Outfit, nákup v DM a poďakovanie ...

By | 15:29 13 comments
Ahojte naše milé čitateľky ;) 
Ako sa máte??? Počasie nám zatiaľ praje, ale vo vzduchu už cítiť jeseň ... čo nám dvom celkom vyhovuje :)
S priateľom sme sa cez víkend vybrali na prechádzku do mesta na našu obľúbenú šmolko zmrzku. Vytiahla som zo skrine moju obľúbenú trendy šifónovú sukňu, ktorú som doladila len jednoduchým tielkom, opaskom, výraznejším náhrdelníkom a sandálkami na platforme. Do ruky už len listovku, na oči okuliare a na pery obľúbenú koralovú "rtenku" ;) a môžeme vyraziť ... 



Cestou na tú zmrzku sme sa zastavili v DM, lebo som si potrebovala kúpiť obľúbený krém, ktorý mi došiel. Ako vždy to však neostalo len pri kréme :D Poznáte ten blbý pocit, keď si z drogérie odnášate len jednu vec ? :D 


Ako prvé som zamierila k chladničke s nápojmi, ktorá je hneď pri vchode, pretože napriek teplu bol môj pitný režim takmer na nule :( Hneď ma zaujala sklenená fľaša s britskou vlajkou. Popravde mi bolo jedno čo v nej je,ale tú fľašu som musela mať :D Je to nejaký "bio" anglický ovocný džús s guaranou a zázvorom a iným ovocím, chutí veľmi dobre a osvieži. Možno ho niektorí už poznáte. Na výber majú niekoľko príchutí. Neviem či ho majú v každej DM-ke ale 330 ml stojí 2 € čo nie je až tak málo ... 


A tu je spomínaný nočný krém od Balei. Používam ho už niekoľko mesiacov a som s ním nad mieru spokojná. Obsahuje bambucké maslo a ureu, ktoré moja pleť zbožňuje. Je určený pre suchú a veľmi suchú pokožku, preto má trochu mastnejšiu konzistenciu. No rýchlo sa vpíja a hydratuje, takže mám ráno po prebudení pleť ako znovuzrodenú, hebkú, hydratovanú a dokonca sa mi malé ranky krásne zahoja. Stačí ho veľmi málo takže dlho vydrží. Mala som už rôzne krémy aj z lekárne a tento je zatiaľ môj no.1 *dúfam, že to nezakríknem. Majú aj denný, ktorý rozhodne tiež plánujem vyskúšať. Cena je len 2,50 €








Ďalej mi padol do oka tento nosový sprej s morskou vodou. Môj nos je pravidelne suchý a upchatý a hlavne ráno. Preto mi táto lacná varianta prišla celkom vhod. Je určený presne na môj problém teda na vyčistenie a zvlhčenie sliznice nosa a je vhodný aj pri nádche. Našťastie chorá niesom tak nemôžem potvrdiť či má rovnaké účinky ako napríklad taký Olynth, ale na každodenné použitie je super. Určite ho budem nosiť všade so sebou :))

Pri stojane Essence som sa zastavila, aby som si obzrela avizovanú novú ponuku, ktorá však zatiaľ okrem lakov nejak nedorazila :( Tak som si na otestovanie zobrala aspoň tento telový lak a kontúrku na pery. Ta kontúrka je fajn asi ako každá iná, osobne v nich nevidim rozdiel, ale lak ma sklamal ...  a ako som čítala niektoré blogy nie som jediná ... Predchádzajúca kolekcia lakov tiež nebola bohviečo, ale toto je ešte o triedu horšie. Cena je kvôli väčšiemu baleniu vyššia, štetec je zbytočne veľký a zle skosený, a lak je velmi riedky, akoby vodový, pomaly schne a podstatne kratšie vydrží :( V poslednej dobe som z Essence veľmi sklamaná ... okrem ich super hydratačných rúžov si tak skoro asi nekúpim nič :(

Nakoniec som vďaka recenzii u Lily TU- skočila po tomto mini deodorante do kabelky. Má príjemnú intenzívnu vôňu je určený na citlivú pleť, pretože neobsahuje alkohol, farbivá ani konzervačné látky a zázrakom celkom dlho vydrží. Aj keď 24 hodín určite nie :D Pozitívom je aj to, že jedno balenie má vydržať 70 - 80 použití. Jedno použite je tak na 2-3 streky tak uvidíme :) Negatívom zasa lepivá konzistencia ...


