KAVIÁROVÉ NECHTY ☜♡☞ HOT or NOT ??

By | 21:59 24 comments

Kaviárovým nechtom som dlho odolávala. Najprv sa mi to vôbec nepáčilo, neskôr ma odrádzala cena. Takýto kaviárový lak má napríklad PUPA, ale posledné čo mi chýba je lak, za vyše 7 eur, ktorý mi bude slúžiť tak akurát ako dekorácia na jeden necht (odlakovanie bude zrejme zábava). Aby ma to zbytočne nelákalo, snažila som sa od Pupy  bočiť ako sa len dalo :D ....
Včera som sa do školy ako stále ponáhľala a nestíhala autobusy ani električky..nič nové :D, stihla som si zobrať do kabelky fialový lak Essence - multi dimension, odtieň 58 The one and only z eshopu BABYBABY.CZ, ktorý som chcela strašne vyskúšať a nemala som na to čas. A čo iné sa dá v škole robiť počas prednášky ako lakovať nechty že? Ako som ho vytiahla a začala lakovať, namiesto námietok na smrad som od ostatných dostávala postupne hlášky typu:   " wuaa to je krásna farba, môžem si ho potom požičať?? ".... a takto lak koloval aa koloval :D



  •  Farba krásna
  •  Krytie už v prvej vrstve v takej miere, že som skoro odpadla
  •  Lakovanie ním ide od ruky
  •  Vyzerá skvelo aj bez nadlaku
  •  Cena viac než priaznivá
  •  8 ml
 Boli sme proste nadšené ! Cestou domov som sa zastavila v takom zašitom obchodíku na Prešovskej stanici. Spolužiačka potrebovala kúpiť nejaké sponky pre svoju malú neterku. A čo čert nechcel boli tam! Kaviárove guličkové ozdoby na nechty...pozrela som cenu a bolo rozhodnuté. Za 2 eurá veľa muziky. Predsa je to len rozdiel 2 eurá a viac farieb a vyše 7 eur len za jednen odtieň laku z Pupy. Hneď ako som došla domov som sa pustila to testovania. Išlo to úplne v pohode až na jednu chybu, ktorú som spravila... Po nalepení som po nich prešla priesvitným lakom, ako to mám vždy vo zvyku na zacelenie. Bohužiaľ sa akoby roztavili a zmenili farbu. Nechcelo sa mi už ale odlakovávať a znovu sa s tým piplať, takže som na nich dolepla sem- tam nové guličky. Celé som to pozatláčala prstom a nechala uschnúť (ak sa tým nechať uschnúť myslí bežať opäť raz na autobus :D). Ostatné nechty som prelakovala priesvytným lakom KILLYS , po ktorom vám nechty budu krásne svietiť pod uv - svetlom. Chybyčka se vloudila, ale to nemení nič na tom, že sa mi to aj tak zapáčilo. Nabudúce som (sme) už poučené a prelakovávať ich nebudem. Len poriadne pozatláčam a necham uschnúť (15 - 20 min). Stretla som sa s reakciami, či to neopadáva. Tak teda vám poviem, že neopadáva ! Po zaschnutí a poriadnom zatlačeni držia ako kliešť a ja mám už teraz obavu, ako ich budem dávať dole (budem vás informovať, či som to prežila...). Nabudúce siahnem po tmavších farbách guličiek a prelakovávať ich nebudem. Určite vám ich potom ukážem, aký je to rozdiel...Takže, keď to zhrnieme, aj lacnejšie laky môžu byť super. Máte s kaviarovými nechtami skúsenosti? Páči sa vám to vôbec? Vlastníte nejaký lak Essence z tejto rady? (Ja si asi kúpim všetky farby :D)

MARRY



Video, ako sa takáto kaviárová manikúra robí.

24 komentárov: Leave Your Comments

  1. Mne sa to celkom páči, len ešte viac ma zaujal ten krásna fialkový lak od Essence, je to tak krásna farba :o) Fakt super nechtiky !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, z tej farby som aj ja fakt unesená :))

      Odstrániť
  2. To je nádherná barvička. A to že nemám ráda fialovou!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nevypadá to špatně :).. hlavně se mi líbí jak jsou ty nehty zdravé a dlouhé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) keby som mala také nechty svoje, bola by som šťastná, ale ja mám na svojích nechtoch trochu gelu, ktorý mi ich spevní a neprelamujú sa mi... ale snažím sa, aby to vyzeralo bolo prirodzené a nenásilné, takže si ma týmto komentom veľmi potešila :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. môj hókus pokus , či celkovo trend kaviáru na nechtoch? :)

      Odstrániť
  5. fialový HOT, vyzerá úžasne, ale cukríky, NOT. a cca osem eur v pupe kvôli fotke - NOT NOT. takže Nina, nie si jediná :-) ešteže ste našli túto lacnejšiu verziu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no presne tak, kôli jednej fotke sa to fakt neoplatí ...

      Odstrániť
  6. Mně se celkově kaviárové nehty nelíbí, přijde mi to takové neupravené :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne sa veľmi páči kaviár i lak. Je to krásne a originálne a farebnosť mi tiež reže. Ten lak je momentálne v predaji,alebo je to z tej staršej rady?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím si, že kúpiť sa už nedá, pretože to bola limitka :( čo je veľká škoda, pretože ako som písala, mala som zálusk na všetky odtiene :)

      Odstrániť
  8. ten odtien fialovej je uzasny :) moja oblubena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Líbí se mi fialová barva laku ale tím to asi končí. Tohle jde nějak mimo mě :(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mne sa to páči akže pochopiteľne HOT;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Odpovede
    1. vidím, že farba sa páči všetkým, skúsim sa popozerať po nejakej alternatíve, keďže túto limitku už nezoženieme a poradiť vám, kde by sme taký odtieň mohli zohnať. ĎAkujem ešte raz za všetky komentáre :)

      Odstrániť
  12. musím se přiznat, že takovéhle zdobení vidím prvně :) není to propadák ani nijak špatný, ale já bych to na svých nehtech asi mít nemusela. Neber si to osobně, je to jen můj názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vôbec to neberiem osobne a ďakujem za názor :) ani mne sa na začiatku vôbec nepáčili...škoda že sa mi to nepodarilo tak, ako to má vyzerať, originál sa mi totižto neviem prečo zapáčil veľmi ! :))

      Odstrániť
  13. Prvykrat som to videla uz davnejsie a straaasne sa mi to odvtedy paci. Akonahle to niekde uvidim, urcite idem do toho (ale urcite nie do pupy) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten fialový lak je krásný, kuličky taky jen se mi to nějak spolu bije...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ja mam ten z pupy, taký farebný a som spokojná.:3

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)