♥♫♪ Eye make up & Amelia Lily ♥♫♪

By | 11:27 9 comments
bola mi strašná zima, tak ospravedlňte to vrstvené oblečenie :)



Zdravím Vás moje milé/í ...
počasie nám na pozitívnej nálade včera teda vôbec nepridalo, a tak som si ju musela vytvoriť svojpomocne :)
 Dnes teda opäť líčenie a opäť v pestrých farbách. Na nálade mi vždy pridá aj vychádzajúca hviezda Amelia Lily.
 Podľa mňa je úplne úúžasná a veľmi talentovaná. Určite sa o nej ešte bude veľa hovoriť
Stajling, pesničky, klipy ... skrátka všetko. Jej najnovšia pesnička a videoklip ma dostali. V takomto počasí mi nielen zlepší náladu, ale doslova pri nej musím tancovať :D





použila som štetce Zoeva a paletku z ebay








Aj Vám sa Amelia páči,  máte svoju obľúbenú pesničku, alebo speváčku? Ako trávite takéto upršané a chladné dni Vy?

pozdrav zpopod teplej deky posiela aj Stifík :)

Marry

9 komentárov: Leave Your Comments

  1. great inspiration! love the first pic!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné líčenie :) Vidím, že tá paleta očných tieňov z ebay je celkom dobre pigmentovaná :)

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám paletu 180 tieňov, takže je ich tam od výmyslu sveta..niektoré sú pastelové a menej pigmentované a niektoré naopak výrazné :)som s ňou spokojná

      Odstrániť
  3. Krásné líčení :) Amelia Lily je úžasná, má nádherný hlas na to kolik jí je :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Amelia má všetko, čo má hviezda mať :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)