Recenzia : Maybelline color tattoo 24HR + Líčenie

By | 20:20 15 comments
05- Eternal Gold / cena rôzna (plus-mínus 5 eur)




  • silno pigmentované
  • krémové
  • neuveriteľne dlho držia
  • nehrudkovatie
  • možnosť použitia ako : tieň / očnú linku / podkladovú bázu pod očné tiene
   
Kúpila som ich v Dm-ku so zľavou z bodov. Krásne sa s nimi pracuje, musíte však konať rýchlejšie, pretože to, že vydržia naozaj všetko a dlho predlho si vyžiadalo svoju daň rýchlym zasychaním. Nie je to rýchlosť blesku, takže sa nemusíte báť, že by ste si ich nestihli naniesť. Platí to skôr pri alternatíve, keď ich použijete ako podkladovú bázu.
Zo sto bodov, dávam 130 :)


fotka nie je nijako upravovaná a je bez blesku

Jediné, čo ma mrzí , že ako obvykle sú v reáli omnoho viac pigmentované

Máte skúsenosť s týmto produktom? Aké odtiene vlastníte a na aký spôsob ich najradšej používate?
Určite si plánujem nejaké odtiene ešte dokúpiť, takže sa teším vaším doporučeniam.
Krásny zvyšok víkendu a úspešný týždeň praje
Marry



15 komentárov: Leave Your Comments

  1. konečne som odhalila tajomstvo tvojho zlatého tieňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné líčení, takové vznešené, dramatické.. moc semi to líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné líčení, které Ti moc sluší, jen tak dál :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už jsem o nich slyšela hodně chváli, tak musím taky vyzkoušet!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite skús, ja si zaobstarám viac odtieňov :)

      Odstrániť
  5. Jen škoda, že je u nás na výběr tak málo odstínů. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to súhlasím :/, ešte že existuje ebayi a ine eshopy :)

      Odstrániť
  6. aj ja by som ich už chcela vyskúšať, všade samá chvála na ne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)