5 obľúbených rýchlych letných účesov - VIDEO

By | 19:15 15 comments

Krásnu nedeľu všetkým :) 

Po dlhšom zvažovaní som sa rozhodla natočiť pre vás rýchle nekecacie video. Chcela som vám ukázať svoje obľúbené letné  rýchle účesy. Bol to môj prvý pokus takže to berte s dosť veľkou rezervou ... hlavne tie ksichty :D točila som to narýchlo pred odchodom z domu a tak som sa sústredila som na to, aby bolo vôbec niečo vidno, že som sa zabudla "tváriť" :))  Ospravedlňte aj kvalitu videa bolo to nahrávané na foťák a prekonvertované a tak je kvalita horšia ... ako som vravela bol to len pokus a ak by nebolo niečo nejasné pýtajte sa ! 
Taktiež nám píšte či máme vo videách pokračovať alebo radšej nie :D 







P.S: Vo videu som použila sprej od Loreal na kučery, ale vy môžete použiť akýkoľvek obľúbený stylingový sprej.

1. High Bun


2. Twist braid



3. Hippie













4.  Messy bun





5. Bow







Missy (*.*)


15 komentárov: Leave Your Comments

  1. Video je úplně úžasné, toč dál :) A jinak musím říct, že nejvíc ti sluší rozpuštěné vlasy a z těch účesů ti moc sedne ten č.2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektní, určitě toč dál. Líbí se mi jednička a dvojka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéééj si uplne zlataaa:) len pokračuj!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi naprosto zlatá ! :))) Toč dááááál ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne video ! určite vyskúšam nejaký z účesov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A ze sa netvaris :)) ani zmurkacky nechybaju, video je super, urcite v tom pokracuj, velmi rada si pozriem aj dalsie a tu maslu musim hned rano skusit!! Dakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jééé...to je nádhera! Mě se moc líbí, ikdyž si do vlasů nerada sahám (protože mi hodně padou), tak to asi nezkusím...:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. milujem hippie vlasy :) .. nevedela som, že tá mašla je taká jednoduchá! .. úplne super :) Mám síce kratšie vlasy, ale skúsim ju :)
    http://tournesoldanslanuit.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super účasy...najviac sa mi páčila mašlička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. baby ďakujem vám!!! :) veľmi ste ma potešili a určite budeme s Marry vo videách pokračovať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dúfam že budete pokračovať v tych videach! :) Ved bolo uplne super :)
    A učesy sa mi tiež pačia, hlavne ten drdol a mašlička, určite vyskušam :)

    http://nails-for-everyday.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tu mašli zkouším už celé léto, ale nějak jsem furt nepřišla, jak konec vlasů upevnit tak, aby to vypadalo hezky...

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  13. áno súhlasím :) si úplne rozkošná :) tie účesy sú krásne určite niečo vyskúšam :) Ďalšie videa určite chceeeeeeeem(e)!!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)