How we do (Party) / Rita Ora

By | 19:00 10 comments

Poznáte už  Ritu Ora  ? Ak nie, určite si ju zapamätajte, budeme o nej totižto ešte veľa počuť. Je mladá, krásna, za veľkou mlákou jej popularita prudko stúpa nahor a prezývajú ju blond Rihanna.



Jej ďalším singlom v poradí je How we do (Party).
K letu patria akcie, žúrky, párty a všetko s tým spojené ...
 Ako si leto užívate Vy?













Marry & Missy

10 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ritu znám má dobré písničky:))
    ty poslední tři obrázky nemají chybu!:)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. obrázky su super :) No moje prázdniny vyzerajú tak isto-kamaráti, žúrky, proste užívam si ich naplno a dúfam, že nikdy neskončia :-D :-D


    www.beautybytimej.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak to má byť ! ..v dobrom závidíme :))

      Odstrániť
  3. Ritu znám:),dokonce (myslím v Blesku)ukazovali že byla oblečená uplně stejně jako Riri:)Jinak se přidávám k blogu.:)Protože se mi tu tuze líbí:)Tak at tě mám stále na očích:)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mám na blogu článek o máskách na vlasy tak koukni:)(jak bych byla ráda kdybyses přidala k blogu a dala komentář:)):D)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. aj nám sa páči a dúfame, že od nej pribudnú nejaké ďalšie hudobné letné pecky :)

      Odstrániť
  5. Ritu neznám, ale doufám, že skrz tvůj blog poznám ;) jak píšeš, prostě Blond Rihanna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rihanna v akomkoľvek farebnom prevedení nikdy nie je na zahodenie :D

      Odstrániť
  6. Ritu neznám, ale písnička je super!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Také jsem o ní slyšela jako o kopii Rihanny. :)) Líbí se mi její styl, Rihanna mě nebere, kvůli jejím extempóre s drogama atp. Nemám drogy ráda, berou člověku osobnost. :))

    btw
    moc se mi u tebe na blogu líbí, jdu pročíst ostatní posty a ráda bych tě pozvala na blog k sobě :)) http://elizabethlore.blogspot.cz/ and follow you :))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)