BIODERMA Sébium RECENZIA

By | 12:22 12 comments
O značke Bioderma sa dočítate už takmer na každom blogu. Stala sa veľmi úspešnou na kozmetickom trhu vo viac ako 70 krajinách svetaa neustále sa rozrastá. Výrobky laboratórií BIODERMA patria k najčastejšie odporúčaným francúzskymi dermatológmi. Táto francúzska firma z Lyonu je na trhu viac ako 20 rokov. Tato spoločnosť sa zaviazala vyvíjať výrobky vhodné potrebám a požiadavkám pacientov i s tou nejcitlivejšou pokožkou. Zaujímavosťou môže byť fakt, že Biodermu nenájdete v severných štátoch Európy alebo v USA. Všetky produkty tejto značky liečia jednak pôvod problémov pokožky, tak aj ich symptómy. Vybrať si môžete zo špecifických kolekcií výrobkov pre každý typ pleti.


My sme pre vás dnes vybrali kolekciu "SÉBIUM" pre zmiešanú až mastnú pleť, ktorú denne ja Missy používam, a ktorú vám aj Marry ako budúci farmaceut môže zo svojich skúseností len a len odporúčať...
(PRODUKTY NEBOLI SPONZOROVANÉ)







Sébium H2O - túto micerálnu vodu už pozná každá z vás takže ju netreba nejako extra predstavovať...

•  jemne čistí pokožku bez jej vysušovania, od nečistôt a nadbytočného kožného mazu, jednoducho odstraňuje aj vodeodolný make-up, nedráždi oči. Je hypoalergénna  a nekondoménna čiže nespôsobuje vznik čiernych bodiek; 
Cena: 250 ml - 12,09  €; 500 ml - 17, 89 €


"Určite na ňu nedám dopustiť, je to môj prvý výrobok od Biodermi, ktorý som vyskúšala a stala sa súčasťou môjho života asi už navždy. Používam ju každý večer a ráno na dôkladné vyčistenie pleti od make-upu alebo prachu. Krásne mi pleť zhydratuje a pripraví na nanášanie krému. ;)"






Sébium Hydra - denný krém na intenzívnu a upokojujúcu starostlivosť, obnovuje hydratáciu a rovnováhu, vyžadujúce hydratáciu vplyvom častého alebo občasného vysušovania, škodlivých vonkajších vplyvov .... 
• Pokožka je čistá, žiarivá a navodzuje pocit spokojnosti.
• Účinné zjemňujúce aktívne zložky tlmia akékoľvek začervenanie a upokojujú pokožku, zmierňujú pocity pálenia. 
• neupcháva póry
•  vhodný pre všetky typy pleti 
Cena: 40 ml - 12, 39€

"Používam ho každé ráno na očistenú pleť micerálnou vodou, a po nanesení krému na stiahnutie pórov. Skutočne pleť okamžite hydratuje a osvieži."




Sébium Pore Refiner aktívne sérum na okamžité stiahnutie kožných pórov, zlepšuje vzhľad pokožky, jej štruktúra sa stáva jemnejšou, hladšou, jasnejšou, póry sa stiahnu a sú menej viditeľné, zabraňuje opätovnému upchávaniu pórov.
• Jemná tekutá textúra séra sa hneď po nanesení vstrebáva a zanecháva príjemný hladký povrch. vhodné aj ako základ pod make-up.

Cena: 30 ml - 14,79 €

"Vynikajúci výrobok, môžem len a len odporúčam všetkým, ktorí majú rozšírené póry a tvoria sa im čierne bodky. Skutočne to zaberá. Dávam si ho každé ráno ako som spomínala na vyčistenú pleť spolu s krémom Hydrabio a slúži mi aj ako podklad pod make - up. Pleť nezaťažuje, je okamžite hebučká, póry sa stiahnu, takže použitím akéhokoľvek make-upu sa vyhnete tvorbe čiernych bodiek."





Sébium Peelingový gél je zložený z čistiacich zložiek, ktoré sú známe svojou jemnosťou a účinnosťou.
• Účinné aktívne zložky majú mechanický účinok na vyrážky a uhry. Urýchľujú odstránenie nečistôt, čím podporujú obnovu buniek.
• Patentovaný komplex Fluidactiv® reguluje kvalitu kožného mazu. Textúra pokožky sa stáva jemnejšia, póry sa sťahujú a pleť sa prežiari.
•  nenarúša rovnováhu pokožky a je dobrou prípravou na použitie ochranného krému a nespôsobuje tvorbu komedónov 
Cena: 100 ml - 13,09€

"Jednoznačke najlepší peeling aký som kedy mala. Obsahuje jemnulinké zrniečka, pri ktorých máte pocit že vám pleť krásne masírujú a nie drú. Pleť je po ňom ako znovuzrodená a zbaví vás aj čiernych bodiek."










Sébium Sérum - Obnovujúce sérum, ktoré vyhladzuje a zlepšuje štruktúru pleti, výrazne redukuje pretrvávajúce nedokonalosti, vďaka účinnému peelingovému efektu.
• Vyrovnáva nepravidelný reliéf pleti a obnvuje prirodzený jas pokožky.
• Gélová konzistencia má výbornú toleranciu.
• Odporúča sa používať ho každý druhý večer ako 4-týždňovú kúru samostatne alebo s vaším obľúbeným nočným krémom.

