GIVEAWAY o Parfém Calvina Kleina - UKONČENÉ!!!

By | 16:38 93 comments


Ahojte!!! Tak konečne je tu dlho očakávaná a avizovaná Giveaway. Chceme sa prostredníctvom nej v prvom rade poďakovať Vám - našim čitateľom a čitateľkám, ktorí si nájdete chvíľu a zavítate na náš blog. Za vašu podporu a komentáre, ktoré nás posúvajú ďalej. Nesmierne si to vážime a preto aj cena nebude len taká obyčajná ... Výherca bude síce len jeden, ale získa tento luxusný dámsky parfém z dielne módneho návrhára Calvina Kleina s názvom "Truth", ktorý sa vďaka svojmu zloženiu dokonale hodí na toto zimné obdobie.

Podmienky sú nasledovné:
1. Sledovať náš blog prostredníctvom GFC
2. Dať LIKE na našej FB stránke a napisať pod akým menom sledujete
3. Napísať do komentárov váš email a pripísať vašu obľúbenú vôňu alebo parfém...
BONUS(nepovinné): ten kto bude zdieľat GW na svojej stránke môže pridať druhý koment s odkazom :)





"Je to o tom, nechať život pomaly plynúť a využiť zmyselnosť v každodennom živote. To je základ Truth, nasledovanie vašich inštinktov, byť pravdivý sám k sebe, k vašej zmyselnosti - a to je sexy Calvin Klein. Vôňa TRUTH má unikátnu netradičnú štruktúru, ktorá je kompozične založená na dvoch odlišných a zretelných akordoch. Na akorde sviežosti, bujnosti, šťavnatosti a zvodnosti. Tieto dva akordy sa prelínajú, takže ich obidva cítime po celú dobu, kedy máme vôňu na sebe. Táto vôňa ide až za hranice toho, čo by ste od nej očakávali."

Zloženie:
Hlava: bambus, vetiver, vlhká pôda, pačuli
Srdce: pivonka, drevo, ďatelina
Základ: ambra, vanilka, drevo, pižmo, kvet akácie



PLATÍ PRE CELÚ SR a ČR!
Koniec GW bude 30.11 o polnoci.  Pripomíname že do losovania sa dostanú len tí-tie, ktoré splnia všetky podmienky! Takže spúšťame giveaway o 3 .... 2 .... 1 ....
TERAZ!!!!!


(Cena do giveaway nebolá poskytnutá žiadnym sponzorom)

93 komentárov: Leave Your Comments

  1. ma oblibena vune je od Naomi Campbell
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Má oblíbená je Prada - Candy =)

    roni1251990@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mojou oblubenou je Salvatore Ferragamo - INcanto Shine a Korres Iris :)
    Sledujem na blogger aj fb.
    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. DNKY - be delicious :)
    sona.sladeckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Sarah
    Facebook: Šárka Morávková
    E-Mail: Sariiisek.M@seznam.cz
    Mými oblíbenými voňavkami jsou: Love, Chloé Eau Florale, Lancome Trésor Midnight Rose a Lancome La vie est belle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sdílím: http://www.facebook.com/AutumnMiracleblogspotcom#!/AutumnMiracleblogspotcom/posts/168742949930393
    E-Mail: Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: aleachim15
    Facebook: Michaela Loffler
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vše splňuji :)
    GFC:Yoko Nguyen
    FB:Yoko Nguyen
    mail: luckybaby115@seznam.cz
    Mezi mé oblíbené vůně jsou : Christina Aguilera a Diesel

    OdpovedaťOdstrániť
  9. všetko splnené :)
    justinaforfun@gmail.com
    používam rada fleur cherie od Loccitanu

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Zdenka
    FB: Le Monika Zdenka Svitačová
    mail: monika.svitacova@gmail.com
    môj miláčik na ktorý nedám dopustiť je Chloé :)

    http://spwfashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sleduju Vás už dlouho, teď nezbývá než dát LIKE na Facebooku:-)
    Má oblíbená vůně? Třeba Midnight Poison od Dioru, ale to je ta těžší večerní varianta:-)
    Lucievankoten@zivotpodlelucie.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sleduju vás už dyl přes gfc i na fb(Natalína Horváthová)
    Nejoblíbenější asi Bruno Banani a Chloe love:)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. gfc: christina deneuve
    fb: christina deneuve
    ma oblibena vune je asi Giorgio Armani Acqua di Gioia nebo Christina Aguilera - Inspire:)
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. gfc - she.is.the.one
    fb - ema sheistheone
    dayelegant@gmail.com
    euphoria

    OdpovedaťOdstrániť
  15. nemám obľúbenú ale momentálne mám lovely garden z oriflamu

    EwuSh G.

