARTNER

Copyright ©2013 Lipstick Jungle . Používa technológiu Blogger.

Search

Načítava sa...

All the photos by jungleoflipstick.blogspot.com© are protected by copyright, pictures can only be used with prior consent of Marry and Missy and they have to be linked back to this blog. It is forbidden to use the pictures for commercial reasons.