ZOEVA make - up brushes BAMBOO

By | 12:51 7 comments
Ahoj, ahoj ... sľúbená recenzia na štetce Zoeva je tady :)


Začnem tým, čo nájdete ako popis k týmto štetcom na  Zoeva stránke.

Wellness - toto si užijete s 12-dielnou sadou štetcov, ktorých rúčky sú ručne vyrobené z bambusu a zo superjemných taklonových vlákien. Sú určené aj na najcitlivejšiu pokožku a výborne sa s nimi pracuje s minerálnymi produktami. Vďaka svojej spratnej veľkosti sa táto sada v ľanovom púzdre stane Vašou oblúbenou súčasťou na cestách.


Dodanie bolo expresné, komunikácia bezproblémová a štetce boli svedomito zabalené, aby v žiadnom prípade nedošlo k poškodeniu pri prevoze až k Vám domov.




Nafotila som len niekoľko z nich, ktoré najviac využívam. Všetky sú rovnako dobré a kvalitné, ale napríklad na takom vejárovitom  štetci nie je nič zaujímavé a pre Vás podstatné.

Moje 4 obľúbené štetcena tvár.

Powder štetec na púder, je bezkonkurenčne najlepší aký som kedy mala. Púder nanesie detailne a rovnomerne bez toho, aby zanechával suché miesta alebo nánosy na niektorých častiach tváre. Je to vážne top! Blush štetec svojou veľkosťou presne zapasuje na lícne kosti, a tak sa nemože stať, aby ste mali bronzér kade tade. Foundation štetec je fajn, ale pri hustejších konzistenciách make upu je potrebné ešte dorovnanie buffer štetcom. Potom  je výsledok bezchybný.




Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, boli fotené v noci, aby ste mali článok
už dnes.
                                                                                  





Ďalšie 3 obľúbené štetce na oči.

Crease štetec slúži na blending tieňov (zmiernenenie prechodov). 
Blender Vám uľahčí nanášanie tmavého tieňa do oblúku oka.
 No a široká plocha zkoseného štetca Liner urobí z nanášania liniek hračku.


Keď to zhrniem, štetce sú fantastické po každej stránke.
 Dobre sa  s nimi pracuje a navyše svojou veľkosťou sú spratné, čo sa zíjde napríklad pri balení a cestovaní. Taklónové vlákna sú jemné a pokožku na tvári akoby hladia. Na každom jednom je navyše napísané, na čo sa používa. Cena je za tak kvalitný produkt viac než priaznivá (23,95 eur).

Štetce si môžete zakúpiť TU :

Marry







7 komentárov: Leave Your Comments

  1. hmmm, vypadají dobře :-)

    stavte se ke mě na giveaway
    http://myblondeuniverse.blogspot.cz/2012/07/1-giveway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zišiel by sa mi veru aj nový štetec na púder, dosť si mi týmto príspevkom pomohla :-)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pozerala som pred par dnami ich stranku a zaujala ma presne tato kolekcia :) len skoda toho vejaroviteho stetca, radsej by mohol byt tam namiesto neho este jeden stetec na oci :) inak skvela recenzia kocky, vdaka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeme :) a suhlasime :) aj ked ten vejarovity ma tiez svoj vyznam, no pre nas smrtelnicky postacia uplne 4 zakladne stetce a tieto su naozaj za tu cenu velmi kvalitne a dokonca aj ekologicke ;)

      Odstrániť
  4. Ja mám tiež sadu štetcov od Zoevy..tuto by som tiež brala :) strašne ma zaujala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cože? To vůbec existuje takové množství štětečků různých tvarů a na různá použití? Já všechno šmidlam prstama:-D (jako umytýma, to zase musím dodat!)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)