Shopping day by Missy

By | 14:27 11 comments


Minulý týždeň nakupovala Marry teraz je rad na mne :) Všetky veci z dnešného nákupu som mala vo svojom wishliste už dávno, ale podarilo sa mi ich kúpiť až keď som ich prestala hladat :D určite to poznáte - idete si kúpit niečo cielene a nekúpite nič alebo prinajlepšom úplnú hlúpost,len aby ste neodišli naprázdno :) To je aj môj prípad lietam celý týždeň po obchodoch so zoznamom v ruke a nič ... a keď si idem len tak kúpiť napr. obed , zrazu som doma s plnými taškami :D tak to bolo aj dnes ... a tu je výsledok: (kúpila som skoro všetko čo som chcela, okrem obedu samozrejme :D  )




Tričko s anglickou vlajkou som chcela už veľmi dlho takže keď som videla toto tenučké letné tielko, ktoré je vzadu dlhšie ako vpredu nebolo čo váhať ... Váhala som len nad lodičkami kúpila som si ich na svadbu sú celkom pohodlné nie sú vysoké a majú špicatý koniec čo je teraz veľmi trendy, tak snáď ich po tej svadbe nevyhodím rovno do koša a ešte ich využijem :)))


  • Návšteva 101-tky sa opäť nezaobišla bez nákupu ... odniesla som si 2 laky a fialovú ceruzku na oči Miss Sporty;
  • Čo sa týka lakov jeden je klasický zlatý od tiež od Miss sporty - chcela som Gabrielu Salvete ale nemali ho :( a ten druhý je  - Constance caroll - táto značka je vraj na trhu už dlho no ja som siahla po nej bohužiaľ až teraz, pretože má nádherné pastelové farby lakov ... vybrala som si odtieň Pastel Green a cena za 12 ml je len 1,89;
  • Pri pokladni som dostala kartičku so zľavou 1 € na všetky farby na vlasy od Pallete, vďaka ktorej ešte môžete vyhrať 300 €!!!!!! Inak majú akciu aj na Garnier - keď si kúpite akýkoľvek výrobok v hodnote 5,99 a vyššie dostanete balzám na pery zadarmo + opäť hráte o množstvo cien! Takže treba to čím skôr využiť!!!
  • V Tescu som zase pri regáloch so všelijakými prostriedkami na nohy objavila túto mini tyčinku na odtlaky od Essence ... na jednom blogu som na ňu čítala samé chvály tak ju chcem vyskúšať, lebo odtlaky sú moja nočná mora :( stála nejaké 3 eurá ... Určite ju ešte zrecenzujem :) 


 Cestou domov ma zastavila skupinka mladíkov a dostala som od nich zadarmo cukríky a pusu :*
Nie nebojte sa nenechávam sa bozkávať len tak od hocikoho a ešte k tomu na ulici :D
 Bola síce na papieri no ako útecha za boľavé nohy to padlo vhod :) asi budem pešo chodievať častejšie :D


Čo pekné ste ulovili tento týžden vy? pochváľte sa nám dolu v komentoch :) 

Missy (*.*)

11 komentárov: Leave Your Comments

  1. To tílko je super! :)
    Tento týden jsem ještě nakupovat nebyla..ani v DM..divný! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) heh v DM som ani ja uz davno nebola nejak nemam cestu okolo a bojim sa ze zas by som tam skrachovala :D

      Odstrániť
  2. myslím, že tú tyčinku na otlaky sme videli na tom isto, ja idem pre ňu zajtra :-) ja CC laky používam už tak 15 rokov, stále ti isté farby :-) Začiatkom roka som si ich z nostalgie opäť kúpila. 250 Bronze bol z nich ten top.
    toto je on :-) a fotka za ním je zlatý, srejme ten, po ktorom si išla :-o
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=368683883157136&set=a.421264757899048.118631.346340132058178&type=3&theater
    tie topánky vyzerajú dobre, mám rada takéto "obyčajné" a jednoduché

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moze byt len som si nevedela spomenut ktory to bol pridala by som link :) ja som si CC laky vsimla bohuzial az teraz ked sa objavili v mojej drogerke :( co je urcite skoda :( fotky na fb su krasne pozeram ich dookola a neviem si vybrat ;)

      Odstrániť
    2. ten bronzový, č. 85 :-)ešte tam pridám posledný, nech je to aspoň viac aktuálne, píšem teraz ktorý je ktorý

      Odstrániť
  3. ohh wonderful shoes and top!! I love it:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. naale aký paraádny nákup ;D všetko by som chcela, chválim ťa ako si super nakúpila aach ;)
    www.monkeystyl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uzastne tielko a celkvovy nakup:)Inak neprezradila by si odkial ho mas ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som tú tyčinku na otlaky chcela keď som išla na svadbu, ale keďže u nás nie je DM, tak som poprosila priateľa, nech mi to kúpi...samozrejme som mu povedala ako sa to volá, ako to vyzerá, koľko to stojí...a samozrejme mi doniesol niečo úplne iné, nejakú vodičku na kurie oká, či čo

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)