OOTD - Blazer and corset

By | 15:31 12 comments

Krásny ešte stále horúci deň všetkým! :)
Leto sa nás stále drží ako kliešť, ale kde tu zafúka príjemný osviežujúci jesenný  "vánok". A to nás čaká ešte babie leto. Ale pozor zajtra sa má prudko ochladiť tak to neprežente s letnými šatami.  Toľko predpoveď počasia prejdime k téme :D 
Nedávno som vďaka "tour de sekáč" objavila tento skvelý úplne nový korzet. Keďže sa mi vždy páčila kombinácia saka a korzetu nemohla som odolať... Bude potrebovať ešte menšie kozmetické úpravy, aby bol nositeľný aj na verejnosti, pretože by mal byť pekne zastrčený v nohaviciach, aby nepôsobil príliš vyzývavo. Ale keďže mi z nohavíc veľmi odstával, musela som ho dať von. :D (Nenechajte sa zmiasť dvojzmyselnosťou tejto vety) :D
Takže sľubujem, že nabudúce s tým niečo urobím :) Ďalšou mojou vášňou sú nadkolienky (MMB), ktoré  priznám sa som mala na sebe toho roku len raz či dvakrát, vďaka našim extrémom v počasí. Buď na nich bolo príliš horúco alebo príliš chladno. Našťastie sa teraz počasie umúdrilo tak som ich konečne mohla vytiahnuť zo šuflíka :) K tomu obľúbené sačko zo Zary, topánočky a doplnky z ebay a kraťasky od vietnamcov a outfit je na svete! Čo na to poviete? HOT or NOT???













P.S. Dnes má naša Marry meninový sviatok, ktorý bohužiaľ trávi na zápise v škole tak jej prajem touto cestou všetko najlepšie ;) 

Missy (*.*)



12 komentárov: Leave Your Comments

  1. super post:) a prajem všetko najkrajšie!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky se přidávám ke gratulaci! Na mě by ta kombiance byla trochu odvážná, ale tobě to moc sluší! Ten kabátek má nádhernou výraznou barvičku:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetko najlepšie ! :) A kráásny outfit !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak vše nejlepší :) Jinak ta kombinace je skvělá, i když bych si jí asi na sebe neoblékla, jak už tu bylo zmíněno, na mě je to moc odvážné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všetko len to NAJlepšie prajem! :-)A ten outfit je super! Len na mňa by to bolo až moc odvážne, ale keď to vie niekto nosiť, prečo nie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pretty :))
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som písala na twitter :-o nezabudla som :-) no a k článku... ja by som sa asi neodvážila na takéto oblečenie, nemám na to "gule"

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Love this look

    I will follow your blog...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já jsem snad neviděla krásnější boty. Outfit je krásně sladěný, líbí se mi, že nezabředáš v šedi:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jej, nadkolienky! Tie mi vzdy zdvihnu naladu :-). Na mne by ten outfit vyzeral katastrofalne, ale ty si taky vyrazny typ, ktoremu to cele pasuje skvelo!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ďakujeeem kočky za komplimenty a pozitivne ohlasy!!!! :)
    nozaj mam rada farby a trochu odvazejsie kusky hlavne v lete ... v zime radsej splyvam s davom ako seda myska ... preto je jar a leto pre mna sezonou kedy sa mozem vo svojom satniku dosytosti vysantit :)

    Marry velmi pekne dakuje za blahozelania :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty jo tak ty boty jsou ale masakr :) Krása !
    Přijď se mrknou na muj blog :)

    www.luciet2.blogspot.com

    Pokud se bude líbit budu ráda když mi dáš follow :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)