Na záver by sme chceli veľmi pekne poďakovať našim dvom verným čitateľkám, ktoré nás ocenili titulom 
ich blogy nájdete tu: 

Vieme, že podľa pravidiel by sme v tomto reťazci mali pokračovať a navrhnúť ďalších 5 blogov, ale nebolo by to fér vybrať len 5. Každý blog by si zaslúžil ocenenie minimálne za tú snahu, ktorú denne vynakladáte pri tvorbe článkov, fotení, písaní a hľadaní inšpirácií...Takže od nás máte všetky po jednom ocenení :)


a tu je konečne tá spomínaná sladká odmena


do šmolkovatenia priatelia!!!
xoxo Missy ;)

13 komentárov: Leave Your Comments

  1. škoda že sa o tomto nosovom spreji dozvedám teraz. celé leto som už nadránom nemohla dýchať :D
    PS: v tej sukni si kráásna!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tiez som sa chytala za hlavu ze som si ho nevsimla skor ale lepsie neskoro ako nikdy :D a dakujem :)

      Odstrániť
  2. Morska voda do nosu je skvela...nedokazu si uz predstavit ze ji doma nemam.)....tvuj dnesni look je super!..skvela cernobila kombinace a krasna sukne...M*


    DIY boots: www.marcelajezkova.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. dakujem marcelka :) a veru uz ani ja si bez nej nedokazem predstavit den :)

      Odstrániť
  3. hmm... tým lakom si ma dostala, že by som radšej prehodnotila kúpu? ako sa poznám, ja neodolám a aspoň na vyskúšanie kúpim a potom budem nadávať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako ta reklama okolo toho je taka lakava ze si tie laky aj tak kazdy kupi :D uz len zo zvedavosti :D farebne laky by mali mat trosku inu konzistenciu ako tieto telove takze za skusku nic nedas :) no okrem 1,70 € :D

      Odstrániť
  4. Díky za tip na krém, určitě ho vyzkouším, protože dobrých krémů na suchou pleť navíc za dobrou cenu není nikdy dost a podzim zase určitě mou pleť zběduje... Tobě to na zmrce moc slušelo, pro takové sukně mám slabost :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je zac :) kazda mame inu plet a jednej moze zlozenie vyhovovat druhej zasa nie ... ale ak mas suchu plet a nenasla si este ten pravy tak ho odporucam :)
      a dakujem za pochvalu :)

      Odstrániť
  5. Outfit je moc krásný! Ta sukně je perfektní. ;)
    A nákup jsi taky udělala pěknej! :D Ten nude lak je božskej, škoda že jsem ho u nás v DM ještě neviděla. :/ Ten nápoj vypadá taky dost dobře, určitě byl dobrý. A co se týče mě a Balei, tak krémy, sprcháče a deodaranty miluju, ale už nikdy bych si nekoupila nic, co je na obličej-reakce mojí pleti na make-up od Balei totiž nebyla úplně nejlepší! :/ ...ale tak každýmu to sedne jinak no. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Carolin :) ako vravis kazdemu sadne nieco ine staci jedna malicka zlozka ktoru tvoja plet neprijime a je po kreme ci make-upe :(

      Odstrániť
  6. 1.outfit je super! I like it!:)
    2. ta flaša :O tá je božská :) Milujem všetko britské .. musím ju mať tiež !:)
    3.za to poďakovanie ďakujem :))!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám novej lak od Essence a jsem spokojená. Je potřeba ho nanášet v tenoučké vrstvě a třeba 3 vrstvy a vydrží mi vpořádku 2 - 3 dny. Ale je pravda, že s těma staršíma nemám žádnej pro srovnání, tak možná proto mi vyhovuje :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)