♥ Blazer & spikes ♥

By | 9:12 15 comments

Zdravím :)
Po dlhšej dobe som nezabudla doma foťák a mohla som niečo nafotiť. Potrebovala som si ísť niečo vybaviť do školy a tak som znova musela vstávať o 4 ráno :D a ako vždy som meškala a nestíhala...Stihla som ešte rýchle raňajky v auparku na terase (boli fakt chutné) a caffé s kamarátkou s ktorou sme sa dllĺlho nevideli .. (nerada sa fotí, takže ju neuvidíte :D)

Hello :)
Finally I didn´t forget my camera at home so I could shoot something for you. I had to go to school early morning so I woke up at 4 a.m :( and as usually I had been delayed ... I had fast delicious breakfast on the terrace in shopping center, and the coffee with my friend .. (you cannot see her because she doesn´t like photo shooting) :D

                     
                   

 Výhľad z terasy na mesto
The city view from the terrace ...
















Ráno ma zachránil moj budík :D ..bez neho som stratená
Vyhráva mi táto..
My "wake up" melody ... 


Pekný zvyšok dňa :)
M&M
Follow my blog with Bloglovin

15 komentárov: Leave Your Comments

  1. I LOVE the pink touches on the blazer so perfect!!

    -Jessica
    http://runninginsideus.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To sáčko je nádherný, fakt chytře řešený. Asi bych ho nosila pořád a ke všemu...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mě se strašně líbí boty! jsou nádherný =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. boty su z Pražského Deichmanna, k nám sa najlepšie kúsky nikdy nedostanú :/

      Odstrániť
  4. najkajšia marry :) skvelo doladená taška k topánkam (aj keď si na to nepotrpím- tu to vyzerá super!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež to nikdy neladím..ale spikes milujem.. čím viac, tým lepšie :)

      Odstrániť
  5. WOW! Amazing blazer!!!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekné sako :) a tie boty ♥ aa čo tu budem vyzdvihovať jednotlivé, pekná si celá! :)

    http://beauty-around-us.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pochvaly,veľmi ste ma všetky potešili :)

      Odstrániť
  7. Blogeriek z východu je jak hub po daždi :D A pekný outfit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super blog :)
    *
    http://fashovv.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veľmi pekné sačko,také zaujímavé :) PRISTANE TI TO!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)