Líčenie s magazínom LA FEMME - Emma Watson

By | 10:33 12 comments
Krásny začiatok týždňa všetkým :)
 Ani sme sa nenazdali a už je tu September :( Teda koniec sladkému ničnerobeniu ... Pre niektorých začína škola pre iných práca a povinnosti ... 
My sme sa rozodli , že s novým mesiacom vám prinesieme novú rubriku a to "Líčenie podla tituliek módnych magazínov". Konkrétne s našim najobľúbenejším "La femme". 
Ako prvú sme si na mušku zobrali Emmu Watson , a jej jednoducho vyzerajúce líčenie na každú príležitosť. Čo poviete???






Postup:

Tvár:
Na vyčistú pleť som naniesla obyč. denný krém a asi po 2 minútach som s použitím korektoru zakryla všetky nedostatky. Štetcom na make up som následne naniesla BB cream. Kým Emma má svetlú pleť s nádychom do ružova a ja skôr tmavšiu s oranžovým podtónom, preto aby som dosiahla bledší tón pleti celé som to poriadne prepudrovala svetlým púdrom.


Oči:
Na oči som použila čiernu gélovú očnú linku, s ktorou som orámovala celé oko a vo vonkajšom kútiku som linku potiahla trochu ďalej pre efekt mačacích očí ako u Emmy. Potom som tvrdú linku trochu rozmazala ceruzkou na oči. Zmiešala som trochu fialového očného tieňa s hnedým a naniesla štetcom do celého vnútorného ohybu oka  a celé to rozblendila. Tým som pekne vytieňovala a uzavrela oko. Pod obočie, do vnútorného kútika oka a pod spodné viečko som naniesla na rozjasnenie béžový očný tieň a mihalnice som  zvýraznila špirálou, pod ktorú som naniesla priesvitnú vrstvu. Obočie  som vykreslila štetcom na obočie a tmavo-hnedým očným tieňom.

Pery:
Pery som prepúdrovala, obkreslila kontúrkou a vyplnila rúžom.

Na záver som použila bronzer pod lícne kosti a na spánky.

Fotku som trochu upravila v Picasovi (zjemnenie, kontrast) aby vynikli farby. Dúfam, že ste z toho vyšli :D
S Emmou nie sme rovnaké typy takže aj to líčenie nie je autentické, ale snažila som sa, aby sa to podobalo čo najviac :)


Použila som:

1. paletka očných tieňov Flora z UK 
2. BB cream Missha - odtieň 21
3. korektor NYX - light 03
4. Transparentný púder Dermacol - light
5. gélová očná linka Essence - 01 Midnight in Paris
6. čierna ceruzka na oči NYX- 01 black
7. duo očné tiene Essence - 05 Ever glam
8. transparentná špirála Miss Sporty
9. špirála Orflame - 2FX - black
10. kontúrka na pery Essence - 07 Cute Pink
11. rúž na pery - Mark Wins - Laga
12. bronzer Essence - 02 sunny


Dúfam, že takýmito hviezdnymi líčeniami vás inšpirujeme a budeme sa postupne snažiť o detailnejšie foto tutoriály alebo videá, aby ste mali lepšiu predstavu o tom ako nato ;) 

 - Missy -

12 komentárov: Leave Your Comments

  1. Aj ja som robila líčinie podľa herečky Mily Kunis
    Vydarilo sa ti to, esteti to tam aj velmi pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasné. vyzerá to dokonalé. budem ťa sledovať

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uplne super :) Missy, si este krajsia ako Emma, uplne vazne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dokonalé!Moc ti to sluší)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi dobrý nápad s líčením podľa titulky magazínu. Inak ty si oveľa krajšia ako Emma a to líčenie Ti pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dakujem vam baby za komenty za komplimenty a za to ze nas sledujete :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)