D.I.Y. - Lace denim shorts

By | 14:07 5 comments


   
Ahojte, konečne je tu koniec týždňa  a pred nami síce upršaný ale víkend ... čo znamená čas na nechty, vlasy a upratovnie :)) Na rýchlo som pripravila pre vás tento článok keby ste sa náhodou vemi nudili :)

 Tento výtvor sa mi (ne)podaril ešte minulý rok, lebo som doma našla zvyšky čipky a nejaké úplné nové rifle z N.Y, ktoré som ale vôbec nenosila. No nejak som na to uplne zabudla a az teraz ked som ťahala letné veci zo skrine som narazila na tieto kraťasky :) Nie je to nič extra, ale ak neviete čo so starými jeansami je to celkom dobra inšpirácia. Nesmrteľná čipka je teraz veľmi "in" a ešte aj dlho bude tak načo kupovať predražené kúsky, keď si také niečo môžete urobiť sami doma skoro zadarmo a za pár minút...





Potrebujete iba kúsky čipky (opýtajte sa babky i nejakú nemá schovanú) a staré rifle, môžete si nejaké kúpiť aj v sekáči. No a samozrejme nožnice, niť ihlu a trochu času :)










Ak máte nervy a chuť môžete si vytvoriť dizajn  roztrhaných tzv."ripped jeans"... na youtube je množstvo návodov ako na to... 






Na internete nájdete aj veľa inšpirácií na takéto čipkované kraťasky, dokonca aj ja som sa inšpirovala a určite si ešte nejaké tie s čipkou na zadných vreckách alebo vpredu ako na poslednom obrázku vykúzlim a urobím vám dalsie DIY... ;)
Na ochutnávku pridávam pár obrázkov, ktoré ma zaujali najviac ....























 HAVE A NICE DAY ... Missy ;)



5 komentárov: Leave Your Comments

  1. čoože:)! tak to je aké super wáw:D a podarilo sa! mimochodom chcem tvoje nohy a zadok :DD perfektné to je !!:D super článok:) D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D dakujem :) som rada ze sa paci :) a co sa tyka zadku a noh niesu az take dokonale :D ale od dnes zacinam cvicit tak snad raz budu ;)

      Odstrániť
  2. Když se na to tak koukám tak si je prostě musím vyrobit, není možný jak jsou krásné! :) Jsi šikovná :) A máš perfektní nožky a zadeček :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naprosto úžasný!:-) jsi šikula! Chci taky :D teď jsem darovala pár starých riflí, ale snad nějaký ještě najdu..ale nemám šicí stroj, takže švadlena jedině..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super nápad! Vypadá to skovostně! (y)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)