Neon Flower Water Marble Nail Art

By | 21:16 27 comments

So zdobením nechtov nemám veľa skúseností a priznám sa ani pevné nervy :( Na to je skôr odborník Marry :) No neviem ako vy ale ja som sa zamilovala do tohto netradičného nechtového umenia :) Nemusite byť žiadna nechtová dizajnérka aby ste to zvládli. Stačí vám voda izbovej teploty, rôznofarebné laky na nechty podľa nálady, lepiaca páska na oblepenie okrajov nechtov, aby ste sa nemuseli trápiť čistením prstov, ďalej podkladový lak, obyčajný biely lak (stačí jedna vrstva) a povrchový priesvitný lak, aby vám tento dizajn vydržal čo najdlhšie ... + veľmi dôležitá vec YouTube, kde nájdete mnoho jednoduchých a efektívnych návodov ako nato....
nezabudnite si hneď očistiť okraje nechtov s vatovou tyčinkou  namočenou v odlakovači  nech to nemate take zapatlane ako ja :D



Priznám sa mne to šlo spočiatku hrozneeee :((( Voda mala stále zlú teplotu a lak sa mi nechcel rozpíjať ale na vode zaschol skôr ako som stihla vyčarovať nejaký vzor :( Po pár hodinách akých - takých pokusov som to vzdala no našťastie ma priateľ nakopol aby som to nevzdala že mi s tým pomôže :D Takže sme to spolu nejak dokončili a výsledok posúďte sami ...





Použila som:


Pre tie, ktoré by si chceli vyskúšať všelijaké moderné nechtové dizajny ESSENCE ponúka takýto mini set MARBLE MANIA, ktorý obsahuje: 2 drevené špachtličky na Marble nail art, 2 hubky na Ombre nail art, tenučký štetec na zdobenie nechtov a podrobný návod ako si takéto nechtíky samé vytvoríte. Neviem či sa dá zohnať u nás a za koľko lebo ja som to dostala ako darček z Rakúska, ale skúste sa poobzerať v DM.


Inšpirovala som sa videjkom od "cutepolish" pozrite si jej kanal robí naozaj nadherne nechtiky ;)



Nezabudnite sa zapojiť do našej GIVEAWAY !!! viac info TU!!!

Missy ;)

27 komentárov: Leave Your Comments

  1. wáw :) tie nechty sú prekrásne ..fakt sa podarili:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je nádhera! Někdy vyzkouším

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) potom hod na blog ako sa ti podarili ;)

      Odstrániť
  3. je to nádherné :) mě se to taky nechtělo moc rozpouštět ale tak už vím, kde je chyba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem pekne :) teplota vody je zaklad niekde pisu ze teplu inde studenu mne sa osvedcila ta izbova teplota nejakých 20 stupnov najlepsie je napustat si studenu a nechat par hodin postat v izbe ale nie na slniecku :)

      Odstrániť
  4. Krásne sú :)) Fakt sa ti podarili.. Takmer ako profesionálka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo dakujem :) ale od prfesionalky mam este daleko ;)

      Odstrániť
  5. Ráda si nějakým způsobem zdobím nehty, ale tuhle techniku jsem ještě neviděla : ) Vypadá to úžasně : )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem urcite ak mas cas a chut odporucam vyskusat :) fantazii sa medze nekladu ;)

      Odstrániť
  6. tie nechty az tahaju oci tak su vyrazne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snazila som sa mojim biednym fotakom zachytit najrealnejsiu farbu tak som skusala fotit aj von aj dnu a trochu zvyraznit farby aby sa to podobalo realu ...

      Odstrániť
  7. fúúha krásne ti to vyšlo... ja som si robila takéto nechtíky asi 2krát a ani raz mi nevyšli tak pekne :(, na toto zrejme nemam talent :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na to netreba talent len trochu praxe ... mne to na prvy krat tiez nevyslo :( ako som pisala vyzeralo to hrozne! ale nakoniec po mnohých pokusoch s vodou a lakmi to ako tak vyslo ... treba si len najst cas a poskusat :)

      Odstrániť
  8. Jeeej, super kombinacia farieb a aj sa ti to krasne podarilo...ja som to skusala 2-3 x ale vzdy to skoncilo uplnym fiaskom :( asi na to nemam talent, ci co...

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wooow je to úžasný návod!! ani by som nevedela že sa to da takto spraviť :) určite to vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak tomu říkám echt umění, fakt že jo. Je to krásný. Škoda, že to vydrží jen pár dní...:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Award for you on my blog ;)

    insidetheselect.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. to vypadá moc hezky! :)
    hned si tě dávám do záložek

    OdpovedaťOdstrániť
  13. wow!Nehty jsou dokonalé, obvzlášť se mi líbí ty pastelové)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty nehty jsou opravdu krásné a ještě k tomu máš krásný a zajímavý blog :)

    http://rollicking-fashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tak tieto nechty su perfetkne! ja som to skusala, ale nemam dobre laky, podaril sa mi len jeden necht aj ten sa mi podarilo rozmazat skor ako zaschol:D....skoda..

    OdpovedaťOdstrániť
  16. to je úžasné, o této technice jsem ještě nikdy neslyšela ale vypadá to báječně. Až mi trochu povyrostou nehty, tak to určitě zkusím!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásne sa ti to podarilo! Ja som to skúšala zatiaľ len raz, ale tuším to skúsim znova :) Snáď sa mi to podarí lepšie než minule.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)