Tónovacie krémy / BB creams

By | 10:48 20 comments

O tónovacích krémoch alebo bb creamoch sa toho popísalo strašne veľa. Myslela som, že sa snáď už ani nenájde človek, ktorý by po zmienke o BB creamoch nechápavo pokrútil hlavou,..a predsa. V mojom najbližšom okolí je stále dosť ľudí, ktorí nesledujú každú novinku a ani nečítaju články od všetkých možných blogeriek, ktoré o nich pisali. Preto som sa rozhodla, že ich spomenieme aj my. 





Začnem tónovacím krémom od Biodermy
Začnem ním pretože je leto, čas opaľovania, slnenia a tento výrobok je na to stvorený. 


  •  spf 50+
  • vhodný na priame vystavenie slnečným lúčom
  • hydratačný, krémový, ťažší
  • vhodný ako náhrada make upu
  • obstojná krycia schopnosť
  • vodeodolný
Bola som prekvapená konzistenciou a farbou. Je trochu tmavší, ale po rozotretí sa to stráca. Je dosť hustý a trošku ťažšie sa rozotiera. Výhodou je, že môžete byť pekné ako s make upom aj pri vode, alebo bazéne bez toho, aby ste zaťažili pleť. Nevýhodou je asi len cena cca 18 eur.
Viac info TU


BB cream  Missha  

  •  spf 42
  • hydratačný, krémový, ľahší
  • vhodný ako podklad pod make up aj ako náhrada
  • veľmi dobrá krycia schopnosť, na pokožke nie je takmer vôbec viditeľný
  • bieliaca schopnosť
  • prevencia tvorby vrások
Naozaj podarený a kvalitný výrobok s výbornou krycou schopnosťou. Na pokožke je takmer neviditeľný, dokonale s ňou splynie. Krémova konzistencia je výhodou, vďaka ktorej je nanášanie a roztieranie hračkou. Pri nanesení akéhokoľvek množstva  nerobí fleky a krásne splynie.  Cena cca 18 eur.
Viac info TU


BB cream I.myss
  • spf 50
  • hydratačný, ľahká konzistencia
  • super krycia schopnosť, na pokožke je úplne neviditeľný
  • prevencia vrások
  • neobsahuje parabeny, silikóny, etanol, je bez farbív a netestuje  sa na zvieratách
Tento BB cream je môj najobľúbenejši, aj keď paradoxne je najmenej známy. Super kryje, super sa nanáša, absolútne ho nie je vidieť. Máte pocit, ako keby ste na pleti vôbec nič nemali , no napriek tomu je pleť zjednotená, a žiarivá. Jednoznačne top produkt pre mňa. Existuje niekoľko druhov. Ja som ho kúpila na ebay. Všeobecne je veľmi tažké nájsť nejaké informácie alebo stránky, ktoré nie su v kórejčine a hovoria niečo viac o tomto produkte.
 Našla som pre Vás stránku , kde sa o nich dozviete možno trochu viac TU


Garnier BB cream

  • spf 15
  • hydratačný, príjemná vôňa
  • krycia schopnosť veľmi slabá
  • tmavé odtiene
Tento výrobok má už snáď každý a ak náhodou nie, tak na neho minimálane počul niekoľko nie práve najlichotivejších recenzií. Poviem len toľko, že BB creamom by som ho rozhodne nenazývala, skôr tónovacím krémom. Je ľahšej konzistencie a má naozaj super vôňu, teda aspoň pre mňa. Má aj nejaký ochranný faktor, ..  takže..,   keď to zhrieneme, nie je na zahodenie. Má však pomerne vysokú cenu na to, že nespĺňa to, čo sľubuje. Cena je cca 9 eur. Pre tých, ktorí sú s ním spokojní malý typ.. v DM-ku je na neho momentálne zľava na 6,99 eur.


