Happy Halloween

By | 15:53 8 comments


Halloween (doslovný preklad: predvečer všetkých svätých) je pôvodne pohanský (keltský) sviatok oslavovaný večer 31. októbra. Pôvod má síce v Írsku, ale najpopulárnejší je hlavne v USA ,Kanade, Austrálii a na Novom Zélande, kde ho oslavujú ho predovšetkým deti oblečené v kostýmoch, ktoré navštevujú susedov a pýtajú "Trick or treat" čo vo voľnom preklade znamená “dajte nám niečo sladké/dobré, inak vás pomsta neminie!”. Postupne si získal fanúšikov po celom svete. Tradičnými znakmi Halloweenu sú špeciálne vyrezané tekvice,vo vnútri ktorých je sviečka, ďalej čarodejnice, duchovia,netopiere, čierne mačky, metly, oheň, príšery, kostlivci a pod. Farby červená, žltá, oranžová a čierna... Oslavujete alebo nie?

OUR INSPIRATIONS

From last year

VAMPIRE vs. MAD HATTER´s WIFE

































8 komentárov: Leave Your Comments

  1. vydarené ... a skoro by som zabudla na Halloween v Big Bang Theory :D ja som zase zástancom Dia de los Muertos

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neoslavujem ale tie inspirativne fotky su superrrr! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluji tento svátek, ale bohužel ho nemám s kým slavit. Příští rok si uspořádám soukromou party :-D
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neoslavujem, ale chcela by som zažiť taký typický americky halloween :)
    Vybrala si skvelé fotky :)
    http://carinnvirag.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelé ::)) ja ho neoslavujem ale určite by som chcela oslavovať halloween v amerike

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jééé to je hezké! Tento svátek neslavím, ale líbí se mi masky a převleky lidí, kteří ano :)

    Annie

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)