WHITE WATCH + OOTD

By | 13:24 8 comments

Ako každý mesiac, aj tento som sa zásobila množstvom časopisov. Moje najobľúbenejšie sú INSTYLE, LOVESTAR a LAFEMME. Sú to všetko malé formáty, takže s nimi nemám veľa práce. Hodím ich do kabelky a nezaberú veľa miesta. Okrem malého formátu, majú spoločnú aj hlavnú tému a tou je fashion. V každom z nich som nalistovala stránky venované hodinkám. Zbožňujem nosiť hodinky..rôzne farby a materiály... Jednou z kombinácii, ktoré ma najviac oslovili bola kombinácia bielej a zlatej. Naozaj široký výber nájdete na http://www.mojehodinky.sk/.  Ďakujem im za tieto krásky, hodinky  s.Oliver,  ktoré máte možnosť na mne vidieť. Sú krásne, pohodlné a ako som sa snažila ukázať aj outfitom, hodia sa ku všetkému. Elegantnému ale aj športovému. Sú vhodné na bežné nosenie. Úplne som si ich zamilovala a patria k mojím najobľúbenejšim. Hodinky mi prišli pekne zabalené, nepoškodené a pomerne rýchlo. Určite mrknite na ich stránku. Mnoho z vás si pomyslí že ich chválim kôli tomu, že som ich dostala ako dar, ale tak to nie je. Ak by boli zlé, nemám problém to otvorene napísať. A nikdy by som neodporúčala niekomu inému to, s čím sama nie som spokojna! Hodinky z ich stránky sú naozaj pekné,  kvalitné a dokonca ešte krajšie v reále ako na obrázku. Navyše pri hľadaní narazíte aj na prijateľné ceny!

 

   










shoes- Altero /  bag -Reserved / overknee socks - Kik / coat - NY / sweater - Atmosphere / shorts - Italy / ring - Gate


MARRY


8 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ja som uplne antihodinkovy typ, mnohe sa mi pacia, ale v konecnom dosledku ziadne nenosim :) Vadi mi to na ruke...ale tieto biele su velmi pekne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásny outfit a na hodinky mám teraz úlet stále nejaké hľadám a našla som :) Ďakujem tá stránka je naozaj super

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aa mne sa najviac páči sveter!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Su krásne :) Aj mne maju prist od nich hodinky, len som im pisala 12.10 a potom mi nejak neodpisali..hadam odpišu :) Maju super stranku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nice post. I learn something totally new and challenging
    on websites I stumbleupon everyday. It will
    always be useful to read content from other writers and use something from
    their sites.

    My page :: グッチ 時計

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)