CLARINS - čistiace mlieko s alpskými bylinkami

By | 19:11 9 comments
Francúzsky sú známe tým, že ak raz nájdu výrobok alebo značku ktorá im vyhovuje ostanú jej verné po celý život. Takouto značkou je aj CLARINS, ktorá má dlhoročnú tradíciu v starostlivosti o pleť. Osobne milujem francúzsku kozmetiku. Príde mi, že je iná ako všetky ostatné. Spomeňme len Biodermu, La Roche-Posay, L'occitane, Yves Rocher, L´oréal, Bourjois, Clinique, Lancome... Ako keby mali v sebe všetky tieto značky nejaké kúzlo :) 

Ale prejdime ku Clarins. Ja som od značky mala možnosť vyskúšať a tiež sa stalo mojou stálicou Čistiace mlieko s alpskými bylinkami určené pre normálnu a suchú pleť.




Základní popis: "Odličovacie mlieko jemne odstraňuje make-up a zbavuje pleť nečistôt. Dodáva pokožke pocit čistoty, navracia jej jas a chráni hydrolipidický* film."

Obsahuje aktívne látky:
bio-ecolia - udržuje prirodzenú rovnováhu pleti,
alpské bylinky - zjemňujú, 
ľubovník, sladké mandle -  hydratujú, 
medovka, jalovec, arnika - poslilňujú,
hydrofilné oleje - čistia,
vitamíny A a E - vyživujú a zlepšujú kvalitu pleti 

Použitie: Každé ráno a večer pomocou vatového tampónu. Po aplikácií mlieka dočistite pleť pleťovým tonikom. Obsah 200 ml. Cena 16-20 €. 



Môj názor: Čo sa týka odlíčenia make-upu tak tak budete potrebovať veľa tampónov a veľké množstvo produktu. Osobne som na klasický každodenný make - up musela použiť až 4 a aj tak moja pleť nebola dokonale odlíčená. Našťastie to zachránila obľúbená micerálka :)

Ale na druhej strane musím vyzdvihnúť že je to výborný prostriedok na dočistenie pleti po odlíčení, pretože pleť zbavuje zbytkov nečistôt a mazu, zanecháva pokožku jemnú, vláčnu a posilnenú, rozjasňuje, a chráni spomínaný  hydrolipidický film*. Vôňa mi pripomína klasickú Marínu alebo Niveu len s tým rozdielom že tu naviac ucítite závan čerstvých byliniek. Konzistencie je krémovejšia a farba mentolová.
Hodí sa hlavne na toto zimné obdobie, pretože výborne hydratuje a zvláčňuje napätú a suchú pleť.



TIP PRE VÁS

Profesionálna odličovacia metóda Clarins:



Odličovacie mlieko zahrejte v dlaniach na teplotu tela. Ľahkým dotykom, bez toho aby ste na pokožku tlačili, aplikujte mlieko celou plochou dlane na tvár a krk. Ruky prikladajte na tvár tú krúživými pohybmi očistite a rýchlym pohybom dlane z tváre odoberte, akoby vás pleť pálila. Opakujte tento pohyb 5 - 6 krát: prípravok zhustne a vytvorí sa sací efekt, ktorý odstráni z pleti make-up a nečistoty bez akéhokoľvek podráždenia alebo vyťahovania pleti. Potom mlieko zmyte vlažnou vodou. 

Musím sa priznať že táto metóda skutočne funguje a nebudete ani potrebovať toľko tampónov ako som minula ja pred jej vyskúšaním :)

*Hydrolipidický film - emulzia vody (hydro) a tukov (lipos) - pokrýva povrch kože a funguje ako vonkajšia bariéra, chrániaca proti prenikaniu baktériía plesní. Zdravá pokožka si zachováva rovnováhu vodných a tukových zložiek, a tak zostáva vláčna.



Produkt na testovanie poskytol internetový obchod Promenada.sk, kde môžete okrem rôznych značiek kozmetiky kúpiť aj originálne parfumy.



9 komentárov: Leave Your Comments

  1. Nějaké nové odličovací mléko by se mi hodilo! )) doufám, že nnajdu pod stromečkem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) skus fb stranku dermacolu, kde najdes info o vianocej sutazi a mozno budes mat stastie a najdes si nejaky ten DC balicek pod stromcekom :)

      https://www.facebook.com/pages/Dermacol-as-E-SHOP-CZ/217067508331307?fref=ts

      Odstrániť
  2. Nechápem, prečo si si to nezmyla podľa návodu? Tak by si neminula žiadne tampóny...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten návod som našla až dnes pri písaní článku, ale chystám sa ho vyskúšať tak dám vedieť či to pomohlo :)

      Odstrániť
    2. :) chcela by som odlicovacie mlieko od dr. Hauschka a tiez sama pouzivat podla na odu, ktory si uviedla aj ty... Takze preto ta moja cudna reakcia :))

      Odstrániť
  3. Odličovací mléko budu za chvilku zas poteřebovat, tohle sice vypadá hezky, ale když píšeš, že neodlíčí úplně, tak se poohlédnu po jiném :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono je to skôr čistiace mlieko ako odličovač a týmpádom svoju funkciu spĺňa ... no za tú cenu sa určite oplatí investovať do niečoho univerzálnejšieho :)

      Odstrániť
  4. ešte nikdy som nepočula slovné spojenie- alpské bylinky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dobre vediet :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)