Krásna á la AUDREY HEPBURN

By | 21:06 23 comments



Slovenské kvázi módne časáky si síce nekupujem, ale keď už mám chuť si niečo prečítať a inšpirovať sa siahnem po La femme. A včera bol jeden takýto deň. A bola som celkom milo prekvapená. Veľmi ma zaujal článok o módnych ikonách minulého storočia.Tak som sa rozhodla, že niečo z toho prinesiem aj na blog.

Audrey Hepburn určite netreba zvlášť nikomu predstavovať. Bola ikonou 50. rokov a je  ňou dodnes. Jej Raňajky u Tiffanyho boli inšpiráciou mnohých módnych domov. A to nemusela ani sršať extravagantnosťou. Práve naopak. Jej mottom bolo, že v jednoduchosti je krása. A preto si získala množstvo faniniek po celom svete. Vsádzala radšej na výrazné doplnky a šarm ako na preplácanosť. Čo sa týka líčenia, bolo jemné, ale ženské a sexi. Jej výsadou bolo upravené obočie, výrazné oči, jemné líčka a svieže pery. No čaro jej osobnosti nespočívalo v líčení alebo v obliekaní ale v charizme, ktorá  z nej vyžarovala a ktorú dnes nájdete v máloktorej celebrite nech je akokoľvek dobre oblečená a nalíčená. A tu je niekoľko úžasných rád od Audrey, pre dokonalú krásu. Skutočne stačí tak málo ....




POSTUP: 
1. Tvár: Na dôkladne vyčistenú pleť som naniesla hydratačný krém od Biodermy, ktorý zároveň slúži aj ako podklad pod make-up. Naniesla som make-up a zapracovala ho štetcom. No ak chcete naozaj dokonalú pleť po celý deň použite pod make-up ešte primer. Žltým korektorom som sa snažila zakryť kruhy pod očami, ale po prebdenej noci sa to veľmi nepodarilo :( takže mi to prosím odpustite .... Celé som to zafixovala mojim obľúbeným transparentným púdrom od Dermacolu.
2. Obočie: Nasledovalo obočie ... Keďže Audryna vizáš bola vždy postavená práve na dokonalom obočí, venovala som mu viac času ako obvykle. V prvom rade som si hnedou fixkou na oči naznačila tvar a s použitím pinzety som ho vytvarovala. So štetcom na obočie a hnedým tieňom som ho vyplnila a zvýraznila 
 farbu a jemne prečesala kefkou na obočie.  
3. Oči:Ďalej som na celé viečka naniesla podklad pod očné tiene a štetcom som aplikovala svetlý  béžový očný tieň na obe viečka až po obočie aby som zjednotila farbu a tiene boli výraznejšie. Ďalej som pozdĺž celého záhybu oka štetcom naniesla hnedý očný tieň, aby sa oko pekne uzavrelo a vytieňovalo, napokon nasledoval biely  tieň s trblietkami na celé pohyblivé viečko a celé som to rozblendila do stratena. Trochu hnedého tieňa som jemne použila aj na dolné viečko, aby som oko zjemnila. Spodné vnútorné viečko som prešla s bielou kajalovou ceruzkou aby sa oko pekne otvorilo a rozžiarilo. Základom celého líčenia je výrazná čierna linka. Moja je trochu kostrbatá keďže som mala na ponáhlo, ale napokon som ju trochu rozblendila takže v konečnom dôsledku sa to stratilo :D aspoň dúfam ... Napokon som naniesla maskaru v 2 vrstvách. 
4. Líčka: Audryna tvár pôsobí porcelánovo,  preto som na zvýraznenie čŕt tváre a líc použila iba ružovú lícenku.
5. Pery: Posledným bodom bol iba jemný hydratačný rúž od Essence.  
A jednoduché líčenie je na svete!
...


Použité produkty:
Hydratačný krém -Bioderma hydrabio
Make up Rimmel - Lasting finish 25h - 100 ivory
Transparentný púder - Dermacol 
Korektor - Oriflame 3v1
Podklad pod očné tiene - ELF
Paletka tieňov - Mark Wins
Rúž Essence - All about cupcake
Biela ceruzka na oči - Cosmetica Fanatica
Mono očný tieň Essence - 02 dance all night
Maskara - Oriflame -2FX
Lícenka - Essence - 20 babydoll
na fotke ešte chýbajú gélové očné linky od Essence - Midnight in Paris







Čo vy nato? Páči sa vám tento nesmrteľný Hepburnovský štýl ? Rady sa ním inšpirujete? Alebo máte svoju vlastnú ikonu, či svoj vlastný štýl? Missy (*.*)

23 komentárov: Leave Your Comments

  1. ranajky som práve dopozerala a je to super :) audrey je velmi krásna a líčenie sa podarilo je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ja si to tiež ešte niekoľko krát rada pozriem :)

      Odstrániť
  2. krásna linka skvelé líčenie :) Natália by ťa pochválila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Zuzi :) Natálka by určite našla nejaké chyby, ktoré teraz vidím aj ja a dúfam, že nabudúce to bude o niečo lepšie pretože ešte chystáme nejaký ten retro článok ;)

      Odstrániť
  3. čítala som v la femme milujem to!! ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. ďakujem určite budem takýto make-up využívať častejšie :)

      Odstrániť
  5. skvely clanok, zboznujem ranajky u Tiffanyho:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. BAT je moj najoblubenejsi film a Audrey je pre mna stelesnenim krasy...myslim, ze mnoho ludi by sa mohlo od nej ucit...dnes je povazovane za pritazlive, ked je zena umelo vycackana, ma milion plastik a vyzera v konecnom dosledku ako figurina...Audrey nic take nepotrebovala a stale je povazovana za jednu z najkrajsich zien celej historie...Inak licenie sa ti velmi vydarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak Tinka :) dnešný trend umelej krásy vytlačil prirodzenú ženskosť z piedestálu ... každý sa chce na niekoho podobať, byť dokonalý za každú cenu ale zabúda na to, že dokonalosť je nudná... A je to síce klišé ale vonkajšia krása ženy vychádza z jej vnútra ... napokon Audrey to krásne zhrnula to 5 bodov :)

      Odstrániť
  7. ja ju milujem. videla som viacero jej filmov, je nenútene zábavná, filmy majú úroveň a vždy je totálne krásna :) aj tebe to pristane

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dávam big up za čiernu linku, ktorú si ja nezvládam urobiť a tak obdivujem každého, kto to dokáže :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) nie je to nič ťažké ... chce to len prax :)

      Odstrániť
  9. Miluji Audrey!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)