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. gfc: Mrissa.Clef
    fb: Maruška Ambrozová
    mojou obľúbenou vôňou už pár rokov je Puma Urban Motion, nemôžem sa jej nabažiť :)
    mariaambrozova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. gfc: Viktória
    FB: Viktória Ľuptáková
    viktorialuptakova@zoznam.sk
    moja obľúbená vôňa je DG Light Blue

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC - Lady, FB - Romana Černá
    Miluju Christinu Aguileru, Versace Crystal Noir a Burberry body :)
    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. fb- Veronika Bejdova
    veronika.bejdova163@gmail.com

    lanvin- jeanne lanvin, marry me!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. naj vona je mi hugo boss-deep red

    fb-barbora fulierova

    bfulierova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: Sleduji :)
    Fb: Sleduji jako Ilonka Silonka Strejcová
    Asi mi nejvíce voní Bruno Banani ..
    email: ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC: annamukova
    FB: Anička Múková
    e-mail: ankamukova@zoznam.sk
    obľúbená vôňa: Salvatore Ferragamo- Incanto Shine

    http://annbeautylifestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Estrella
    FB: Lucie Martináková
    email: lucie.martinakova@email.cz
    Oblíbená vůně: Escada Ocean Lounge

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC - pugasko
    fb - Lucia Ďurišová
    e-mail pugasko@gmail.com
    obľúbená vôňa - hugo boss orange sunset

    OdpovedaťOdstrániť
  25. fb Lucia Banárová
    gfc Lizzy
    obľúbenú vôňu mám od avonu,summerwhite
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Nemám obľúbený parfém, ja jeden miniem a kúpim si úplne iný. :) Samozrejme záleží aj od obdobia v ktorom si parfém kupujem, cez leto využívam iba svieže citrusové vône, a cez chladné dni, jar, jeseň, zima využívam iba kvetinkové, úplne sladučke :D :D
    GFC - VeRonika
    FB - VeRonika Zorská
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Moje nejoblíbenější je S by Shakira.

    barborakasalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Acqua di Gioia od Armaniho :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ahoj :)

    Like jsem dala. Sleduji přes GFC jako GreenMagritte.

    Moje oblíbená vůně je Chloe Love ( eau florale )

    greenmagritte@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Na FB sleduji jako Penny Lane a jedna z mých oblíbených vůní je Flowerparty od Yves Rocher :)
    Shelly0queen@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. 1. ok :)
    2. Simona C.
    3. moje nej vůně je angel od fm :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. můj oblíbený je Coco Chanel :)
    Sleduji jako Kája B.
    mandragerka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Mým oblíbeným parfémem je Mexx Black Woman :).
    Sleduji na FB jako Světlana Ž.
    s-wea@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Deniská Zemanikova
    spongebobvkalhotach@gmail.com
    oblúbený parfém je Paco Rabanne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. GFC-nickyclaire
    fb-Jess Claire
    obľúbený parfém je Mirage :)
    email-Suprise.for.you@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  36. gfc Alena Poláčková
    FB Alena Poláčková
    oblíbený třeba chanel

    ajapolacek@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Splnaam:)
    Moja oblubena vonavka je Lady Dancing
    :)CARTOON-.-NETWORK@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. 1.splňuji
    2.Natuška Dvořáčková
    3.mám ráda voňavky B.U
    4.avrileck@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. 1. mám
    2. Pavlína Kovářová
    3. Posion Dance - Pajus-cha@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Sledujem jako Petra Mezlíková
    moje oblíbená vůně je od Christiny Aguilery
    petamezlikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Skvělá giveaway :))

    Přes GFC sleduji pod Martina Ř.
    Přes FACEBOOK pod Marťa Řezaninová
    Já teď střídám tři voňavky.. Simply Because For Her od Avonu, Nike Woman 150 Spicy love a Victoria Beckham :)).
    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. dreamsgirls0@gmail.com
    calvin klein- euphoria

    OdpovedaťOdstrániť
  43. gfc: thu ha nguyen
    fb: Bé Hà
    oblíbený parfém: fergie outspoken
    email: thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Super cena :)
    1. Ok
    2. Ok - jako Shopaholičky
    3. joseph.16@seznam.cz
    4. miluju Beyonce Heat Rush - kořeněná vůně přímo na podzim :)
    +5. v příštím článku na našem blogu :)

    shopaholicky.blogspot.com
    Dáška :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. 1.hana.giang
    2.Giang Cao
    3.Oh Lola Marc Jacobs
    4.hana.giang@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    moja momentálne najobľúbenejšia vôňa je Infinite Moment od Avonu... aj chlapi mi ju chvália... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  47. GFC: Linda Třečková
    Fb: Linda Třečková

