DERMACOL - 3 kroky pre dokonalý make-up - UPDATE

By | 19:55 5 comments


Tejto trojici som verná už asi rok a ešte určite dlho budem, preto som sa rozhodla urobiť malý "update" jednej z našich prvých recenzií. Snáď sa nepohneváte ;) Určite sú to produkty, ktoré stoja za zmienku aj viackrát :)


Myslím, že každá si asi nájdeme iný make-up, ktorý nám bude vyhovovať, ale za vyskúšanie určite stojí skvelý make-up Dermacol Caviar Long Stay Make-Up &Corrector, ktorý sa radí medzi dlhotrvajúce make-upy. Dermacol kozmetika je jedna z mojich najobľúbenejších, pretože je hypoalergénna a moja pleť ju miluje :) Preto som tomuto balíčku nemohla odolať. Kúpila som ho pred časom v 101 drogerie za nejakých 8 eur, čo bola neuveriteľná cena!!! Veľmi ma baví balenie make-upu s praktický zrkadielkom a korektorom pod vrchným viečkom :) Korektor veľmi dobre zakrýva kruhy pod očami, len je treba vybrať si správny odtieň. Tento make-up vraj pôsobí priaznivo aj na akné, po dlhšom používaní by ho malo zlepšiť. Nezalieza do vrások a neupcháva póry čo je veľmi veľké PLUS.


Výdrž: Make-up vydrží naozaj dlho - skoro celý deň
Krytie:  veľmi dobré, ale pri kruhoch pod očami a vyrážkach je treba použiť korektor, ktorý je skutočne fantastický!
Konzistence: hutná, dobre sa nanáša, trochu ťažšie rozotiera; výhodou je špachtlička, ktorou si nanesiete make-up priamo na pleť vyhnete sa tým baktériám na rukách
Vôňa: veľmi príjemná, jemne kaviárová
Doporučujem ho skôr na mastnú pleť ako na suchú. 
Cena: Zoženiete ho zhruba za 13 € a jeho obsah je 30 ml. Na výber máte zo 4 odtieňov.


"Spája zdokonaľujúci korektor a dlhotrvajúci make-up vo vysoko účinnom prípravku na profesionálnej úrovni. Zdokonaľujúci korektor prejasní partie okolo očí a zároveň zakryje farebné nedostatky pleti. Spevňujúci make-up s kaviárom, ktorý povzbudzuje a vyhladzuje pleť, má ľahkú, zamatovú konzistenciu a dlhodobú kryciu schopnosť. Hĺbkovo hydratuje pleť, vyživuje ju a chráni počas celého dňa. Korektor spoločne s make-upom dodá pleti energiu, farebne ju zjednotí, rozjasní a zanechá zamatový vzhľad bez vrások. " Dermacol.sk





02 Fair


Pred použitím make-upu je potreba naniesť podkladovú bázu, aby make-up vydržal dlhšie a bol odolnejší a nevysušoval pleť. Dermacol Satin Makeup-Base ti vytvorí na pleti krásne hebký zamatový podklad, ktorý vyplní póry a vrásky – zabraňuje tak nepríjemnému usadzovaniu make-upu hlavne vo vráskach. Make-up je je behom dňa odolnejší a vydrží dlhšie svieži. Použitie je také jednoduché, stačí na vyčistenú pleť ošetrenú krémom naniesť v malo množstve bázu a rovnomerne ju rozotrieť po pleti. Stačí použíť iba malé množstvo a pleť je behom chvíle skvele zmatnená a hebká. Po tom ihneď môžete nanášať svoj make-up. Cena je približne za 15 ml 9 eur a 10 ml 7eur.

"Odborníkmi na make-up preverená a veľmi obľúbená zmatňujúca báza pod make-up SATIN MAKE-UP BASE vyhladí pleť, vyplní vrásky a póry a zabráni usadzovaniu make-upu. Zdokonaľuje tak jeho vzhľad a zvyšuje jeho odolnosť počas celého dňa." Dermacol.sk



Make-up na záver zafixujte pudrom najlepšie od rovnakej značky alebo takým, ktorý vám jednoducho vyhovuje. Ja púdre veľmi nepoužívam pretože mi vysušujú moju už dosť suchú pleť... Ale tento púder Invisible Fixing Powder je naozaj jemnučký transparentný príjemne vonia, zafixuje a zjednotí make-up po celý deň. Hoci kaviárový make-up má sám o sebe matnú, púdrovú konzistenciu, nie je potreba veľmi používať púder. Ale ak máte mastnú pokožku, ktorá sa leskne, určite ho odporúčam. Cena za 13, 5 g asi 9 eur.

"Ľahký transparentný púder s obsahom vzácnych pigmentov pre dosiahnutie zamatového vzhľadu pleti zafixuje make-up a zabraňuje vzniku mastného pocitu v priebehu dňa. Pleť po nanesení pôsobí pestovanejším dojmom a make-up je chránený proti dotyku v priebehu celého dňa. Súčasťou každého púdru je labutienka s praktickým štetcom pre jednoduchú a rýchlu aplikáciu." Dermacol.sk






Dúfam,  že recenzia (aj keď trochu dlhšia) sa vám páčila a podelíte sa s nami o vaše skúsenosti s týmto make-upom, bázou alebo púdrom...

Missy (*.*)


5 komentárov: Leave Your Comments

  1. teda to by mi vyhovolalo mastná pleť trochu akné, skôr by som cítila kaviár v make-upe ako naživo :D
    v tom balení boli teda tie tri veci? make-up, báza a púder či som to zle pochopila, lebo 8 eur to sa mi nezdá na to všetko
    a to je panáčik z animáku spláchnutý ??? kde si ho prosímťa zohnala :D aký model to je super fotka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten kaviar je zanedbatelny je ho citit len minimalne + je tam nejaka ta parfumacia :) ano balicek bol taky ako vidis na prvom obrazku všetky 3 veci ... tiež som nechcela veriť tej cene ale boli to nejake povianocne zlavy. Panacika zo sSláchnutých som dostala od priatela a je z anglicka takže neporadim ti kde by si ho mohla zohnať (skus ebayi) ... no milujem ho a robi mi modela pri viacerych foteniach :D

      Odstrániť
  2. Moc krásně zpracovaný článek!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. měla jsem tento make-up ve vzorečku a přišel mi hodně hutný a špatně roztíratelný. Každopádně make-upy Dermacol jsou podle mě jedny z nejlépe držících make-upů. Já se po všech těch Maybellinech, Rimmelech, Astorech... do 3 hodin hned lesknu, ale Dermacol na mě drží dobře. Já od nich teda miluju Pure Gold. Ten mě stašně mile překvapil.

    Set je ale pěkný, tyhle balíčky mám ráda. Teď před Vánocema bych nejraději koupila všechny ty krásné sady :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)