Favourite Lipsticks - part I.

By | 18:44 6 comments
 Ahojte :) Keďže náš nový blog má názov Lipstick Jungle alebo Jungle of lipstick (už ako chcete) je na mieste vysvetliť vám prečo ... Odpoveď je veľmi jednoduchá proste: "MILUJEME RÚŽE!!!!!!!!!!!!" túto odpoveď asi nikto z Vás nečakal čo sme si aj mysleli (:D), preto sme sa rozhodli urobiť malú prehliadku našich najobľúbenejších značiek a odtieňov ... Malú preto lebo tých rúžov máme podstatne viac, pretože naše "obedy" sa nezaobídu bez návštevy drogérie :D, ale nie všetky stoja za povšimnutie...

Dnes vám urobím recenziu JA (Missy) a niekedy v blízkej budúcnosti prispeje svojou zbierkou aj Marry :)

P.S.: Do komentov nám môžete napísať vaše obľúbené farby alebo aj značky rúžov, či sa držíte jednej alebo ich máte tiež doma požehnane :)

odtiene su o nieco svetlejsie ako v reale kedze moj fotak nema take dobre rozlisenie :(




Vybrala som pre vás rúže, ktoré používam najčastejšie pretože spĺňaju skoro všetko, čo má správny rúž mať :)
  •  Sú krásne pigmentované - obzvlášť rúže značky N.Y.X. spolu s Marry veľmi odporúčame!!! no u nás ich zatiaľ nedostať :( ale dajú sa kúpiť na internete napríklad na mimibazare, alebo na  http://www.nyxcosmetics.com , pri GS, Gosh a Fleur de Santé je potrebné naniesť viac vrstiev v ostatných postačí len jedna ... 
  • celkom dobre hydratujú, nevysušujú pery 
  • nerozpíjajú sa
  • a majú dosť dobrú výdrž, aj keď určite nie celý deň ako niektoré reklamy sľubujú :) 

Môj najobľúbenejší je asi ten od Oriflame... Hodí sa na každú príležitosť určite vám o ňom ešte veľa krát napíšem :) A potom ešte Forzen rose od Catrice, ktorý som dostala od Marry :-* Napriek tomu, že mi ružové a svetlé odtiene veľmi nepristanú tento mi perfektne sadol :)


bez blesku

1. Oriflame - Very me - Pink blush
2. Catrice - 130 - Frozen rose
3. Gabriella Salvete - Dolcezza - 10 - Pesca
4. N.Y.C. - Blue rose
5. Fleur de Santé - Amaze - Raspberry sparkle
6. N.Y.X. - 569 - Snow white
7. N.y.X. - 529 - Thalia
8. Gosh - Soft´n shine lip balm - 37 - Soft touch
9. M.A.C. - Lady Gaga Waterproof 2in1 lipstick - odtieň 15



s bleskom




TIP: Ak máte žlté zuby siahnite po červených odtieňoch, opticky vám to vybieli zuby a naopak vyvarujte sa perleťovým odtieňom ktoré vaše žlté zuby ešte viac zvýraznia! :)






6 komentárov: Leave Your Comments

  1. všetky sú krásne, ale mne veľmi výrazné farby nepristanú, hlavne červenej, oranžovej a svetlým farbám sa musím vyvarovať. inak som na rúže maniak, chvalabohu, táto skutočnosť mi bráni ako tak bezhlavo ich nakupovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. phẩm đã chuyển hết cho các đảo, tàu chỉ giữ lại mức đủ dùng cho mấy ngày hành quân về bờ. Bất ngờ, thuyền trưởng tàu HQ-605, Đại úy Lê Lệnh Sơn nhận được mật lệnh của Phó đô đốc, Tư lệnh Hải quân kiêm Tư lệnh Vùng 4 Hải quân Giáp Văn Cương, phải cấp tốc đóng giữ đảo Len Đao vào sáng sớm ngày 14/3/1988. Tàu HQ-605 đã khẩn trương thực hiện mệnh lệnh, cắm được quốc kỳ Việt Nam trên bãi đá Len Đao vào sáng sớm ngày 14/3/1988. Mặc dù sau đó tàu HQ-605 bị các tàu Trung Quốc bắn cháy rồi chìm, thuyền phó Phan Hữu Doan và báo vụ Bùi Duy Hiển hy sinh, sĩ quan chiến sĩ của tàu vẫn bình tĩnh giữ được đảo Len Đao và cùng nhau đưa thương binh tử sĩ về đảo Sinh Tồn an toàn.
      dong tam
      game mu
      cho thuê phòng trọ
      cho thuê phòng trọ
      nhạc sàn cực mạnh
      1900 6516 tổng đài tư vấn luật miễn phí
      công ty luật
      số điện thoại tư vấn luật
      dịch vụ thành lập doanh nghiệp

      Tôi nhớ tới nụ cười rạng ngời của Anh hùng Vũ Huy Lễ, thuyền trưởng tàu HQ-505 và đồng đội sau khi hoàn thành xuất sắc nhiệm vụ đóng giữ bãi đá Cô Lin. Sáng ngày 14/3/1988, tàu HQ-505 bị các tàu Trung Quốc bắn pháo dữ dội, khiến tàu hỏng máy. Thuyền trưởng Vũ Huy Lễ chỉ huy khẩn trương sửa máy, rồi lệnh chạy cả hai máy tàu, ủi bãi Cô Lin để vừa cứu tàu, vừa giữ đảo. Hơn 8 giờ sáng ngày 14/3/1988, tàu HQ-505 trườn được hai phần ba thân lên bãi Cô Lin thì bốc cháy. Lực lượng trên tàu vừa triển khai dập lửa cứu tàu, bảo vệ bãi Cô Lin, vừa đưa xuồng đi cứu vớt đồng đội ở phía bãi Gạc Ma…

      Odstrániť
  2. tiež zožnujem rúže, mám doma typujem 30 kusov. ale stále hladám farbu ktorá bude moja top one. :-) thaliu mám tiež ale čakala som niečo svetlejšie :(
    NYX sa dá objednávať aj zo stránky http://www.kosmetika-usa.cz/37-nyx-cosmetics
    dodávajú aj na SR a je s nimi skvelá spolupráca.

    nadkinsvet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja skor vlastnim lesky ako ruze..ale ten od mac je skvely :!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásna zbierka...mne sa strašne páčia také tie cyklaménovo ružové farby rúžov, ale vôbec mi to nepristane...občas si dám červený...ale väčšinou nosím také prirodzené farby mojich pier...a bledé mi tiež nepristanú,a le an niekom to vyzerá super

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a co je za odstín v prvním řádku druhá fotka? dík

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)