NYC vs NYX neon hot pink lipsticks

By | 14:41 15 comments

Dlho som hľadala krikľavo fialovo-ružový rúž na pery. Nyc som obchádzala v drogérkach oblukom dlho predlho, lebo som neverila cene a lacne vyzerajúcemu obalu. Myslela som, že to bude ďalší z tých do červena chytajúcich prepadákov. Nyx je zasa drahší a u nás nedostupný, takže musíte veriť nejakým recenziám a obrázkom na nete. Ja som si ale raz  povedala, že im predsa len dám šancu a risknem  to s obidvoma ..a viete čo?.. vyšlo to..som maximáálne spokojná :)



                      
Ako určite všetci viete, je  prakticky nemožné odfotiť neón , a tak aj tieto fotky (aj keď som sa všemožne snažila) neodpovedajú stopercentne tým krásnym farbám v reále.

Tak začnem ..
NYC odtieň (blue rose) : kryje super, nerozpíja sa a vydrží dosť dlho. Farba je skôr do tmavej fialovej s modrastými odleskami. Kúpite v 101 drogerii za nejaké 2 eurá. Mínusom je obal.
NYX odtieň (shocking pink) : je rovnako super krycí, vydrží dosť dlho a dosť ťažko sa aj odličuje (drží ako kliešť) :D.. farba je nádherná, matná, krikľavá, fialovo - ružová. Mínusom je dostupnosť. Ako som spomínala u nás značku nyx nekúpite. Dostupná je iba cez internet napr. TU za cca 5 eur. ale musíte rátať s tým poštovným :(


Nedávno, som absolvovala po dlhej dobe stretnutie s kamarátkami. Každá sme rozlietaná iným smerom. Jedna z nich celé leto precestovala, druhá si uživala akcie a párty, no a ja som sa umárala nad knihami, ako je už u mňa zvykom. Posedenie sme si užili a bolo fajn. Bolo to však aj rozlúčkové posedenie, keďže jedna z nich odchádza študovať do zahraničia. A i keď to bude len na jeden semester, bude mi veľmi chýbať... S druhou ale určite nejaké kávičky absolvujeme a čo to aj nafotíme :) Cvakli sme to v noci na ulici s bleskom :D ..kvalita je hrozná a ja na nej ešte horšia, lebo s bleskom teda kamarátka vôbec nie som, ale aspoň kôli predstave a inšpirácii ju sem pridám. Mám na sebe overal, čo je asi tá najpohodlnejšia a najpraktickejšia vec v šatníku (a mimochodom je ešte stále veľmi trendy) .





ja a moje dievčatá, na fotke niesom takmer vôbec nalíčená (tak sa neľakajte), ale asi ako jediná, aspoň ako tak zachytáva neónovú farbu rúžu od nyxu. NYC môžte vidieť v akcii na Missy v predchádzajúcom článku TU.


Marry



15 komentárov: Leave Your Comments

  1. Tie ruze maju naozaj krasnu farbu, ale poznam veeelmi malo bab, ktore si ho daju aj mimo svoju izbu :-). Mozno prave preto som tento trend este na ulici ani nevidela... ale je to skoda, lebo farby su velmi vesele :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Doma mám tiež pár odvážnejších rúžov, no ešte som sa neodvážila ich nosiť aj vonku. Vybrala si si krásne odtiene. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a mne zas neón nepristane :-/ ale na tebe, marry- nádhera

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeej pekna sii:)) ja mam jeden taky ruzovy kriciaci (od miss sporty asi) a nosim ho obcasne. vela bab na to fakt nema odvahu, a pritom by im to mozno aj dost pristalo:P tebe neskutocne pristane:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem kočky... ale musím sa priznať, že som zo začiatku počas dňa tiež mala problém nosiť takéto farby. Pred pohľadmi ľudí som sa ukrývala za slnečnými okuliarmi. Večer mi to ale paradoxne problém vôbec nerobilo, predsa len si môžme na večer dovoliť viac :D Všetko je o zvyku a dnes nemám problém sa takto premávať aj počas dňa :))

      Odstrániť
  5. Ty rtěnky jsou tedy sakra vynikající. Musím po nich zapátrat, zvlášť, pokud stojí tak málo. Sakra! Takovéhle kousky by měly prodávatz povinně všechny drogerky:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presna moja reč !! Je škoda, že na podobné vychytávky, musí človek naraziť na internete, alebo doporučení. Väčšinou, aspoň v mojom prípade, je už aj po danom hite, či trende. Takže súhlasím :)

      Odstrániť
  6. Ty barvy jsou úžasné! :) Asi nějakou takovou také zkusím

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásny post!
    a tebe to veľmi sekne!!:)
    a odtiene rúžov sú fakt veľmi In...:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Farby sú krásne a podľa mňa sú super aj na jesenné obdobie, takže ich odporúčam...iste ich využijete :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zboznujem nyx kozmetiku! nikdy som neskusila ruz ale maju uzasne ocne tiene! velmi silno pigmentovane a kremove a dlho drzia. a lesky na pery maju uzasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné barvičky:-) Já jsem měla odvahu jen na ty laky a vlastně ještě jeden neonový lesk, ale tyhle rtěnky jsou teda hodně luxusní!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ahoj, máš veľmi pekný blog a si veľmi tvroivé dievča s dobrými nápadmi. som tvojim followerom a chcela by som ti predstaviť svoj blog vrámci jeho predstavovania hlavne na slovenskej scéne. nechcem followerov, ktorý sa na môj blog už nevráti ale takých, ktorých naozaj zaujme- tak by som bola veľmi rada, keby si si ho pozrela. ja sa na ten tvoj určite vrátim

    www.coco-mocco.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)