Matriciane - riešenie všetkých vašich problémov s pleťou + Video

By | 21:04 6 comments

     Prvé čo vás napadne pri slove Matriciane sú určite "vrásky". No v skutočnosti je to len jeden z množstva problémov, ktoré táto nová červeno-biela rada rieši. Nie je určená len pre vyššie ročníky, ako si mnohí myslia, ale skutočne pre všetky vekové kategórie. Ale o tom si už povieme v ďalších riadkoch....
     Všetky by sme chceli byť mladé a krásne po celý život. Ale starnutie je proces ktorý nevie nikto zastaviť, dá sa len správnymi prostriedkami, starostlivosťou a zdravým životným štýlom spomaliť a oddialiť. Starnutie pokožky ako takej ovplyvňuje hlavne genetika a vonkajšie faktory ako sú slnko, fajčenie, stres, životný štýl, či medicínska liečba ... a začína už v 25 roku nášho života. Preto spoločnosť Bioderma prišla pred časom na trh s jedinečným patentovaným komplexom účinných, koži vlastných látok, ktoré regenerujú do hĺbky bunky a tkanivá kože. Nazýva sa Matrícium. Nie je to ani kozmetika, ani liek, ale zdravotná pomôcka. (viac na matricium.sk)



                                                                       po 14 dňoch

Toto Výživné regeneračné sérum, ktoré pôsobí už na úrovni dermis*.  Obsahuje 63 biomimetických (pokožke vlastných aktívnych zložiek) bez obsahu akýchkoľvek kozmetických prídavných látok, konzervantov, parfumov a pod. ktoré pokožku zväčša dráždia ... Na základe tohto patentu sa Bioderma rozhodla zostaviť ANTI-AGE SET krémov, určených pre všetky vekové kategórie a všetky typy pleti od tej najcitlivejšej. Tento set obsahuje 3 krémy pre 3 vekové kategórie a 1 sérum určené pre všetkých bez rozdielu veku či pohlavia. (Viac informácií o účinkoch Matriciane sa dozviete v priloženom videu)






MATRICIANE MULTI - DÉFENSE (multi obrana) alebo tzv. Revitalizačný Matrix** krém

              
  • 25+
  • Ideálny pre mladú ženu (muža) žijúcu v meste, ktorá je vystavená zosilneným agresívnym vonkajším vplyvom 
  • je to skutočný biolgický ochranný štít odrážajúci tieto negatívne vplyvy
  • predchádza starnutiu pleti
  • navracia jej vitalitu 
  • detoxikuje 
  • obsahuje CARNOSIN - čo je silný antioxidant, predchádzajúci starnutiu kožného tkaniva
  • pokožka je revitalizovaná, opäť získava prirodzený mladistný vzhľad, jas a sviežosť
  • vďaka fluidnej osviežujúcej textúre je pokožka jemná a hodvábna




MATRICIANE RIDES  (vrásky) teda Protivráskový Matrix krém

  • 35+  

  •      
  • Vhodný pre ženu (muža)  s viditeľnými vráskami
  • vypĺňa vrásky a ryhy 
  • vyhladzuje
  • obnovuje prirodzenú pružnosť pleti
  • obsahuje ECTOIN*** - poskytuje prirodzenú obranyschopnosť buniek až na úrovni DNA!
  • vrásky sú redukované, pokožka je vyhladenejšia a získava jas a vitalitu
  • krémová textúra dodáva potrebnä hydratáciu a výživu a zanecháva pokožku dokonale hebkú 








MATRICIANE FERMETÉ  (pevnosť) Liftingový Matrix krém


45+
  • vhodný pre zrelú ženu (muža) s viditeľnými vráskami a zvednutým i kontúrami 
  • spevňuje a tonikuje pleť
  • vyhladzuje vrásky
  • vypĺňa kontúry tváre
  • obsahuje POLYLIFT + TETRAPEPTIDY, ktoré stimulujú prirodzenú syntézu kolagénových a elastínových vlákien
  • obsahuje takisto ECTOIN 
  • pokožka je vypnutá a vyhladená, hĺbkovo regenerovaná a získava jas a maldistvý vzhľad
  • krémová a vysoko výživná textúra pleť vyhladzuje a hydratuje







MATRICIANE SÉRUM - Intenzívne regeneračné a omladzujúce Matrix sérum


pre všetky typy pleti

  • obnovuje pevnosť a pružnosť pleti
  • rozjasňuje a omladzuje pleť
  • obsahuje Carnosin a Tripeptidy 
  • je vhodné používať ho v kombinácií s ostatnými prípravkami radu Matriciane, pretože umocňuje a predlžuje ich účinok
  • používa sa pred aplikáciou krému alebo ako nočná starostlivosť



* koža (dermis, corium) stredná, prevažne väzivová časť kože mezodermálneho pôvodu; epidermis = pokožka
** medzibunková hmota
*** Ectoin je látka získaná z baktérie, ktorá dokáže prežiť aj pri teplote 100 stupňov Celsia. Táto látka na seba viaže vodu, čím si vytvorí obal okolo svojho jadra, a tým chrání svoje bunky





Obsah všetkých krémov a séra je 30 ml a cena okolo 23,90 eur. Všetky krémy majú jemnú krémovú textúru, bez parfumácie, ale s príjemnou nevtieravou vôňou. Je nekondoménny a nedráži oči. Plusom je pumpičkové balenie. 


