Last Icecream / Last Tango

By | 21:37 18 comments

Milujem september...
September patrí k mojím obľúbeným mesiacom najmä preto, že počas neho oslavujem meniny a od kedy som vysokoškolák, milujem ho aj preto, že mám počas neho ešte stále prázdniny. Vo vzduchu visí taký podivný pokoj. Deti su v škôlkach, mládež v školách a pracujúci zarezávajú v zamestnaní... Zbožňujem, keď sa môžem prejsť po ulici a vychutnať si ten zvláštny pokoj, kľud, ...ktorý už v dnešnom rušnom svete cítim tak žalostne sporadicky. Je to taký zvláštny pocit slobody, pretože v tej krátkej chvíli a v tom krátkom septembrovom období, nemám žiadne povinnosti a nepatrím do žiadnej kategorií ľudí, ktorí niečo  ´´musia´´. 


Preto september milujem.  















S Missy vás pozdravujeme, a želáme 
kopu síl do učenia, veľa energie v práci a milión dôvodov, aby sa september zapísal aj u vás množstvom skvelých pocitov a spomienok .
Marry

18 komentárov: Leave Your Comments

  1. Zrovna včera jsem si něco podobného říkala při procházení obchodů. Všude podzimní kolekce a já si říkala, jak je ten podzim fajn.. :))
    Hodně úspěchů i Vám holky ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, podzim má naozaj niečo do seba :)) a ďakujeme :)

      Odstrániť
  2. mne sa tento drdol vôbec nedarí spraviť, nauč ma to :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Suzi, tiež som si nemohla dať rady, až pokým som si neobjednala skvelú pomôcku z ebayi ..stačí potom klasický cop, cez ktorý pomôcku prevlečieš, vlasy si rozprestrieš, zagumičkuješ a zaspinkujes.. prikladám video(pomôcka stojí okolo 2 dolárov, keby si mala problém s nájdením, pošlem link, ale dá sa aj vyrobiť): http://www.youtube.com/watch?v=oankE_DEgYQ&feature=related

      Odstrániť
    2. nooo, veď túto vec mám aj ja, aj keď len zo Slovenska :-) ale nie a nie to spraviť. je to celé rozstrapkané :-( zatiaľ je to u mňa že pokus - omyl :-( zatiaľ to vyzerá, že asi ostanem pri tej svojej vlastnoručne vyrobenej :-)

      Odstrániť
    3. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    4. takže som si potom dopozerala video a zistila som, že to robím zle. pozerala som videá, kde to baby robili zhora, nie takto zdola a gumičkou :-) a toto je prvý pokus: http://imageshack.us/photo/my-images/171/dscf3161u.jpg :-) takže ďakujem moc za pomoc!

      Odstrániť
    5. krása ! :) som rada, že som pomohla

      Odstrániť
  3. Krásné fotky, přeji hodně štěstí i vám :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. September je aj moj oblubeny mesiac, je vacsinou tak, ze uz nie prekliato horuco, mesto opat ozije a vo vzduchu uz citit, ze prichadza jesen... milujem to! A zabudla som na vtaci zob, ktory je vsade (aspon tu vo Finsku), ta cervena mi okamzite zdvihne naladu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To počasie presne vyhovuje aj mne, po pekelných teplotách je to super.. aj na sačko, aj bez. No a okolie a príroda je tiež nádherná :)

      Odstrániť
  5. Co je to za lak na tretej fotke prosim ta??? :)
    Dovol mi pozvat vas na moju bioderma giveaway - http://redblackwhite-nelka.blogspot.sk/2012/09/bioderma-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na bielom podklade od GS hubkou nanesená oranžová neonka Juli Rosse, návod tu : http://jungleoflipstick.blogspot.sk/2012/07/ombre-nails-ako-na-to.html

      Odstrániť
  6. aj ja mám veľmi rada september,lenže mám na vysokúškolu ešte ďaleko od základnej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Toto je môj prvý september, ktorý trávim doma, nemusím ísť do školy. Je to skvelý pocit :D Pekná fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásný outfit :) http://colorwardrobe.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ďakujem ešte raz za všetky krásne komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)