DIY: Party dress

By | 12:30 17 comments

Hi everyone. Tento článok nebude pre mnohé z vás opäť nič nové. O tom ako si vyrobiť z pánskej košeľe šaty, sukňu či blúzku ste si mohli pozrieť na youtube mnoho videi. Skôr sme vám chceli ukázať, že takýto model je normálne nositeľný a nemusíte sa toho báť :) 


Potrebujete iba pánsku košeľu (čím väčšia tým lepšia), fantáziu a zrkadlo, kde si môžete vyskúšať rôzne variácie podľa toho v ktorej sa budete cítiť a vyzerať čo najlepšie. 



Ja som túto bodkovanú košeľu dostala od priateľa, ktorý zhodnotil že na mne vyzerá oveľa lepšie ako na ňom  a že si ju teda môžem nechať :D jupiiiii :D stačilo iba zapnúť(viď obrázok) a urobiť z rukávov klasickú mašľu ... voilááá ! :)









Požičala som si z googlu tieto návody aby ste mali lepšiu predstavu ako nato: 





Ako prvá prišla s takýmto nápadom bola ruská modelka a dizajnérka Irina Zvidrina, ktorej video má dnes už cez 2 a pol milióna pozretí. Spolu so sestrou Marinou si založili blog ktorý si môžete pozrieť na stránke: http://colourheelsdiary.blogspot.com/



A čo vy, vyskúšali ste už takéto rýchle letné šatočky? Resp. trúfli by ste si v nich niekam vyraziť? Ak áno kam by to bolo?

Missy

17 komentárov: Leave Your Comments

  1. Naprosto dokonalé ! TA košile je úžasná a opravdu takhle vyrazit můžeš kamkoliv :)

    Už jsem to před časem taky zkoušela, ale chybí mi tak dokonalá košile, jakou máš ty :))

    http://michaela812.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krasne :) tiež som to najprv skúšala s rôznymi košeľami ale jedine táto mi sadla ... skus pozriet v nejakych sekacoch xxl velkosti su najlepsie :)

      Odstrániť
  2. Wáw pasuje ti to..ja som to tiež skúšala ale mne to tak nepristane ako tebe! úžasne:P .. si riadna kočka !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Člověk by neřekl, že může košile může vypadat tak sexy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to krásne, len by som sa asi bala, že to niekto spozoruje, ale tak nech! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je uplne genialny napad :) mne to pripomenulo trosku Carrie zo SATC, ked spadla do vody s Bozskym a potom isla domov v jeho koseli previazanej opaskom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na mě trošku moc krátké a bála bych se, že se mi košile omylem nějak rozváže a způsobí pořádnou neplechu - např. u tancování si to dokážu představit :D Ale je to super nápad a tobě to takto
    moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. baby určite to nie je nič do mesta ale rozhodne super vec na dovolenku. S jednou košeľou vykuzlite niekoľko outfitov a ušetríte miesto v kufri ;) keď si pod ne dáte plavky nikomu nebude vadiť keď sem tam niečo vykukne :) niekde na pláži alebo pri vode je to každému jedno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak to je brutál!!! :-) naozaj klobúk dolu, nikdy by mi nenapadlo že to je košeľa...naozaj to vyzerá na tebe ako párty šatičky a strašne ti to v nich pristane :-) niekedy to naozaj skúsim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super napad:)!!!este som to nevidela!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak táto je krásna a veľmi pekne to ukáže, len vpredu trošku krátka, ale tiež by som si ju asi nedala, nuž ja som už taká citlivá na pohľady :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Několikrát jsem to již viděla, ale nikdy jsem si nemyslela, že to může vypadat takhle super! Asi si půjdu koupit pánskou košili!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. úžasné, vyzerajú ako z obchodu:)

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)