    Nejoblíbenější vůně zatím Bright crystal od Versace, nebo Japanese Cherry Blossom z The Body shopu. :)

    linda.treckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Děkuji za pozvánku do soutěže!!!
    ...by Vicky
    michaela staňková

    Můj top parfém již 14 let je SUN od ORIFLAMU,řkám mu "moje sluníčko"-v životě mi víc nevonělo a už nejspíš ani nebude:-)
    byvicky@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. eva.knopova@gnj.cz
    fb - Eva Knopová
    blog - Eivy
    vůně - fleur cherie od Loccitanu

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Května holbová-fb
    em.holbova @ seznam.cz
    daisy-marc jacobs :)) miluju ji ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  51. fb:Júlia Dominová
    Chloe alebo Bruno Banani Pure Woman
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  52. fb: kristýna pusztaiová
    oblíbenou vůni zatím nemám, stále hledám :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  53. fb: Kamila Krištofová
    Moje oblíbená vuně je Roberto Cavalli
    kamickar@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  54. nikdy som nemala nejakú drahšiu voňavku, ale iba z avonu, no mojou naj sa stala fialková scentini, je síce skôr jarná či letná, ale prečo ju nepoužívať aj v zime, aby sme si aspoň trochu pripomenuli to teplo
    fb: nikola banárová
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  55. FB: Lucka Srbová
    srbova.lucie@centrum.cz
    Moje oblíbená vůně je Coco Mademoiselle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Mám ráda vůni Celebre z Avonu :)
    Monika Hrubá
    monikahruba@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  57. milujem vonu levandule, a taktiez sa mi paci Dolce & Gabanna - light blue a Avril Lavigne - Black star.
    Fb - Maťa Straková
    strakovmaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Sledujem :)
    BelluSh Dementna
    izabella.terechina@gmail.com
    a obľúbená vôňa ? fúú, vyskúšala som ich už tisícky a najviac sa mi páči Escada Taj Sunsed.

    OdpovedaťOdstrániť
  59. na fb sledujem pod menom Orshi Ambrušová
    orsolya.ambrusova@gmail.com
    moja obľúbená vôňa je love chloe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Ahoj, tvým čtenářem jsem :) blog máš moc hezký :) a giveaway je nádherná, miluju parfémy...:) na fb jsme dala like pod jménem natálie humlová (ségra) - já fb nemám :) můj email 26nikolka26@seznam.cz a blog: onlygirlnn.blogspot.com

    doufám že se na mě usměje štěstí :) a moje oblíbená vůně (parfém)? Nemám oblíbenou kterou bych si kupovala stále dokola. Ráda zkouším nové a nové vůně. Ale která mi opravdu přirostal k srdce je z avonu little red dress :) Měj se krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Ahoj sleduji GFC Langmaierova1,FB Martina Langmaierová
    email langmaierova1@seznam.cz
    používám pokaždé něco jiného ještě jsem nenašla žádnou kterou bych si koupila i podruhé

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Ahojky,tvůj blog sleduji už nějaký pátek :) cena je skvělá :) a na Fb jsem pod jménem Eva Havlen :) jo a mě srdcovka je od Dolce Gabbana Light Blue ♥♥♥ prostě nej vůně :)
    můj mail je ehik@seznam.cz
    měj se krásně a hezký den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. sleduji(Adrienne H)
    na fb Ajulka Horáčková
    Andik.07@seznam.cz
    moje nejoblíbenější parfémy jsou J´adore od Diora a Euphoria od CK :)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. sledujem :)
    fb: Monika Tokolyová
    tekelyova.m@centrum.sk
    Calvin Klein - Euphoria

    OdpovedaťOdstrániť
  65. sleduji: misking
    fb: misking
    email: misking@seznam.cz
    vůně: Calvin Klein - Euphoria

    OdpovedaťOdstrániť
  66. FB: Pupi Kulichová
    paula.kulichova@gmail.com
    Môj najobľúbenejší parfém je Daisy od M. Jacobsa. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  67. GFC: Kami
    FB: Kamila Selby
    Mail: kamila.selby@gmail.com
    Moje nejoblíbenější vůně je Burberry for Woman. xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Nemám obľúbený parfém, ja si kúpim vôňu ktorá ma najviac záujme. v lete svieže vône, na zimu kvietinkové, až veľmi presladké :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Sleduji, na FB mám jméno Lucie Mrázková.
    Jinak oblíbených vůní mám mnoho, nejvíc se mi líbí vůně od Gucciho (např. Gucci Rush) a Escady (Magnetism)
    benita.lm@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Sledujem cez GFC aj lajkujem FB, ale pod akym menom, zdelim s dovolenim radsej mailom :)
    A Truth by sa perfektne hodila ako darcek mojej mame :)
    Moja oblubena vona je momentalne Dior Addict Eau Fraiche.
    viacstylu@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  71. fb: Bé Ha

