New in ...

By | 16:00 15 comments
Musíme priznať že sme s Marry mali v pláne priniesť Vám v lete na blog viac outfitov, recenzii, líčenia, ale jediné na  čo sa v týchto horúčavách zmohneme je zapnúť ventilátor a strčiť nohy do lavóra :( Neviem ako u vás ale u nás už dobrý mesiac poriadne nepršalo a je to občas naozaj na nevydržanie takže prepotené outfity a roztečený make-up vám zatial asi ukazovať nebudeme. Ale chystáme pre vás článok možno aj s nejakým videjkom o našich letných obľúbencoch. Zatiaľ par fotiek z posledného nákupu ...




Topánočky sa mi podarilo vymáknuť v jednom maďarskom obchodíku s obuvou ...  majú naozaj super kúsky za skvelé ceny. Tieto telové sandálky mi padli hneď do oka a musím povedať, že snáď pohodlnejšie a ľahšie topánky som v živote na sebe nemala :) 


Šampón a kondicionér Pantene z novej rady Full&Thick pre normálne zaťažené vlasy bez lesku som dostala ako darček od portálu myzeny.sk za moje tipy na rozštiepené končeky. Článok si môžete prečítať TU. Zatiaľ som ho vyskúšala len raz no nebolo to nič moc :( Ak máte skúsenosti s týmito šampónmi dajte mi vedieť dolu v komentoch ...


Tieto kovové gumičky na vlasy tzv. Ponytail hair cuffs (ebay) sú teraz veľmi trendy. Gumičky sú predsa tiež doplnok tak prečo by mali byť fádne a nevýrazné?!





A nakoniec som si v DM vybrala za moje body na kartičke túto kuchársku knihu. Je plná receptov tradičných jedál z celej Európy a keďže rada varím zíde sa mi viac ako zľavové kupóny na produkty, koré si skoro nikdy nekúpim :(


(*.*) .... Missy 

15 komentárov: Leave Your Comments

  1. botičky vypadají skvěle :) ty gumičky taky, ale mám pocit, že je mají všichni a kniha za body je užitečná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. platformy su krasne, ja mam podobne, ale tlaci neznesitelne..moje vyzeraju pohodlne este aj ked si ich obujem, ale po par metroch odieraju..zelam ti v tych tvojich vela bezbolestne najazdenych kilometrov :D gumicka je krasna..mozno sa tiez po nej poobhliadnem..dakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bože tie botičky su úžasne, ja si tiež chcem nejaké kupiť, ale teraz ešte chcem počkať, lebo idem o týždeň do prahy a tam by som si chcela spraviť nejake nákupy :).......... a nad tou knižkou tiež uvažujem, sú tam dobré recepty? či ani nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné věci sis pořídila :)
    Ten hair cuff :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tiez sa mi velmi pozdava hair cuff gumicka. Rada s kupujem vselijake doplnky do vlasov a tento konkretny sa mi vazne paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Topánočky naozaj krásne a pokiaľ sú nositeľné je to veľké plus :D S Pantene šamponmi som už mala nejaké skúsenosti ale nevyhovovali mi :/

    http://catchyourstyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lovely shoes and I'm a big fain of the ponytail cuff!

    Lea x

    http://shebeginstosee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Thx for your comment :) love your shoes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super topánky!

    Pozývam na giveaway na mojom blogu :)
    moonlightdreams-miadra.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super úlovky. tie botičky sa mi veľmi páčia

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)