Účes a make-up podľa VIKTOR & ROLF fashion show

By | 20:25 10 comments

Viktor & Rolf je dvojica holandských dizajnérov, ktorí tvorili niekoľko kúskov napríklad aj pre Lady Gaga, Rihanu a mnoho ďalších. Nás zaujala ich prehliadka z roku 2010. Poviete si, že je to už strašne stará záležitosť...ale veci, čo su in vo svete sa k nám, obyčajným ľuďom, dostávajú až podstatne neskôr.  Missy v jednom z predchádzajúcich článkov spomenula hair - cuffy. 
Dnes Vám ponúkneme návod, ako ich nosiť s pompéznosťou modeliek svetových mól .







Našla som aj jednu zaujímavú stránku, kde môžete pohyblivým kurzorom prechádzať po fotografii modelky  a tá vám bude odkrývať dve rôzne nalíčené polohy. Pozrite si to TU, je to sranda :)



je mi ľuto ale môj foťák nevie odfotiť líčenie :( v skutočnosti totiž vyzerá skvele a na fotkách iba ako mazanica no ale čo už :(



Video, v ktorom rozpráva  Luigi Morenu (hair artist)


Krásny zvyšok večera a úspešný týždeň prajú
Marry & Missy

10 komentárov: Leave Your Comments

  1. na mňa všetko extravagantné.. ale je to veľmi pekné a hlavne tá tvoja version

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to by som vyzerala :) ale tebe sakra všetko pristane :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Waaau parada! to licenie je uplne uzasne, takze si neviem predstavit, ako fenomenalne muselo vyzerat v reale, ked je na fotkach podla teba zle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To líčení se mi moc líbí, je takové jarně fresh :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super ti to vyslo!
    A pri príležitosti tretích narodenín môjho blogu ťa pozývam na historicky prvú giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeejo to je fakt super :) krásne líčenie

    http://sofiaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veselé líčenie :)

    http://stanislavadanisova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)