Najobľúbenejšie parfémy

By | 19:53 13 comments

Hneď na úvod sa chceme ospravedlniť, že pridávanie článkov sme trochu obmedzili. Je to z časových dôvodov. Máme toho strašne veľa, ale dnes vás snáď potešíme voňavým článkom. Recenzie, ktoré sme sľubovali budú, keďže mám nasledujúce dni konečne trochu voľna. Tento článoček sme mali pripravený už skôr a dnes mu dávame prednosť. 
A tu su už moje stálice.






Zloženie:
Hlava: citrón
Srdce: vodný hyacint, jazmín
Základ: tekvicové drevo, vetiver, paculi, ambra, biele pižmo 

Chance Eau Fraiche je ešte ľahšia ako kedykoľvek predtým. Všadeprítomná, ale ľahká ako vánok, prekvapuje v každom okamihu. Chance Eau Fraiche je opäť balená v sklenenom kruhu obopnutom kovom. Aby zdôraznila svoju neobmedzenú silu, je sfarbená do iskrivo zelena. Jej 
vrchnáčik je akoby namrznutý a pripomína kocku ľadu. Každý detail evokuje pocit sviežosti. 
Môj názor: Na leto je to môj top. Chanel je celkovo top medzi parfémami. Svieža, neotrepaná a navyše dlho vydrží.



Zloženie
Hlava : granátové jablko, liči
Srdce :malina, pivonka
Základ : santalové drevo, drevo

Šťastný úsmev mladučkej herečky Scarlett Johansonovej - tvár novej, sviežej, kvetinovej ETERNITY MOMENT - presne vystihuje inšpiráciu z okúzlených pohladov, zrýchleného tepu, pocitu, kedy sa nohy už odlepujú od zeme. V jednoduchosti flakónu, farby zapýrenej tváre pri prvom bozku sa skrýva jemná kombinácia tónov. 
Môj názor : Nemám čo dodať k popisu. Je svieža, hravá, s menším nádychom do sladka. Je pomerne ostrá a dosť výrazná, takže tiež dlho drží.


                                                                                    

Hlava : pomaranč, hesperidean, grapefruit, bergamot

Srdce : jazmín, ruža, liči

Základ : pačuli, pižmo, vetiver, vanilka

Nová vôňa od CHANEL je vzácnou udalosťou. Je vždy akýmsi odrazom ducha doby v neustále sa inovujúcom štýle, inšpirovanom Mademoiselle Chanel COCO Mademoiselle je svieža a zmyselná. Je to vôňa mladej, sofistikovanej, sexy ženy, aktívnej obyvatelky mesta, spokojnej so svojím životom. Svieže, orientálne zloženie je výtvorom Jacquesa Polge, ktorý použil nové produkty tých najvyspelejších parfumérskych technológií. Jeho nové, odlahčené tóny jednotlivých zložiek parfumu vyúsťujú do úplne modernej vône. COCO Mademoiselle evokuje uvolnený, sexy šarm, menej sa hodiaci do nočného prostredia a skrývajúci náznaky mužskosti.
Môj názor : Popis ju presne vystihuje. 
Je iná ako všetky ostatné, osobitá. Nie každému však sedí.     Okomentovala by som ju asi tak, že na túto vôňu, je potrebné vyzrieť.


Môj názor : Posledný parfém som dostala ako darček. Pravdupovediac, ani som nevedela, že Zara má svoje parfémy. Problémom bolo  nájsť na nete nejaký obrázok tohto parfémiku a  nie to ešte popis. Ja v ňom cítim čistú vanilku. Ale nie je to žiadny bolehlav, skôr taká zvláštna ženská kombinácia vône prirodzeného ´´tela´´ a vanilky. Núti vás k stálemu privoniavaniu.

Na záver by som spomenula, že väčšinu parfémov objednávam  cez internet, keďže to vychádza oveľa lacnejšie. Dobré skúsenosti mám  najmä s http://www.parfums.sk/.
Aké sú vaše obľúbené parfémy a vône? Sme zvedavé na vaše stálice :)
Marry

13 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ja mam najnovsie v oblube lanvin darpege ale uz dlho milujem versace versense :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. chanel parfémy sú super, zrovna u mňa prebieha givevej o CHANEL ALLURE <3

    http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. coco si raz kúpim ... určite ... vždy bola pre mňa niečim iným ... no ešte stále som sa nedostala k tomu ju kúpiť

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasná sbírka parfémů, určitě bych ji nepohrdla:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. coco ma strašne láka, najbližší cieľ FANNko, aspoň na koštovku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluji Chanel.:) http://colorwardrobe.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chanel jsou super, nedávno jsem si koupila právě tu Mademoiselle a jsem moc spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. coco mademoiselle, je moj top...a urcite aj chanel chance...vdaka tymto vonam sa citim elegantnejsie a zenskejsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš stejný vkus jak moje sestra!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Už asu 5 rokov používam len Gucci-Rush a nemienim ho v blízkej dobe ani meniť...milujem ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tu Chance Chanel mám tiež . Je dokonala :)
    P.S. zapojte sa do našej prvej Giveaway,budeme veľmi radi :))http://glamourroses.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. čaute kočky,
    ja rada mením parfémy a preto ich mám doma peknú zbierku. Nakoľko je to však dosť drahá zábavka, preto som siahla po lacnejšej forme. A objednávem si parfémy za 15€. Ak by ste to chceli testnúť, dám Vám bližšie info.
    dovoňania =)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)