Giordani Gold Jewel Lipstick

By | 17:39 11 comments
Ahoj ahoj po dlhom čase som tu aj ja Missy ;) A od dnes už ako Mgr. :)) Veľmi sa teším, že moje úsilie nevyšlo nazmar a že to už mám úspešne za sebou :) aj keď ešte stále cítim ako som sa ráno triasla :(

A som taktiež rada, že konečne budem mať čas aj na vás a vystriedam trochu Marry, ktorá  má teraz toho tiež veľa .... 




Začnem asi novým rúžom, ktorý som si prednedávnom objednala z Oriflamu. Už veľakrát som spomínala, že túto značku mám veľmi rada aj keď tiež sa v nej nájdu nepodarky :D Ale tento rúž je rozhodne z inej kategórie .... Ako prvé vás zaujme luxusný zlatý obal. Za ďalšie krásna sýta farba! -ja mám odtieň Eternal red- (prirovnať ho môžem k farbe čerešní), ale vybrať si môžete z niekoľkých odtieňov od "nude" cez fialové až po krvavo červené ...  Najväčším plusom pre mňa je , že tento rúž obsahuje balzam, ktorý pery krásne zvláčni a hydratuje ... a príjemne vonia ;) No a na záver vydrží na perách niekoľko hodín!!! - skúšala som s ním jesť a piť a stále držal :) cena v akcii 5,50€ inak 10,90 € ...
 takže dávam :

  z 5!!!








 Názory / Feedbacks:
zdroj: sk.oriflame.com














 MISSY ;)

11 komentárov: Leave Your Comments

  1. gratulujem k titulu! vybrala si si krásny odtieň, ja ostanem síce pri tých vzorkách, lebo rúžob mám habadrj, ale sú fakt skvelé... na zjedenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) ano tiez rozmyslam este o dalsich vzorkach :)

      Odstrániť
  2. Gratuluji k Mgr., musí to být úžasný pocit:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem je to neskutocny pocit ze som to nakoniec zvladla po tolkych rokoch driny :)

      Odstrániť
  3. gratuluji k titulu. Oriflame jsem dřív objednávala a byla jsem tam i registrovaná. No po čase jsem měla pocit, že jenom zdražují a nějaké ty novinky nikde...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) ako som pisala kazda kozmetika ma svoje plusy a minusy a kazdemu vyhovuje nieco ine mne napriklad nesadol AVON nic z neho mi nerobi dobre a ceny su neskutocne :(

      Odstrániť
  4. vyzerá luxusne a ja som s ich rúžmi tiež vcelku spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratuluji k titulu a rtěnka má teda krásný obal a moc pěkně si jí vyfotila :)

    http://jungleoflipstick.blogspot.sk/2012/06/big-bioderma-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gratulujem :) a ten rúž je perfektný!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. gratulujem k titulu...a vidím to, že najbližšie si budem musieť pozrieť nejaký katalóg oriflame

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)