Cena: 40 ml - 14,89 €

"Toto sérum je výborným pomocníkom pri zničenej alebo akóznej pokožke. Používam ho keď vidím že moja pleť potrebuje zregenerovať a obnoviť každý druhý deň po dobu jedného mesiaca a skutočne zaberá aj keď na začiatku trochu štípe, ale predsalen hojí takže ak máte malé ranky musíte s tým počítať."







Sébium Moussant - penivý gél na každodenné čistenie zmiešanej alebo mastnej pokožky;
• odstraňuje prebytočný maz a zvyšky make-upu, jemne čistí pokožku, reguluje tvorbu a kvalitu kožného mazu, 
• neobsahuje mydlá, a nedráždi oči.
Cena: 200 ml - 13,09 €

"Osobne mám túto penu veľmi rada, používam ju cca každý druhý deň večer pred spaním, keď sa potrebujem zbaviť chemickej masky, ktorú nosím celý deň na tvári. Stačí máličko, krásne pení, nedráždi oči a vyčistí usadeniny make-upu. Pleť je po ňom čistá, krásna svieža a hebučká."












Sébium MAT - aktívny krém , ktorý dodáva pokožke matný vzhľad, redukuje lesk, okamžite a trváco ošetrí všetky príčiny lesklej pokožky
• zlepšuje vzhľad pokožky,  zabraňuje upchatiu pórov. 
• Nespôsobuje tvorbu komedónov, krémovo-gélová textúra sa rýchlo vstrebáva a je dobrým podkladom pre trváci mejkap. 
• Pokožka ostáva po celý deň čistá, jemná a dokonale matná. 

Cena: 40 ml - 14,79 €






Aj napriek tomu, že nie je táto lekárenská kozmetika najlacnejsia rozhodne ak máte citlivú alebo problematickú pokožku neničte si ju ešte viac lacnými drogérkovými produktami za malý peniaz, ktoré sľubujú nemožné. Ak si nemôžete dovoliť kúpiť si hneď celý výrobok nebojte sa pýtaťsi v lekárňach vzorky, majú ich tam plno. Aby ste presne vedeli, pre ktorý produkt sa rozhodnúť.

Dúfame, že sa vám recenzia páčila, pomohla vám vybrať-nevybrať si a môžete sa podeliť so svojimi skúsenosťami dolu v komentoch. Tešíme sa a prajeme krásny horúci zvyšok dňa :)

Missy


P.S.: NEZABUDNITE na našu GW! Čakajú na Vás super ceny od BIODERMY !!! 


12 komentárov: Leave Your Comments

  1. La micelárka by stála za vyzkoušení....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je úžasná:) Používam ju už dlho:)

      Odstrániť
    2. Ja som si v pondelok akurat kupila miceralnu vodu :) a som zvedava ako mi bude zaberat.Super recenzia :)

      Odstrániť
  2. nice blog :) i like the post! wanna look on my blog? would be happy bout it :** xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great post! Love their products :)

    Thanks for your comment :) I'm following you now. Hope you liked my blog and follow me back :)

    http://petitemini.blogspot.se/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úuuplne super recenzia biodermu milujem a polku s týchto produktov mám a súhlasím :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Biodermu uplne zboznujem! az na to, ze pouzivam radu Hydrabio :) inak kocky, mozem sa spytat, ze ako ste sa dostali k spolupraci s Biodermou?

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s Biodermou zatial nespolupracujeme .. ako sme spomenuli v clanku su to vsetko nami zakupene produkty ktore normalne pouzivame nie je za tym ziadna reklama a pod. :)

      Odstrániť
  6. recenzia je krásna ! mala som s Biodermy veľa prípravkov a zatiaľ nemôžem povedať, že by to bola zlá kozmetika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak túto kozmetiku používam i ja, a spokojnosť nadovšetko

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zelenú micelárku mám aj ja je naozaj dobrá :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja som s biodermou začala len prednedávnom, ale zatiaľ som s ňou spokojná... mám sebium mat, global, micelárku a teraz som si kúpila čistiaci gél, ešte sa chystám na peeling... len s tými vzorkami je to trochu zložitejšie... najprv som dva týždne obháňala lekárne asi v troch mestách, tvrdili mi, že vzorky nedostávajú a ak ja nejaké mali, tak nie tie, ktoré som chcela ja... namiesto toho mi jedna lekárnička chcela dať úplne z inej rady... tak neviem, či ona nevedela, ktorá rada je na čo alebo už fakt neviem... takže to je moja skúsenosť so vzorkami, potom ma to už prestalo baviť a na základe XY recenzií, ktoré som si načítala na nete, som sa rozhodla kúpiť si plné balenia (dúfala som, že to neboli vyhodené peniaze), aj ked postupne, lebo fakt je to kozmetika, ktorá je cenovo trochu vyššia... zatiaľ som s ňou spokojná :) Monika

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)