Thermal liečivá kozmetika

By | 19:53 8 comments

 Nedávno sme objavili kozmetiku THERMAL. Jedná sa o liečivú kozmetiku, ktorú kúpite v lekárni.
Je zložená z dudinskej liečivej vody a vína. Obsahuje veľa potrebných vitamínov a ďalších zložiek, ktoré pomôžu dostať sa telu do rovnováhy a naplno prejaviť svoju krásu.
Má široké rozpätie prípravkov a ich využitia.
                                                                     



Pomôžu vám  pri :

  • vypadávaní vlasov a tvorbe lupín
  • pri reumatických bolestiach a problémoch s pohybovým ústrojenstvom
  • na regeneráciu tela
  • hydratáciu
  • pri herpesoch
  • na relaxáciu
Cenovo je veľmi prijateľná a teda rozhodne stojí za vyskúšanie. Ja som si kúpila vlasovú radu . Konkrétne šampón a krém. Ako som už spomínala, je to vitamínová bomba. 
Viac si prečítajte na ich stránke  KLIK TU

Šampón je modrej farby a príjemnej vône. Krém je svetlo ružový, ale musím povedať, že mne strašne vadila tá jeho vôňa. Je strašne výrazná, sú v nej cítiť tie liečivé zložky a  ja som si vlasy po natretí musela zabaliť do uteráka, aby som ju necítila. Naopak, mame sa zdala veľmi príjemná. Koniec koncov, dá sa to prežiť a radosť zo zdravých vláskov za to určite stoji :)




zadná strana šampónu
snažila som sa to vyfotiť najlepšie ako sa dalo, ale zrkadlovku som k dispozícii nemala a starý foťák odmietal spolupracovať. 

zadná strana krému



Marry 

8 komentárov: Leave Your Comments

  1. myslím, že mamka mala od nich vodu proti vypadávaniu vlasov, len si nespomínam, či to aj pomáhalo. ale mne osobne tie "liečivé" vône veľmi vyhovujú, mám ich rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. great post! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přiznám se, že tohle bych potřebovala jako sůl!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na moje vlasy by sa skutočne hodil, dík za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten šampon som mala davnejšie a bola som spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento šampón mama používala asi ešte pred 18timi rokmi, hneď po narodení sestry, keď jej začali veľmi vypadávať vlasy. Vtedy to boli úplne top výrobky. Keď sme si ich kúpili potom neskôr v priebehu času, tak už sa nejako účinky pominuli...a ak ti vadila vôňa teraz, tak by si mala cítiť ten šampón pred 18timi rokmi...to bola "aróma" po celkom byte:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)