TAG - Marry & Missy odpovedali na otázky

By | 16:41 2 comments
 Ahojte, 
je pravda, že o sebe nerady hovoríme, ale povedali sme si, že nebolo by na škodu, ak by ste sa dozvedeli o nás niečo navyše, čo v našich článkoch nenájdete.  Preto sme prijali výzvu od našej obľúbenej blogerky Lenky (http://msl3nik.blogspot.sk), ktorá  nás nominovala na tento TAG, v ktorom ide o to povedať o sebe 11 zaujímavostí a zodpovedať na 11 otázok, ktoré blogerka pripravila iba pre vás. Takže bez dlhých rečí prejdime k veci ... 



11 zaujímavostí o nás (v našom prípade 5+6)

Marry
  • Keď budete počuť klopkať opätky, tak to budem najskôr ja :D Na vysokých ihličkách som dokonca robila aj vodičák...:D 
  • Mám malú čivavku- Stiflera, ktorého zbožňujem  a občas sa s ním bavím ako s malým deckom... nemôžem si pomôcť, je to proste pusinka.
  • Ďalšia moja zvláštnosť je, že ja sa nesmejem, ale rehocem... doslova . Nahlas a veľa . Keď sa smejem, je ma počuť v dosahu niekoľkých kilometrov :D . (real)
  • Vôbec nenadávam (neslušne)..ani keď som sama doma  (Rytmus by mi asi neveril :D)
  • Za kvalitnú zmrzlinu a topánky by som asi dala aj život :D
Missy:
  • Nemám rada modrú farbu (s výnimkou tej kráľovsky modrej)
  • Obľúbeným ročným obdobím je Jar. Tie ostatné by som najradšej prespala :D
  • Deň si neviem predstaviť bez rannej šálky zeleného čaju.
  • Nezaspím bez ponožiek na nohách-
  • Som veľký fanúšik Manchestru united.
  • Milujem zvieratká. Hlavne mačky. Najradšej by som mala doma z každého druhu jedno :D


11 odpovedí (resp. 22) 


·                     Čo Ťa v živote robí šťastnou a napĺňa?

Marry: Otázka, na ktorú sa veľmi ťažko odpovedá. Hmotné veci sa opisujú veľmi ľahko, ale tie nehmotné omnoho horšie. Čo ma robí naozaj šťastnou je, ked môžem pomôcť, poradiť... byť nápomocná. Kto má pozná vie, že som večný smejo :D a môj hlasný (fakt hlasný) smiech je počuť široko ďaleko. Preto ma robí šťastnou to, keď niekoho môžem rozosmiať a keď niekto rozosmeje mňa. Potom ide všetko jednoduchšie a ľahšie.

Missy: Bude to znieť gýčovo, ale ak môžem niekoho urobiť šťasným ja. Potešiť, rozosmiať, zanechať po sebe príjemný pocit ... Rovnako ma robia šťastnou aj chvíle s mojimi blízkymi, s ľudmi s ktorými si rozumiem, pri ktorých môžem byť sama sebou a dosýtosti sa nasmiať :) Vekom si človek uvedomí, že šťastie stojí na maličkostiach... A napĺňa ma ak môžem robiť niečo tvorivé, kreatívne, čo ma skutočne baví a hlavne ak vidím, že to má aj nejaký význam.

·                     Prečo bloguješ a ako si sa k tomu dostala?

Marry: Nie je tomu tak dávno, keď som ani len netušila, čo to ten blog vlastne je. Missy bola tá, ktorá ma k blogom doviedla. Najprv to bolo hľadanie informácii o produktoch, móde. Hľadala som odpovede. Nie vždy som našla to, čo som hľadala a to ma viedlo k tomu založiť si blog a skúsiť byť na opačnej strane.

Missy: Dostala som sa k tomu prostredníctvom iných blogov, ktoré som pravidelne sledovala a obdivovala. A čím viac ich začínalo byť, tým viac som mala potrebu som mala potrebu aj ja sa vyjadriť, prezentovať svoj štýl, svoje názory, poradiť...Jednoducho byť súčasťou tohto nášho ženského sveta a vo voľných chvíľach robiť niečo tvorivé. Asi pred rokom sme mali s Marry svoje vlastné blogy, ale nejak im niečo chýbalo. Tak sme sa rozhodli spojiť a priniesť Vám niečo z nás oboch.


