Mojito time!!!

By | 15:00 18 comments
Uplynulý horúci víkend môj dedko oslavoval krásnych 80 rokov pri tejto poríležitosti sme mu zorganizovali menšiu rodinnú oslavu v blízkej reštaurácii (nie v tej za mnou). Po slávnostnom obede sme sa my "mládež" vybrali schladiť na drink a popri  tom sa mi podarilo niečo pre vás nafotiť ... outfit nie je nič extra, ale všetky tieto kúsky čo mám na sebe milujem a nosím ich veľmi často v rôznych kombináciách ... make-up mi bohužial v tom teple veľmi nevydržal a domaľovávať sa nemalo zmysel :(















18 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ty jsi ale krásná! Obzvlášť na té fotce s drinkem, ty nehty krásně vyniknou :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. outfit úplne super! herečka si bola riadna ..určite si žiarila :) tie nechty tiež mega:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. noo veru že tie nechtíky parádne svietia :D úžasne, tak sa mi to páči :) ........... a outfit tiež krásny :) chválim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sluší Ti to. Co pak je to za láček???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) lak je znacka "Cosmetica Fanatica" zo "101 drogerie" a cena je do 2 eur

      Odstrániť
  5. ty si strašne krásna ! outfit 100 bodov !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem krasne ale outfitu by som dala ovela menej no potesi :)

      Odstrániť
  6. tie nechty su krasne a nebolo ti teplo v takych uzavretych lodickach?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teplo mi nebolo :) tento styl topanok rada nosim aj v lete su velmi pohodlne a hodia sa ku vsetkemu :)

      Odstrániť
  7. Máš krásné nehty:) a ta fotka jak seš tam s tvým dědou je moc pěkná! (: tvůj děda vypadá jako sympaťák:)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem baby :) ano dedko je velky partak ;)

      Odstrániť
  8. tie nechty sa ti k tomuto outfitu pekne hodia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkný outfit, pěkné sladění, ty nehty jsou třešinka na dortu :)

    http://game-of-shorts.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)