✌ Nail polishes / zbierka lakov ✌

By | 22:52 14 comments


Zdravím..


... prax, skúšky..všetko sa to zosypalo a ja  pomaly neviem kam skôr..Praxujem v lekárni a tak denno-denne zvádzam boj všetko to tam nevykúpiť...Pánboh zaplať za malé vzorečky :D ..V najbližsom poste Vám ukážem , čo všetko som nakúpila a aké vzorky aj pre vás otestujem .. ( v hlavnej úlohe Bioderma, Ávene, AA cosmetics ).
Ale nie o tom som chcela :D..Dnes je dnes..a ja už zasa nestíham...ale jedno som stihla ešte včera, kým som išla spať. 
Nafotila som Vám zbierku mojích lakov. Keď náš blog pozorne sledujete, určite ste si všimli, že s Missy milujeme manikúru...čím extravagantnejšia, tým lepšia. Tomu zodpovedá aj moja zbierka :D Opäť to nie je nič svetoborné a väčšina  má  možno doma asi podobnú zbierku. Tak, snáď sa inšpirujete aspoň farebnou škálou...

Marry














Ešte sa chceme s Missy poďakovať za vaše milé komentáre a podporu, ktorú si vážime a veľmi sa z nej tešíme !!
Prezradím Vám, že sa chystá veľká Giveaway ! ale až keď vás sledovateľov bude aspoň 50 !
To je už všetko...Na koniec tohto článku nedám bodku, 
ale 


14 komentárov: Leave Your Comments

  1. Pěkná sbírka a už se těším na giveaway:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekná zbierka :)
    ľudiaaa, nasledujte, chceme súťaž :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, moc hezky design blogu! Uplne mi srdce pookralo!
    Zvu te k sobe na giveaway o kokosovy olej :)

    pa Belle Hanele

    http://bellehanele.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jejku nánku, tady už má někdo opravdu závislost:-). Ikdyž...podobnou sbírku mám balzámků a lesků na rty, tak já radši mlčím:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lesky sú naša ďalšia slabosť :) určite pribudne článok aj o nich :))

      Odstrániť
  5. óoooó koľko veľa lakov :)) aj ja chceem:) krásna zbierka :) super príspevok ♥
    www.monkeystyl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, you've got quite the collection of nail polish. I love it! I'd like the lavender purple and ALL the neon colors!

    Cathy Trails

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásna zbierka,niektoré podobné doma máme,napríklad ten červený na druhej fotke,farba krásna,zo začiatku bol skvelý,keď sa nalakoval bol jemne matný,ale bohužiaľ rýchlo zhustol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús riedidlo na laky, je to super vecička :)

      Odstrániť
  8. akáá veľká zbierka, ja mám doma podobnú :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)