LEE COOPER

By | 18:00 24 comments

Ahojte :) Máte radi retro? :D Ja sa priznám že veľmi :) Či je to hudba, móda, štýl, filmy... "Retro" vo mne evokuje jednoducho dobu, keď mal človek pocit že môže všetko ... V znamení toho sa nesú aj tieto uletené fotky :D vznikli z nápadu prevetrať náš starý rodinný bicykel :) Voláme ho "lee cooper", pretože má po sebe staré nálepky tejto módnej značky a na svoj dôchodcovský vek je to skutočne žihadlo :D  Pamätám si časy, keď som sa na ten bajk ledva vyštverala :) a teraz mi príde taký mini ... haha :) Myslím, že si po toľkých rokoch zavretých v pivnici si zaslúži trochu slávy ;)
A čo vy tiež máte nejakú takú raritu doma? 
Inak takéto oldies vecičky sú opäť v móde, takže neopovážte sa ich vyhadzovať! :) 


















P.S.: Nezabudnite sa zúčastniť našej druhej GIVEAWAY!!!
Missy (*.*)

24 komentárov: Leave Your Comments

  1. Stare skladacky su najlepsie bicykle!U nas ficia uz viac ako rok, ale my si ich prestriekame na inu farbu a pokreslime, aby bola kazda originalna:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. máš pravdu sú úplne skvelé :) a s tým prefarbením je to skvelý nápad :) taký make-up pre bicykle :D dúfam, že ich uvidíme aj na tvojom blogu ;)

      Odstrániť
  2. kráse fotky :)) veľmi pekný outfit ešte aj bicykel máš zladený :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. amazing photos. love the tee.

    xx

    asteria-sparkle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jé, na podobné skládačce jezdím momentálně do práce :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bicykel je super a na druhej foto ti to velmi pristane :) ja mam len horsky sice uz ma svoje roky, ale retro este nie je..musim si este pockat :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chcem sa este spytat, mas krasne kucerave vlasy..aky sampon na ne pouzivas? Ako sa o ne staras? Moja mamina ma kucerave tak zbieram potrebne info, aby si mohla nakupit nejaku vlasovu kozmetiku..Dakujem..:)

      Odstrániť
    2. ahoj Dorotka tak s mojimi vlasmi je to trochu komplikované lebo sa správajú ako sa im chce :D ak má tvoja mamka také tak vieš určite o čom hovorím :) ale chystám o tom článok, kde budú moje obľúbené prípravky aj starostlivosť ... takže sleduj nás čoskoro ťa poteším ;)

      Odstrániť
  6. heh, že aká skladačka :-D my máme takú niekde na povale :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásné fotky :)
    já miluji retro a toužím po podobném kole :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. paradne fotky a skvely outfit...ide z toho strasne pozitivna emocia :) inak na tvoju otazku, retro zboznujem...ci su to uz filmy, oblecenie...hudba...mala som pocit, ze ludia boli vtedy akosi ludskejsi a viac si uzivali zivot a boli stastnejsi... zatial co teraz mozeme prakticky vsetko, mame kopec technickych vymozenosti, mozeme si cestovat kade tade, spoznavat vela ludi, ale skoro kazdy, s kym sa rozpravam mi hovori, ze je strasne nestastny...takze retro je pre mna taky unik do stastnejsej minulosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak tinus uplne s tebou suhlasim :) aj ked mal clovek vtedy malo vedel sa z toho radovat dnes je to presne naopak :( aj ked si tu dobu velmi nepamatam rada by som sa v nej opat ocitla :)

      Odstrániť
  9. ♥♥♥ oxx kočky ďakujem vám za krásne komenty! ♥♥♥ nečakala som takýto štýl bude páčiť aj vám :) hlavne, keď ľudia na ulici na mňa pozerali ako na Majku z gurunu :D
    a som veľmi rada, že náš lee cooper má ešte nejakých príbuzných ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super fotky !! :)
    Máš na nich pěkný outfit... a to kolo !! Nemám slov :D
    PS: Miluju Vineu !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. úžasný fotky :)) obě jste holky moc hezké. Hrozně ráda se dívám na vaše příspěvky

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Holky ahoojte ja len že som vás nominovala na mojom blogu na LIEBSTER BLOG AWARD

    OdpovedaťOdstrániť
  13. american girl :)) http://colorwardrobe.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)