    email: thuhanguyen.misa@gmail.com
    oblíbený parfém: outspoken by fergie

    OdpovedaťOdstrániť
  72. FB: Michaela Loffler
    GFC: aleachim15
    email: michaelaloffler@seznam.cz

    parfém asi od Sex in the city a to červený Love

    OdpovedaťOdstrániť
  73. GFC: Tarina S.
    FB: Tamara Fortova
    e-mail: fortovat@seznam.cz

    oblíbená vůně: toaletka od Oriflame "Precious moments", jinak většina věcí s vůní levandule :D

    OdpovedaťOdstrániť
  74. GFC : nickyclaire
    Fb : Romča Christová
    obľúbená vôňa je od oriflame Mirage (alebo tak nejak sa volá :D )
    Suprise.for.you@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  75. GFC: Adéla Hab
    facebook. Adel Habartova

    mám strašně ráda vůni od yves rocher - summertime. Neskutečná vůně. :)

    a.habartova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  76. vše splněno ;)
    gabisek123@seznam.cz
    moje oblíbená vůně je Calvin Klein In2U a nebo DKNY Be delicious

    OdpovedaťOdstrániť
  77. sleduju
    Luci Frid na FB
    je jich vic - vsechny verze Angela, Aliena a nove par Rosinek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Sledujem :) Moja obľúbená vôňa je Versace Bright Crystal

    122.dominique.122@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Sleduju :)
    FB: Pavlína Bajtková, GFC: Rebecca Fuhller
    Aqua D'or Paris, Bi-Es Sexy Girl, Adidas Fruity Rhytm :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Elite :)
    izurka357@azet.sk
    Isabelle matyoova

    OdpovedaťOdstrániť
  81. Na FB jako Janyany Jana
    Oblíbená vůně - Vanila
    janca.lt@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  82. 1. Sleduji.
    2. Pod jménem Eva Lehnertová.
    3. Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com a moje momentálně nejoblíbenější vůně je Moschino - Pink Bouquet

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Sleduji pres GFC jako Astraia, na FB pod svym jmenem s inicialy KS (v pripade nutnosti overeni totoznosti interne doplnim). V soucasne dobe stale jeste pouzivam svoji oblibenou "letni" Acqua di Gioia, na nejakou oblibenou podzimni/zimni/celorocni jsem jeste nenarazila...

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Sleduji přes GFC jako Peťuška, na fb Petra Záleská.
    Moje oblíbená vůně je Lovestruck od Very Wang :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  85. FB: Barbora Druláková
    barbora.drulakova@gnj.cz

    můj nejoblíbenější parfém je asi Divine od Oriflame :)
    skvělá GA!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  86. Splněno :)
    Vůně mám ráda třeba od Bruno Banani :)
    pink-no@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  87. To je úžasná GW!
    na fb sleduji Honzina Repčáková
    Já mám ráda Crystal auru, když ještě bývala v Avonu, nevím jestli je tam pořád:)
    janienka.r@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  88. na Fb ako dana zimova, tu cez GFC ako krinolina, moja oblubena tazko povedat ale velmi sa stotoznujem s lanvin jeanne lanvin, alebo potom od clarins - eau des jardins
    danka.zimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  89. GFC: Tess V.
    Facebook jsem si zrušila, tak snad nevadí :(
    te.vybiralova@seznam.cz
    jinak moje oblíbená vůně je od Bruno Bannani

    OdpovedaťOdstrániť

  90. splněno vše,) (akorát bych moc chtěla poprosit o prominutí, ale nechci tady nechávat svoje jméno a příjmení (fb), ale v případě výhry bych samozřejmě dodala-chi:p)

    mejl: zampionovapolivka@centrum.cz

    oblíbená vůně: momentálně asi od cloe-lové (mám ji zrovna doma ale chystám se na nějakou novou,)

    OdpovedaťOdstrániť
  91. lenkasebrankova11&seznam,cz
    Play it lovely - playboy

    OdpovedaťOdstrániť
  92. prave pouzivam vuni od playboy
    knedlyk7@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  93. 1. Sledujem prostredníctvom GFC a Bloglovin
    2. Like na FB, - Ivana Baková
    3. mojou oblúbenou vôňou je momentálne Calvin Klein-Euphoria :)
    ivana.bakova@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)