Produkty do recenzie nám venovala spoločnosť Bioderma


NAŠE SKÚSENOSTI

Missy: "Priznám sa proti výrobkom, ktoré majú veľké reklamné kampane som bola vždy skeptická a vždy aj budem. Pretože si myslím, že ozaj dobré výrobky veľkú reklamu nepotrebujú. Ale na druhej strane rada testujem nové produkty a vďaka spoločnosti Bioderma som mala možnosť  vyskúšať aj túto novinku nazvanú Matriciane. Obdržala som všetky 4 krémy, ktoré sú rozdelené podľa vekových kategórií. Keďže už som dosiahla vek 25 rokov a moja pleť si preto vyžaduje zvýšenú starostlivosť a ochranu už v tomto veku, nechala som si krém Multi - défense a sérum. A krémy Rides a Fermeté som podarovala priateľovi a starej mame. Musím povedať, že som bola skutočne veľmi milo prekvapená! Po dvoch týždňoch používania na svojej pleti vidím výsledky. Skutočne krém sľubuje to čo je napísané na krabičke. Pleť krásne vyhladí, hydratuje, vyživí, rozjasní. Rýchlo sa vstrebáva, nezanecháva mastný film na pokožke a keďže neupcháva póry je super aj ako podklad pod make up. Ja osobne som mala ten problém, že sa mi robili na tvári nepekné vyrážky, mala som rozšírené póry a mimické vrásky. Ale ako môžte vidieť aj na obrázku po niekoľkých dňoch sa tieto problémy začali vytrácať a ako keby hojiť a liečiť. Dokonca mi to vyhladilo mimické vrásky nad perami. Z čoho som bola asi najviac prekvapená a potešená. Používam ho iba večer spolu so Sérom Matriciane, ale niekedy ho kombinujem aj so sérom Sébium. Nanášam ho na tvár, krk a dekolt a okolie očí. Skúšala som ho aj na ráno, ale zistila som že na deň mi lepšie sedí krém Hydrabio. Musím povedať, že prvý deň ako som si ho naniesla mi začala pleť ako keby horieť a páliť, a bola trochu začervenalá. Hneď som si pomyslela, že to bude alergia. Ale dala som tomu šancu ešte na druhý deň a žiadne z týchto príznakov sa už neobjavili. Ten istý problém mal aj priateľ. Úplne po prvom nanesení zčervenel. Tie reakcie sú úplne normálne, keďže pleť dostane dávku niečoho na čo doteraz nebola zvyknutá. No teraz si krém nevie vynachváliť. Používa ho každý večer spolu s micerálkou Sébium a pleť ma omnoho krajšiu a zdravšiu. Doteraz žiadne krémy ani čistiace vody nepoužíval, jednoducho nezniesol pocit niečoho mastného na tvári. Preto som bola prekvapená ako dobre tento krém  prijal. Takže z mojej strany a zo strany môjho okolia tieto krémy môžem len a len odporúčať. Minimálne stoja za vyskúšanie, ak máte aj vy podobné problémy. A aj keď žiadne kožné problémy nemáte treba dbať vždy na prevenciu.

fotky nie sú nijako upravené a nepoužila som ani žiaden makeup


Marry sa o svoje skúsenosti s vami podelí vo videu :







Nezabudnite že na stránke matriciane.sk okrem iného stále prebieha akcia, kde môžete po registrácií poštou obdržať vzorky týchto krémov a navyše budete zaradení do žrebovania o krásne ceny...


A ak ešte neviete čím potešiť vašich blízkych na Vianoce, v predaji už nájdete aj tieto krásne vianočné balenia :)


Tešíme sa na vaše komentáre, dojmy, pripomienky a samozrejme skúsenosti s týmito krémikmi alebo celkovo s kozmetikou Bioderma a prajeme vám krásny víkend ;)

photos by Missy
video by Marry

6 komentárov: Leave Your Comments

  1. túto radu zrejme už každá poznáme ;) chvalabohu ja ju ešte nepotrebujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. BIODERMA skutečně umí, o tom už mě stačila přesvědčit. Naštěstí ještě řadu (doufám) nepotřebuju:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No konecne,uz som ani nedufal ze niekedy objavim krem pri ktorom budem fakt spokojny:)MATRICIANE RIDES naozaj stoji zato!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahojte chtěla jsem vám říct že pořádám giveaway doufám že se zůčastníte všichni......
    http://thesimonablog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prosím vas môže používat MATRICIANE RIDES 35+ proti vraskam aj moj manžel???Lebo niektorí mi rozpravaju že kremy určene pre ženy by nemali používať muži....je to pravda?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetky krémy od Biodermy sú vhodné aj pre mužov, osobne som sa to pýtala už skôr priamo zástupkyne tejto firmy, ktorá mi to potvrdila, takže kľudne ho môže používať aj manžel :) Môj priateľ ho používa a je s ním veľmi spokojný :) Dokonca nedá dopustiť ani na micerálku :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)