PASTEL MOOD --- Líčenie / ombre nechty / Carly Rae Jepsen

By | 14:42 27 comments



Ahoj, ahoj...
Včera ma chytila pastelová nálada. Nenosím takýto sladký štýl  bežne , ale keď už, tak poriadne ! :) 
Ombré nails v pastelových tónoch, barbie líčenie, ružové podkolienky a srdiečkový prívesok.
 Doplnky som nevolila už žiadne, aby som nebola sladká a ešte aj prečančaná :D Vybíjané šortky bohato stačili.









( obľúbený parfém Calvin Klein,  lesk na pery NYX,  prívesok s otváracím srdiečkom )




Celý deň som si o dušu spievala tento song, ktorý už pozná hádam každý a každému už lezie na nervy aká je obohraná ... ale tomu chytľavému refréénu sa nedá odolať :) 



Mávate aj Vy takéto pastelové dni ?  Páči sa Vám pastelová móda, doplnky  a všetko s tým spojene? 
Mne sa to zapáčilo veľmi a určite sa budem takto ladiť častejšie :))

Pár obrázkov pre inšpiráciu.







MARRY

27 komentárov: Leave Your Comments

  1. Pastelové farby mám veľmi rada no nenosím ich :D Tebe to pristane a ani mi nevadí ten barbie look :) Nechty a šortky sú super.

    catchyourstyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) tiež mám tento štýl rada no nenosím ho často, ale ako som písala keď už tak poriadne :)

      Odstrániť
  2. :O ty si inak krásnaa ..jééj tie vlasy šak to je seeen ♥ tie nechty sú super a veľmi ti to pristane ;)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem baby :) no je to sen, ale je to aj kazdodenne trapenie dosiahnut taky vysledok ... ale momentalne som (pod dlhom čase) s vlasmi naozaj spokojna :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. ďakujem :) momentálne sú mojimi favoritmi ;)

      Odstrániť
  4. krásne nechty! ja nosievam béžovú+tyrkisovú alebo levanduľovú+svetložltú :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) tvoja kombinácia znie rovnako dobre ;)

      Odstrániť
  5. Tak já takový styl miluji, moc ti to sluší a nejvíc se mi líbí make-up očí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherné ličenie !! máš veľmi krásne vlasy !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie nechty sa ti skvele podarili...si velmi sikovna a mas moj obrovsky obdiv :) inak pastelove dni mavam vcelku casto, ale hlavne na jar a v lete :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee , ďakujem krásne..z nechtíkov som doslova unesená, strašne krásna je tá jemná kombinácia farieb

      Odstrániť
  8. tieto pastelové farby sú krásne, hlavne čo sa týka tej mentolovej tú naprosto zbožňujem a tie tvoje nechty...úúf, tak to klobúk dolu ;)
    Keďže som medzi blogermi nováčik, chcem ťa pozvať aj ja, na svoj blog :)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne sa veľmi zapáčili..mentolovú tiež zbožňujem, i keď v mojom šatníku jej nie je až tak veľa..skôr sa mi páči ako doplnok

      Odstrániť
  9. Wow, lovely blog!
    I'm your follower n. 178, I hope you follow me back.
    I wish you a beautiful day!
    Kisses


    www.tinatelli.it

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásný outfit :) tvé nalíčené oči jsou boží! nechtěla bys udělat nějaký tutorial? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, tutorial som nejaký chystala..ale som strašne hanblivá :)) tak snáď sa raz osmelým..chystáme pre vás retro líčenie, tak snáď sa bude páčiť tiež :))

      Odstrániť
  11. Odpovede
    1. myslela som, že fialová hnedo-zeleným očiam nepasuje :D a teraz je to jedno z mojích obľúbených líčení :) ďakujem

      Odstrániť
  12. jéj to je moc pekné :)...mám podobné tričko a biele kraťasy :)...a tie nechty su super musím to vyskúšať :D inak máš veľmi pekný blog

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)