·                     Charakterizuj sa jednou vetou. Môže to byť aj súvetie.

Marry: Vraví sa, že charakter človeka vyčítate z jedného pohľadu do jeho tváre. Niekde som čítala, že filmové snímky Clinta Eastwooda charakterizuje autorova tvár. Je v nich tvrdosť a smútok, ale prestupuje nimi aj nezničiteľná a horúca srdečnosť. Presne takto by som sa charakterizovala aj ja .

Missy: Jednou vetou je stále lepšie ako jedným slovom :D Som dosť komplikovaná osoba a občas sa aj komplikovane vyjadrujem ... Ale ak by som mala napísať čo mi prvé napadlo tak určite by to bolo: "Plachá myška v koži dravca s mačacími inštinktmi" :D

·                 O akých Tvojich vlastnostiach vieš, že ich ľudia v Tvojom okolí nemajú radi, ale nevieš sa ich zbaviť?

Marry: Nedostupnosť, uzavretosť, ale to len na prvý dojem...keď ma spoznajú som presný opak...ale stále mi každý vyčita, že sa tak na prvý pohľad javím... ale neviem s tým nič spraviť, som proste taká :D..som neúnosne netrpezlivá, a neskutočný pesimista. Radšej som príjemne prekvapená ako sklamaná.

Missy: Nerozhodnosť! Verte, nie je nič horšie ako keď mi dáte na výber :D A druhou by bolo asi to, že občas som prílišný realista a chýba mi väčšia dávka spontánnosti. To si veľa krát vyčítam aj ja sama, ale skúsim s tým niečo už urobiť :)

·                     Koľko meriaš? Si spokojná? / Chcela by si merať viac (menej)?

Marry: 165cm... a spokojná na jednej strane som a na druhej nie .. na slovenské pomery by som chcela mať viac, lebo si všade pripadám malinká. Na druhej strane si však môžem dovoliť mega opätky, z čoho som nadšená, keďže mám tak trochu na topánky slabosť... no ale v Hollywoode by som bola snáď aj najvyššia :D

Missy: 163 cm.  Nikdy som z toho nemala nejaký komplex :D Aspoň som na škoských fotkách mohla byť pekne v predu :D Ale za tých 170 by som sa určite nepohnevala :)

·                     Čo sa Ti na Tvojich rovesníčkach páči a čo nepáči?
Marry: Prvé, čo mi napadlo bolo, že rovesníčky si nevšímam a ani rovesníkov... skôr vyššie ročniky :D .. ale žarty bokom...,Čo sa mi nepáči je, že dnes sa už každý na niečo hrá a málokto je sám sebou. Keď sa hlasnejšie zasmejem, alebo niečo poviem, hneď sú všetky oči na mne a začudovane zaostrujú. Páči sa mi presný opak.

Missy: Hmm. Na niektorých obdivujem to, že už majú svoje vlastné rodiny. Ja aj keď mám už 25 rokov, si stále ešte neviem predstaviť, žeby okolo mňa pobehoval nejaký prcek, všade boli porozhadzované hračky a za stolom na mňa čakali hladné krky :D No človek nikdy nevie ... A nepáči sa mi to, že poniektoré sa zasa na svoj vek vôbec nesprávajú. Buď si svojím správaním na veku uberajú alebo pridávajú. 

·                     Aký máš v živote cieľ? 
Marry: Nie cieľ , ale cesta je dôležitá. Dalo by sa povedať že cieľ nemám. Viem , viem, zas tie začudované tváre. Strašne nerada riešim budúcnosť, lebo neviem, čo bude zajtra a nie to v dobe o  niekoľko rokov. O čo sa však snažím je to, aby som na ceste životom bola dobrým človekom. Kam ma zaveje nechávam na ňom.

