Summer outfits by Nina Dobrev

By | 14:37 6 comments
Aj vy milujete štýl Nini tak ako my? Je vždy dokonale krásna, zvodná, pôvabná a sexy. Aj vo vreci od zemiakov by vyzerala úchvatne že? :) Vybrali sme pre vás ako inšpiráciu niekoľko jej outfitov na letnú sezónu a do komentárov nám môžete napísať,ktoré vás najviac zaujali ...




















6 komentárov: Leave Your Comments

  1. Nina je vážně krásná a sluší jí opravdu vše co si na sebe vezme.. má i krásnou postau,vlasy,obličej prostě je dokonalá :)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné, úžasné a ještě jednou úžasné! Nina je nádherná a navíc miluju upíří deníky :D Nemůžu říct, který outfit je nejlepší, protože všechny jsou nádherné... Nicméně, hodně se mi líbí ty předposlední kostkované šatičky :-))
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oh my.. I love Nina Dobrev and Ian Somerhalder!!
    Last time, they went here in NYC, but I couldn't have a chance to see them :(
    Btw, I love your post! I'm following you now!

    Visit my blog too if you have a time and feel free to follow if you like my post. Keep contact!
    Stéph❀nie's Notebook

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ona je neskutocne nadherna...v nej sa snubi perfektne vyvazeny mix dievcenskej a zaroven zenskej krasy..och, keby som mohla vyzerat ako ona :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aký super článok:) Ninu milujem je vážne krásna tie vlasy postava ..:) nádhera a parádny výber fotiek ;)
    www.monkeystyl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dlho som hľadala niaky fashion článok o Nine Dobrev ale nepodarilo sa mi to až do teraz, čo som veľmi rada :)
    Je to úžasná žena a nemá na svojom tele ani jendnu chybičku krásy ... Je krásna vo všetkom čo si oblečie. Ale veľmi ma mrzí že ju nevidím v niakych módnych časopisoch. Pretože ona by mala byť ikonou módy ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)