Keep calm and be a Barbie

By | 11:59 23 comments
Krásny slnečný deň všetkým :)

Máme pre vás dva ružové typy. Prvým je voňavý balzám na pery od Balei. Krásne vonia a má rozkošné balenie. Kúpite ho v Dm-ku. Druhým je vynovená verzia špirály od Maybelline so srdiečkovou kefkou. Špirála nie je drahá (okolo 3 eur ?..nepamätáme si presne), ale určite nie je na zahodenie.
 S malou šikovnou kefkou zachytíte aj najkratšie riasy + to milé balenie, nemohli sme odolať :))
















Pekný zvyšok dňa
Marry & Missy

23 komentárov: Leave Your Comments

  1. To je sladký příspěvek :) koukni na můj blog probíhá giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balzám už mám, ta vůně malin je úžasná navíc báječně hydratuje a rty vyživí. K řasence už bych takovou důvěru teda neměla....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. balzám je fakt super, rýchlo sa stal naším obľúbencom :)

      Odstrániť
  3. Balzam od Balei mám doma aj ja, veľmi sa mi páči jeho vôňa. Maskara je rozkošná, za tú cenu sa musím aj ja po nej poobzerať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď už nič, tak minimálne vyzerajú super v kozmetickej taštičke :D

      Odstrániť
  4. ono to má takú kefku? :) rozkošné.. a ja som si ju nedávno nekúpila len preto, že stará kefka sa mi nepozdávala

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tuhle řasenku si chci už dlouho pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pôvodne som myslela, že sa na ňu budem len pozerať, aká je rozkošná :D , ale zistila som, že nie je vôbec zlá..riasy mi fajn rozčeše

      Odstrániť
  6. Ten originální jsem používala, o tom novém silně uvažuji ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som zas originálny nemala, ale teraz si pobežím kúpiť aj ten, keďže ma táto verzia milo prekvapila. Snáď budem spokojná s obidvoma :)

      Odstrániť
  7. ten balzamik si plánujem kúpiť, ale kedy k tomu príde to fakt neviem :D .......... pozývam na giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hneď ako budeš mať cestu okolo dm-ka si ho určite kúp, my s Missy na neho nedáme dopustiť :))

      Odstrániť
  8. ta kefka vyzera uplne super...presne takyto typ kefiek mam rada - nie ten stetinkovy..takze vdaka za tip, za tu cenu to urcite vyskusam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež sa nám takýto typ kefky zdá fajn :)

      Odstrániť
  9. Dneska jsem na tu řasenku koukala......vypadá celkem dobře a je fakt, že je celkem levná....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lacná, a ešte má aj väčší objem ako ostatné až 12,7 ml :)

      Odstrániť
  10. ja taktiež používam ten balzam a som veľmi, veľmi spokojná :)...tú špirálu som ešte neskúšala ale tak za vyskúšanie nič nedám a keď dokonca stojí tak málo :)

    http:/slyfestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite skús, podľa nás určite nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  11. Pod na velku make-up giveaway! :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/07/giveaway-ii.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Odpovede
    1. aa ešte aj voňavý, rozkošný..všelijaké prívlastky má :))

      Odstrániť
  13. tá špirála je menšia ako zvyčajne bývajú??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dizajnovo je menšia, ale keď som si pozrela objem, ostala som zaskočená..má 12,7 ml a napríklad taká maybelline one by one iba 9,6 ml :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)