Missy: Cieľ zatiaľ nemám. Stále stojím na pomyselnej  križovatke a hľadám tú správnu cestu... No určite by som raz chcela mať dobrú prácu, ktorá ma bude baviť a napĺňať, vlastné bývanie a milujúcu rodinu. To je pre mňa taký základ. Som veľký snílek, takže mám skôr veľa snov. Ale tie si nechám zatiaľ pre seba ;)

·                     Za čo si na seba hrdá? Musí niečo byť! :)
Marry: Slušnosť je vlastnoť, ktorá mi bola vštepovaná od mala. Snažím sa mať triezvy nadhľad a udržať si skromnosť. Nie som hrdá na tieto vlastnosti, lebo je len málo ľudí, ktorí sa nimi môžu pýšiť, ale som hrdá na samotný fakt, že sa snažím k týmto vlastnostiam aspoň priblížiť.

Missy: Magisterský titul. Som hrdá nato,  že som to nevzdala a úspešne to dobojovala. Spromovala som na čisté  Áčka z čoho sa spamätávam doteraz :) 


·                     Ktorú z domácich prác z duše neznášaš?
Marry: Som alergická na prach a na veľké množstvo čistiacich prostriedkov :D takže odpovedám za mňa a za môj imunitný systém .. že všetky :D

Missy: Domáce práce mi nevadia. Občas je to príjemný relax :) Ale ak ma nechcete nahnevať, nedávajte mi do ruky vysávač :D

·                     Dom alebo byt? Prečo?
Marry: DOM...., pretože milujem otvorené priestranstvá, presklenné steny, voľnosť. A nie je nič krajšie, ako lúčiť sa s dňom sledovaním západu slnka so šampanským v ruke a vítať nový deň a slnko pri vôni rannej kávy, či už z prekrásnej terasy alebo pri hrejivom krbe.

Missy: Rozhodne dom. Už len pre ten pocit súkromia a takej tej domácej pohody. V lete grilovať, v zime stavať snehuliaky, mať svoju vlastnú záhradku a veľa zvierat :)



·                     Ktorý je Tvoj obľúbený vtip? :) hihi
Marry: Jednou z mojích špecificít je, že ma nijaký vtip nikdy nerozosmial. Vtipy a ich ´´hlboké´´ pointy samozrejme chápem, podanie môže byť tiež hodné Oskara..ale so mnou to ani nehne. Mnohokrát viem pointu dopredu. Neviem, radšej sa smejem na nejakých reálnych zážitkoch, vtedy plačem od smiechu. Milujem smiech hlasný od srdca..smiech lieči!..Vtip, ktorý mi ako jeden z mála mikol kútikmi je pre trochu silnejšie žalúdky a pochopíme ho len my, východniari! :D Poznáte ten o dvoch lachvatých prasatách? :DD

Missy: Priznám sa vtipy neviem rozprávať a ani si ich nezvyknem pamätať ... Takže nemám ani svoj obľúbený. Nedávno ma však celkom rozosmial tento: 
"V Bratislave robili anketu, či tam vadia východniari ...
5 % z opýtaných odpovedalo, že nevedia, čo sú východniari
25 % odpovedalo: nem
70 % odpovedalo: Ta ja neznam, čom by mi mali vadzic!"  :-D 
Haha :D polovička z vás ho pozná a druhá si povie, že je trápny :D Ale tak narýchlo mi žiaden nenapadol :)





Dúfam, že ste nás dočítali až dokonca a neunudili sa :D Ďalšie otázky už vymýšľať nebudeme, pretože tento TAG je už dosť rozšírený a väčšina z vás ho už robila. Ale budeme veľmi radi ak nám v komentoch zodpoviete na tie, na ktoré sme odpovedali i my, sme zvedavé na vaše názory a nato, koľko toho máme s vami spoločného :)

MARRY & MISSY

2 komentáre: Leave Your Comments

  1. som výšia som výšia :D
    inač ste zaujímavé baby ;)
    s tou modrou som na tom asi podobne ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak s rehotom sa zhodneme :) ten môj taktiež počuť na kilometre a viem ním rozveseliť každého :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)