AUTUMN NUMB with ARMY STYLE

By | 18:01 20 comments

Hovorí sa, že život je bojové pole, čo ťa nezabije, to ťa urobí silnejším. Čas niektoré veci nezmení, tak sme tu znova!
LET´S GO NUMB!

spikes shoes - http://www.milujem-topanky.sk/ / jeans - Topshop / sweater - C&A / bag- ebay / coat - River Island 



Po sérii kozmetických článkov, trocha zmeny v podobe outfitu. Nie som na fotenie práve zaťažená, ale k blogovaniu patrí aj to :) Dufám, že sa fotky budú páčiť. Stihli ste inak zaregistrovať v záplave nových hitov a klipov aj novú songu od Ushera? Podľa mňa má skvelú výpovednú hodnotu a je ideálna na nové začiatky...
Marry













20 komentárov: Leave Your Comments

  1. Nejvíc!!! NEJVÍC povedený outfit, co jsem za poslední dobu viděla, Jágrovou strčíš do kapsy! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. ďakujem vám :), botičky sú z uvedenej stránky..

      Odstrániť
  3. beatiful sweater and jefrey.. !! ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky mi tenhle outfit bere dech, prostě kdo umí, umí...! Bezkonkurenční:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka, tvoje slová sú balzám na dušu :) ďakujem

      Odstrániť
  5. love the earring! aj teba celú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úžasný outfit! Máš skvělý styl!:) Ty boty jsou dokonalé!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc se mi líbí ten svetr!
    justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v C&A ich majú v rôznych farbách za skvelú cenu, určite sa bež pozrieť :)

      Odstrániť
  8. Milujem tvoj outfit :OO Dokonalosť :))
    P.S. zapojte sa do našej prvej Giveaway,budeme veľmi radi :)) http://glamourroses.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. outfit se mi libi, ale byt tebou, nenosila bych takto stazene vlasy... zbytecne ti to zvetsuje celo a akorat to vypada, ze mas strasne malo vlasu... jen muj nazor. Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tak krásne reakcie, veľmi ma potešili...čo sa týka vlasov, tých mám pomerne dosť, ale milujem nosiť takto stiahnuté vlasy a neznášam keď mi maličké vlásky lietajú všade okolo, takže ich nagebrím tonou gelu :D keď sa ponáhľam a nestíham tak to potom vyzerá takto. Čelo mám vysoké a s tým už nič nespravím.. v ofine vyzerám hrozne. Naučila som sa s tým v celku slušne žiť, tak snáď mi to odpustíte aj vy :) Každopádne , ďakujem za názor.

      Odstrániť
    2. jj ty poletující pidivlásky mě taky na mě štvou, úplně chápu :)

      Odstrániť
  10. :) perfektný outfit :) a hrozne sa mi páci tvoja nausnica :))

    a ešte ta chcem pozvat na moju prvú giveaway :)
    http://monicainwonderland13.blogspot.sk/2012/10/1giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ďakujem všetkým za komentáre :)) nerada fotím outfity aa celkovo seba, ale vašimi reakciami ste ma donútili zmeniť názor :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)