Ombre nails ==> Ako na to ✍

By | 15:19 10 comments

Ombré nails  by sme mohli charakterizovať ako plynulý prechod niekoľkých farieb. Určite ste počuli o ombre vlasoch a niektorí určite už aj o ombre nechtoch. Tak sme Vám pripravili menší tutoriál, ako na to aj s domácimi prostriedkami.






Potrebujeme 

1.  laky vo farbách, ktoré chceme mať na nechtíkoch
2.  niečo, na čo budeme laky nanášať a následne odtláčat hubkou  (najlepšie hladký povrch, ja som použila            
      starý obal od cd-ečka,)
3.  samotnú hubku  (ja som nijakú nemala po ruke, tak som využila tú na umývanie riadu haha, bola celkom  fajn a   
       nerobila  hrudky)
4.  top coat na záverečný hladký efekt   (priesvitný nadlak)
5.  odlakovač na finálnu úpravu

Postup

1.  naniesla som priesvitný podkladový lak
2.  nasledovali 2 vrstvy čierneho laku
3.  začala som s aplikovaním modrého laku pomocou hubky, nanášala som ho do požadovanej intenzity  
     modrej farby  (na čiernom podklade musíte použiť viac vrstiev, kôli prekrývaniu)
4.  hubkou som naniesla čiernu aj modrú farbu naraz, aby som docielila plynulý prechod medzi farbami
5.  na záver som použila lesklý priehľadný top coat.  ( veľmi som sa ponáhľala a tak som ich už nestihla 
     doupraviť odlakovačom, vy tento krok nevynechajte :)









Najbližšie máme pre Vás prichystané colourfull líčenie, takže sa máte načo tešiť .
Prijemný zvyšok dňa a hlavne úspešné vykročenie do nového týždňa :)

Marry & Missy

10 komentárov: Leave Your Comments

  1. veľmi pekný článok,ombré nechty sa mi strašne páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jééé super nápad, dneska taky vyzkouším:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. súú krásne, aj som to párkrát skúšala no márne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ombré nehty mám ráda, no akorát se mi je nechce kolikrát dělat :))


    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. its beautiful!! its very easy!! xoxo =)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článek ! :) Pokusím se si je udělat ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super clanocek :) nechtiky sa mi velmi paci a aj ombre vlasy som chcela vyskusat, ale stale neviem nabrat odvahu...snad jedneho dna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je to fakt hezké, víc by se mi líbily sytě růžové s modrým..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mne sa ombre pacia, lahko sa robia a su efektne!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak to je fakt super!! vyzkouším!

    http://pavlinajavurkova.blogspot.cz/

    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)