Blue Vest/ Blue Rose/ Blue Escape/

By | 21:39 22 comments
Priznám sa, že aj keď modrú farbu veľmi neobľubujem a ani mi nepristane musela som urobiť výnimku. Nedávno som dostala túto krásnu vestičku je z Nemecka od značky S:AIX. Je to kombinácia rifloviny a čipky a má tak trochu ripped vzhľad. Dá sa nosiť ako vestička aj ako košeľa. Úplne ju milujem!!! Hneď som si spomenula na klip od Alexis Jordan, kde má veľmi podobnú vestičku a pustila som sa do líčenia a obliekania. Výsledok je tu:


Vest: SAIX, T-shirt: F&F, legins: from UK, Boots: F&F






bez rúžu
s rúžom NYC

Postup som nefotila , pretože som netušila či mi to vyjde ale nakoniec celkom vyšlo. Tak vám to aspoň popíšem... 
1. Naniesla som podkladový krém a make-up Dermacol Caviar Long stay a zafixovala púdrom Invisible fixing powder taktiež od Dermacolu
2. Na oči som použila bázu pod očné tiene od ELF
3. Do vnútorného kútika a pod obočie som štetcom naniesla biely tieň
4. Na celé pohyblivé viečko svetlo fialový očný tieň a do záhybov, do vonkajšíeho kútika a pod spodné mihalnice tmavo sivý tieň. 
5. Nakoniec som to všetko rozblendila (rozmazala do stratena) 
6. Napokon som naniesla čiernu linku v pere od Miss sporty a špirálu od Oriflame
7. Obočie som upravila so štetcom na obočie a hnedým očným tieňom od Essence
8. Nesmiem zabudnúť na bronzer od Essence , ktorý som dala pod lícne kosti na zvýraznenie 
9. a bodkou za líčením je obľúbený rúž Blue Rose od NYC .

NYC Blue rose- recenzia v najbližšom článku

-Blue escape -
k tomu len toľko, že Avon ma opäť sklamal :(  Farba pekná, ale čakala som tmavšiu, a rýchlo sa olupuje a pri nanášaní sa sťahuje. Taktiež zbytočne veľké balenie a cena okolo 5 eur. 


INSPIRATED BY:


Missy

22 komentárov: Leave Your Comments

  1. Odpovede
    1. ďakujem pekne :) takyto pohodlny a trendy styl mam velmi rada ;)

      Odstrániť
  2. Neskutečně pěkné fotky :). Sluší ti to:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja ne vesty moc nie som ale táto je bezkonkurenčná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ja mam naopak vesty velmi rada, prídu mi strašne praktické a nadčasové ... ale táto je v mojom šatníku ako vravíš bezkonkurenčná ;)

      Odstrániť
  4. Moc ti to sluší :) A ty vesty jsou vážně skoro stejný :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kočica, a aký tieň na obočko dávaš? A s Avonom pravda a ešte sa mi vidí, že dlho schne lak...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Aňulik ;) tieň je od Essence čo boli také duo očné tiene ale už sa nevyrabaju :( takže som zvedava čo budem davať keď sa mi minie :( ale trebárs duo paletka na obocie tiez od essence nevyzera zle :)

      Odstrániť
    2. aha :( tak ja mam zatial od Oriflame :-D ale ved skusit daco nove neni zle :-) musim popozerat

      Odstrániť
  6. Pěkné, zajímavé, líbí se mi ta podobnost s inspirací..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten rúž si pôjdem pozrieť na živo a vieš čo, máš parádne vlasy! také som vždy chcela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ó ďakujem :) za vlasky môže priznám sa príroda, vit. B a trochu drogérie :D a ako vravíš ten rúž na fotkách vyzerá trochu inak ako v skutočnosti takže naozaj odporúčam ist si ho omrknut je to úžasná žiarivá farba ...

      Odstrániť
  8. ej, ze ti nepasuje... takato dzinsovina pasuje kazdemu a tebe zjavne extra dobre :-). Inak velmi podarene licenie, sa mi paci ten dokonaly blending, super! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne za pochvalu Veve :) bola to taká rýchlovka a sama som nečakala taký výsledok + musela som to líčenie urobiť o dosť výraznejšie, aby mi ho foťák zachytil, takže bežne tak zmachlená nechodím to len pre vás ;)

      Odstrániť
  9. O bože, jsi fakt krásná a ještě se umíš úžasně nalíčit. Tomu říkám sakra výhoda:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za kompliment lucka :o) neviem či je to výhoda, lebo sa bežne nezvyknem tak výrazne líčiť sú to len také pokusy na blog, no snáď to niekedy aj využijem ;)

      Odstrániť
  10. Hey :) thanks for your sweet comment and following me! I am now your follower as well!

    xo,
    http://joellespassionfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. outfit je božský. 100 bodov ..milujem vestičky:) a líčenie je tiež krásne:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)