Elséve ARGININE RESIST X3

By | 16:06 1 comment

  


     Prvýkrát, L'Oréal Elsève využíva zmyselnosť, rafinovanosť a moc arginínu - cennej aminokyseliny. Arginín prebúdza energiu vo vlasoch a zvyšuje jeho pevnosť. Otvára vlasové folikuly a aktivuje mikrocirkuláciu teda prekrvenie.Vylepšený príjem kľúčových živín, a tým obnovuje jej potenciálnu silu...





Podľa výrobcu "Slabé, lámavé vlasy budú stále krajšie, silnejšie a lesklejšie. Elséve ARGININE RESIST X 3 ponúka úplne nový pohľad na silné a krásne vlasy!" Tvárou tejto rady je Jennifer Lopez ktorej vlasy sú vždy dokonalé, čo zvyšuje dôveryhodnosť produktu (aj keď všetci vieme, že týmto šampónom to určite nie je, reklama je fakt pútavá a láka vás to vyskúšať).




DEŇ PO POUŽITÍ 


                         (fotené  bez česania a iného upravovania vlasov - škoda, že som neurobila fotku pred videli by ste ten rozdiel)




     Keďze moje kučeravé vlasy cez zimu strašne zriedli a oslabili sa po neúspešných testoch všetkej možnej vlasovej kozmetiky som to vzdala. Jediné čo mi zabralo bola lopúchová vodička a brezový šampón, ktoré mi zastavili vypadávanie no aj tak sú moje vlasy stále slabé. O tejto rade som sa dozvedela z nejakého časopisu alebo reklamy čo chodia do schránky a veľmi zaujala lebo so šampónmi Elséve mám dobré skúsenosti a povedala som, že ho vyskúšam a podelím sa s vami o výsledok. Keďže na dobrú recenziu je potreba nejaký čas (cca 4 - 6 týždňov) môžem vám zatiaľ napísať moje prvé dojmy: 




Balenie pekné, vôňa veľmi príjemná dokonca aj po umytí. Už po prvom použití boli moje vlasy ozaj krásne lesklé, voňavé, nadýchané a vyzerali min. o 50% hustejšie čo som vôbec nečakala, hlavne keď mi šampón skoro vôbec nepenil. Použila som samozrejme aj kondicionér, ktorý som nechala na vlasoch asi pol hodiny, lebo som ako vždy nestíhala. Vlasy som po opláchnutí nechala preschnúť v uteráku a len prstami prehrabala. Dokonca môj priateľ mi vlasy nevedel vynachváliť ! Moje kučery držia ešte teraz krásny tvar! z čoho sa teším asi najviac :)) No nechcem to zakríknuť, lebo po čase to môže mať opačný efekt, takže pokračovanie o mesiac :)



TIP: Kondicionér si dávajte vždy po umytí vlasov. Na značke veľmi nezáleží, vyberajte si podľa typu vlasov a hlave rada od známych kaderníkov: Nechávajte si kondicionér na vlasoch tak dlho ako môžete, kľudne aj celý deň. Ten výsledok potom stojí zato :)



Love Missy (*.*)


1 komentár: Leave Your Comments

  1. Vždycky trajdám po bytě klidně i 2hodiny s balzámem na hlavě doma se mi vždycky smějí že jsem to vypadá jako bych si vlasy vyválela v oleji :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)