♫ Majk Spirit - Sexy official ♫

By | 20:24 10 comments

Na nový klip Majka Spirita sa teda čakalo poriadne dlho a pravdupovediac, čakala som viac. Pri počutí samotnej pesničky som neobsedela a musela som tancovať. Keď som si ju teraz pustila aj s klipom, len som sedela a čakala na koniec. Ale klip je to premakaný, to sa musí nechať :)

Pridávam aj jednu fotku, ktorá má už vyše mesiaca a bola spravená na akcii , kde Majk vystupoval . Ospravedlňte kvalitu fotky, je fotená v šere a mobilom, keďže na podobné akcie nenosím fotoaparát.
Krásny zvyšok horúceho dňa ! :)


Ja a Petra

 Marry

10 komentárov: Leave Your Comments

  1. Jeeej to su lejdii lišllls zee? :)) klip paradny, tiez zboznujem tento song

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ááno..sú to ony :) pesničku tiež zbožnujeme

      Odstrániť
  2. fajn song,...na to že počúvam poväčšine len rock :DDD mám naň zaujímavé spomienky...a ste krásna fotka teda vy na nej!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem tú pesničku ♥ Strašne sa teším na koncert Majka Spirita v piatok, na ktorom samozrejme nebudem chýbať :-)

    www.beautybytimej.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. SKVĚLÝ BLOG, SKVĚLÝ POST..musela jsem dát follow! :-) Na tak super blogu to už jinak ani nešlo ..uděláš nám radost oplátkou u nás http://handbagforladies.blogspot.cz/ ..pokus budes chtít :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je skvely song baby :) este som nemala prilezitost vidiet klip, tak som rada, ze ste ma na neho upozornili :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)