Aknecolor pasta

K tónovacím krémom som sa rozhodla priradiť aj Aknecolor pastu. Skôr než začnem písať čokoľvek iné , by som chcela zdôrazniť, že sa jedná o LIEK na problémovú aknóznu pleť !
To znamená, že s ním máme v prvom rade narábať ako s liekom, a až v druhom rade ako s kozmetickou pomôckou. Stretla som sa s tým , že ho mnoho ľudí používa dennodenne na celú tvár namiesto make upu , čo je veľká chyba. Jeho používanie je časovo obmedzené, presne indikované a ich porušovanie môže viesť k vážnym kožným problémom. Cena cca 6 eur
Pred použitím si prečítajte príbalový letáčik , alebo si  niečo viac prečítajte TU




Marry & Missy


20 komentárov: Leave Your Comments

  1. Tenhle článek se ti opravdu povedl ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tónovací krém Bioderma s SPF 50+? No konečně někdo spojil užitečné s potřebným. SPF 5, jak bývá u jiných krémů, mi přijdou spíš jako výsměch...
    Díky za objevení!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. acnecolor pouzivam ja :-) ..je to moje takova jistota :-) ..jsem s nim spokojena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak já jsem se zamilovala do svého prvního asijského BB krému, protože konečně je to věc, která perfektně sedne všem bledulím : )) O obyčejných tónovacích krémech si můžu nechat jenom zdát... : ( A Garnier BB cream se opravdu BB krémem nazývat nedá... Jinak u mě se BB cream nejlépe doplňuje s Dermacol make up coverem : )
    http://simply-cheaply.blogspot.cz/2012/07/bb-cream-lovely-girl-od-skin79.html
    http://simply-cheaply.blogspot.cz/2012/06/dermacol-make-up-cover.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bioderma má ve své "zelené řadě" tedy pro pleť smíšenou a mastnou matující krém, který pleť taky tónuje. Chtěla jsem ho zkusit, ale bohužel ani jedna lékárna ho neměla ve vzorečku...zajímalo by mě jak moc je pigmetnovaný, resp. v jakém je odstínu? Neznáte ho někdo?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tento článok ma dostal:) taký zaujimavý waau... acnecolor som používala tiež BB cream si jeden určite musím kúpiť ale najviac ma uchválita ta bioderma :O ..ooch supeer článok:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Přesně takový článek jsem potřebovala, BB cream jsem chtěla na léto ale pořád se nemůžu rozhoupat k tomu jaký by byl ten pravý. Pravděpodobně dám na tebe a vyzkouším BB cream I.myss :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odporúčam najprv vyskúšať vzorku BB creamu, ja som svoju vzorku kúpila na ebayi za pár drobných a dodanie bolo do týždňa , čo som bola naozaj prekvapená :)

      Odstrániť
  8. skvele porovnanie dievcence :) o BB kremoch som citala uz vela a pride mi to ako uzitocny pomocnik, ale stale som este nepresvedcila samu seba, zeby som ho nutne potrebovala vyskusat..mozno casom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. :-) Ja sa akurat chystam vyskusat Vitamine C+ BB cream od finskej znacky Lumene a tonovaci krem od Clinique, tak som zvedava ako obstoja v porovnani s produktmi v tvojej recenzii ;-).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělá recenze a porovnání :)

    Zvu na Sheinside Giveaway !

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Obdivuji, jakou sis s tím dala práci :) jinak moc krásný článek :) Já bych chtěla vyzkoušet ten od Biodermy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme, robíme to pre Vás, takže sme rady, že su články prospešné :))

      Odstrániť
  12. Hello from France
    I am very happy to welcome you!
    Your blog has been accepted in Europe Slovakia a minute!
    We ask you to follow the blog "Directory"
    Following our blog will gives you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Invite your friends to join us in the "directory"!
    The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
    photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
    You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
    This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
    SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
    So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
    *** I am in the directory come join me! http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/ ***
    You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
    Your blog is in the list Europe Slovakia and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/24/1203240217091250289621842.png
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/26/1203260602581250289633006.gif

    If you want me to know the blog of your friends, send me their urls
    I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?

    OdpovedaťOdstrániť
  13. pekny clanok, vidno, ze ste si s nim dali pracu!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hi! :) Love your blog! Just found it today and i´m a new follower! Hope you can follow my baby blog back :) Kisses
    http://thefrench-fries.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tak a teraz mi,prosím,poraďte...možná mi poradila zmierení bb cream Ar. ...hľadala som nejaký bb cream na citlivú pleť,s podobnými zložkami...koli cene biodermy...pozerám po iných no neviem či nivea ...či garnier...pre mňa je moja pleť,zdravie dôležité!,no nemôžem si dovoliť si kúpiť krém za 18,e! ....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. malo tam byť : kožná mi poradila biodermu AR

      Odstrániť
  16. Veľmi dobré porovnanie. Aknekolor som kedysi v mladosti používala vlastne denno denne...teraz viem že to bola chyba ale našťastie to nezanechalo na mojej pleti žiadne následky:) A môžete poradiť ohľadom denných krémov?

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)