Home with Black Sofa and Dark Floor

By | 14:52 13 comments

Čierna je najtemnejšou z farieb a tak ako biela, nie je za farbu považovaná. Symbolizuje bohatstvo a citlivosť. Uprednostňujú ju ľudia, odmietajúci svoj osud, rebeli, ľudia skrývajúci nejaké tajomstvo, filozofi, samotári a ľudia, ku ktorým je ťažko preniknúť.Na väčšej ploche pôsobí skľučujúco, vyvoláva pocit odtrhnutia od prírody, od sveta, tak isto vyvoláva pocit uzavretosti. Na malých plochách ju môžeme kombinovať s každou farbou, pretože ich osvetlí. V kombinácii s bielou pôsobí slávnostne. Vo feng šuej nadobúda kladný význam: je farbou kontaktov, kariéry, je zložitou farbou, ktorá obsiahne viac významov. Čierna je totiž jedinou farbou, ktorá odráža všetky energie a neprepúšťa pôsobenie iných bioenergií na človeka, takže zároveň chráni pred negatívnym, ale i bráni pozitívnemu, čím ostáva nezávislou a originálnou. 
Rovnako je však farbou elegancie a vkusu. Aj preto je to jedna z mojich obľúbených farieb ak nie najobľúbenejšia. A to nielen čo sa týka obsahu šatníka, ale aj celého interiéru. Pred časom som sa pustila do rekonštrukcie svojho kráľovstva a moja predstava bola úplne jasná: "Dominancia čiernej v kombinácií s bielou vyústenej v jednoduchosti a rovných líniách." Kým sa však moja predstava úplne naplní to nejaký čas ešte potrvá. Zatiaľ malá ukážka toho čím som sa trochu inšpirovala :)
























Dúfam, že po vzhliadnutí tohto článku ste si o mne nezačali myslieť nič zlé :))  Skutočne nie som žiadny emák ani satanista :D Práve naopak :) Jednoducho sa mi len páči takýto štýl, ktorý je niečím iný, zaujímavý a vystihuje moje "JA". Čo si o tom myslíte vy? Aký štýl bývania preferujete?

Marry

13 komentárov: Leave Your Comments

  1. "merlin monró" a za ním dávid ;´DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čierna je moja obľúbená farba :)
    ďakujem za inšpiráciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasne, ta prva fotka sice nieje celkom my cup of tea, ale ostatne su super. Drzim palce pri prerabke a snad sa potom s nami podelis o finalny vysledok! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem cirnu a bielu, aj spalnu s pracovnou mam ladenu v tomto duchu takze palec ore za tvoj clanok! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja musim napisar,ze toto je presne moja salka kavy.A hlavne ten prvy obrazok.Je to elegantne,vkusne-prosto nadherne

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I Adore black and white interior design!

    Jess xo

    P.s. I have a new outfit up! visit me sometime? xo

    www.mindbodyshop.com.au

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Doma bych to takhle mít nechtěla, ale pár dní v takovém místě být by se mi líbilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. These are regularly described as 2 din car DVD, or double
    din DVD players and this designation references the height of the component.
    The Galaxy S has a great 5 MP camera with a resolution of 2592 x 1944 pixels.

    Leaving the Wi-Fi option turned on will very quickly
    drain the battery on the Galaxy S.

    Look at my weblog ... galaxy s4

    OdpovedaťOdstrániť
  9. It also offers optimum exposures when you're shooting backlit with the help of HDR mode. There is a host of in-camera editing options such as red-eye reduction, cropping, color balance, straightening, fish-eye effect, etc. This will be indicated if you receive an error on the LCD; "CARD IS NOT FORMATTED" or "OUT OF MEMORY"or "NO CARD PRESENT".

    Feel free to visit my weblog - nikon d7100

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Black - Berry Play - Book by RIM is at price of
    Rs 32000 for 16GB model. It consists of the 1GHz dual core processor with the
    RAM of 1GB, in order to operate most complicated and challenging applications.
    One of the first Black - Berry smartphones to feature Black - Berry OS 6,
    the Torch has been a breath of fresh air to the declining brand.



    Here is my site: blackberry playbook review

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)