Hot or Not?! Wedge Sneakers

By | 17:20 17 comments


Ahojte. Po dlhšom čase opäť nejaký ten fashion príspevok ... :)
Aj keď osobne sme skôr za  "high" ako "low" heels neopovrhneme ani botaskami či tramkami a doprajeme svojím nohám trocha odpočinku.
Tenisky boli vždy pohodlnou záležitosťou do každého počasia . Ale rozhodne nie veľmi fashion. Navyše uberali všetky tie nádherné centimetre ktoré získate v zabijáckych podpätkoch a platformách. S fantastickou inováciou v podobe pohodlných, ale trendy tenisiek prišla na jar Isabel Marant a v okamihu sa začali vypredávať. Tieto topánky sú z týchto vecí, ktoré ste buď milovať, alebo nenávidieť. Keď som prvýkrát uvidela stránky zaplavené s celebritami v takejto extravagantnej obuvi pripadalo mi to ako z nepodareného komiksu. No postupne si moje oči začali zvykať a čoraz viac ich to lákalo. Postupne sa k Isabel pridali značky ako Ash, Aldo, Nike, Jeffrey Campbell, Steve Madden a iní. Celebrity ich doslova milujú a neboja sa ich kombinovať k šatám, legínam, teplákom a samozrejme k rifliam. Fantázií sa naozaj medze nekladú ... Vďaka týmto topánkam, ktoré vo vnútri ukrývajú platformu sa budete cítiť žensky, ale zároveň pohodlne, čo môžete vidieť napr. na Beyoncé, Alicii Keys, Mirande Kerr, Kate Beckinsale, Jessice Alba a pod. Spomínam hlave celebrity pretože cena týchto vychytávok sa pohybuje od 200 do 800 dolárov čo pre obyčajného smrteľníka nie je málo. Našťastie sa kvôli tomuto boomu začali vyrábať aj lacnejšie varianty, ktoré nájdete už takmer v každej lepšej obuve alebo na internete. Takže ak ste sa do nich zamilovali tak ako my neváhajte navštívte napríklad stránku urban.org alebo topankovo.sk alebo napíšte Ježiškovi. Veď Vianoce sú tu ani sa nenazdáme :) 














theblondesalad.com







Kim Kardashian








http://www.urbanog.com/Privileged-Just-High-Top-Velcro-Round-Toe-Wedge-Sneaker_100_26547.html





A čo nato poviete vy? Obsahuje váš šatník nejaký takýto kúsok? Ste s ním spokojný:? Alebo ste odporcami takejto módy a uprednostňujete klasické adidasy? :) Dajte nám vedieť do komentov tešíme sa :)

Marry & Missy 

zdroje: 
google

Nezabudnite sa pridať na našu novú FB stránku:

17 komentárov: Leave Your Comments

  1. Podobné jsem viděla v Renu tmavě modré a červené. Já bych si je k šatům nevzala a ani se mi to k šatům moc nelíbí. Když jsou s riflema nebo telákama vypadají fakt suprově. Trochu mi to připomíná boty od značky Supra.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno dajú sa kúpiť podobné aj v Rene, Danei alebo Deichmane ... a máš pravdu, že najlepšie vyzerajú k rifliam alebo legínam :)

      Odstrániť
  2. Boty se mi sami o sobě docela líbí, ale když si prohlížím ty fotky celebrit, tak mi to k srdci moc nepřirostlo :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nás to bolo presne naopak :D topanky sa nám samé o sebe veľmi nepáčili, ale keď sme videli s akým vkusom sa dajú nosiť neodolali sme :)

      Odstrániť
  3. A tak jo, jsou hezký, ale je tam ale.. Musí se umět kombinovat, to za prvé, protože jestli chce být nějaká holka za dámičku, tak se tyhle boty k outfitu nehodí, a taky nevypadají dobře na vyhublinách, nic proti, to je pak jako pěst na oko, když vidíte ultra štíhlé nohy a pak tyhle boty velký jak .. ;) Prostě tak..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skvelý názor :) presne si to vystihla určite ich treba vedieť nosiť a hlavne zhodnotiť či sú to tie pravé boty pre mňa ... nemusíme si predsa kupovať niečo len preto, že je to práve vo svete celebrít "in". Ale je to dobrá inšpirácia :)

      Odstrániť
  4. Já se furt nemůžu rozhodnout, jestli se mi líbí nebo ne! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. výnimočne HOT! asi si ich aj pôjdem kúpiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už ich dlho registrujem. Dokonca dnes som si ich opäť vyskúšala. 5 rôznych druhov. Topánka je sama o sebe zaujímavá, ale po dnešnom zhodnotení na nohe podľa mňa nevyzerá dobre a nekúpim si také ani náhodou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja ostavám verná klasickým Nike-om ...... :)lebo jaksi sa tiež neviem rozhodnúť aký mám k nim postoj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tenhle typ bot poslední dobou vidím docela často. Já sama na tenhle styl sice nejsem, ale jinak se mi to docela líbí, takže HOT!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. já je vlastním. Mám přímo od Isabel Marant a jsem s nimi nadmíru spokojená. Nejsem moc vysoká 170cm a tak si k díky nim přidám pár centimentrů a protáhnu nožky:) takže za mě jasné hot.

    vacantfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento tip bot se mi moc nelíbí, mám raději klasické tenisky, když už to musí být pohodlné. Jinak jsem typická ženská a jdu po ženských botech, ale když to někdo umí nosit tak je to pěkný. A poslední fotka je super.
    www.justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Videla som ich v obchode ,rozmyšľam že si ich kúpim :))
    P.S. zapojte sa do našej prvej giveaway,budeme veľmi radi :) http://glamourroses.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. AAA ja som si kupila nedavno jedny, v Deichmann, kuk na mojom blogu, a som s nimi spokojna. Vyzeraju super, aj su velmi pohodlne, a hodia sa ked nemam chut posobit prilis classy, ale chcem ostat trendy a hlavne na opatkoch!!

    http://vanityangel.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)