OMBRE and TWO TONED LIPS

By | 12:42 16 comments
Mánia colorblockingu a ombre je všade okolo nás. Doslova pohltila všetky oblasti módy, kozmetiky, vlasov, jedla, interérov .... Najnovšie sme si  s Marry obľúbili tento trend dvojfarebných a tónovaných pier. Nájdete ho na mnohých fashion-show a vyzerá to naozaj skvele.







Two toned lips teda dvojfarebné pery si vytvoríte klasicky nanesením dvoch rôznych odtieňov rúžov. (viď obrázky). Musite iba dávať pozor, aby ste si ich neotreli o seba ...

INSPIRATIONS















Druhou kategóriou sú Ombre lips teda vytieňované pery ... Existujú až 3 štýly tieňovania pier.
1. Z vrchu smerom dolu do stratena
2. Z ľava doprava do stratena (alebo naopak)
3. Z vnútra smerom von 


Postup: Na celú vrchnú peru nanesieme svoj obľúbený rúž v 2 vrstvách ak je veľmi sýty tak stačí v jednej. Na spodnú peru nanesieme korektor v najsvetlejšej farbe. Vrchnú peru jemnučko odtlačíme o spodnú, ale iba vo vnútornej časti pery a jemne rozmažeme s korektorom aby sme vytvorili efekt dostratena.
Alebo nanesieme korektor na celé pery a do vnútornej časti nanesieme prstom alebo štetcom na pery trochu rúžu. Ten opäť dookola rozmažeme s korektorom do stratena, smerom z vnútra von. 




INSPIRATIONS









TIP: Korektor nie je len na zakrytie vyrážok a kruhov pod očami ale dá sa šikovne využiť aj na oblasť pier. Naneste trochu korektoru okolo celých pier zabránite tým rozpíjaniu. 
Alebo ho môžete trochu naniesť do strednej časti oboch pier, naniesť rúž a rozblendiť. Docielite tým, že vaše pery budú pôsobiť oveľa plnším dojmom ;)

Marry & Missy ;)

16 komentárov: Leave Your Comments

  1. Dobrý tip s tým korektorom :) Inak mne sa viac páčia tie dvofarebné ako ombré

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jsem asi puritán, ale mě se tyto trendy tak nějak nelíbí. Naopak, takto ombré zdobené nehty jsou super.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmmm je to dosť zaujimavé :)ale asi by som tak moc po meste nechodila :) ale tie ombré sú v pohode :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě se to moc líbí, ale zatím na to odvahu nemám, navíc stejně si ani nemaluju výrazně rty :)
    game-of-shorts.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na prehliadkach a v časopisoch je to super ale neviem či je to na bežné nosenie :) Možno raz naberiem odvahu.

    catchyourstyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Víc se mi líbí dvoubarevné rty. Už jsem to párkrát zkoušela, no ale nosila jsem to zatím jenom na doma. Na ven sbírám odvahu :)))


    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie dvojfarebne by som aj skusila do ulic vyrazit, ale tie ombre vyzeraju dobre na fotkach, ale nazivo si to neviem predstavit. MI to pride ako keby sa zotrela cast ruzu..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dvojbarevné jsou super, ale ombre se mi moc nelíbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no, mne sa to veru vobec nepáči, netreba to s tym ombre a tak podobne prehánať...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. veľmi dobrý nápad ! strašne originálne :) vyskúšam určite

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na fotkách se mi to líbí strašně moc, ale pochybuju, že by se mi to povedlo vytvořit a nedovedu si představit, že by se mi třeba ty dvoubarevné nějak neobtiskly do sebe.. ale je to fakt zajímavé, krásné fotky! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. neskutocne zaujimave a vyzera to uplne super, ale pre mna to neprichadza do uvahy...niezeby som na to nemala odvahu, ale fakt je ten, ze si furt otieram pery o seba, alebo si ich olizujem :/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. skvelý článok ... ombre mam ja osobne veľmi rada ... moje vlasy by o tom vedeli hovoriť ... už lén článok na to musím spraviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jsou krásné ty duhové :))) ale každý ret jinou rtěnkou se mi nelíbí...

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)