Líčenie s Max Factor - v hlavnej úlohe FLIPSTICK

By | 14:26 18 comments


Možno ste už postrehli, že na trhu sa objavila novinka od Max Factor a tou je tento nadčasový duo rúž, ktorého hlavnou ideou je, že umožňuje docieliť efekt dokonalých pier ľahko a bez námahy a pre všetky z nás.  Každý odtieň bol navrhnutý dvornou vizážistkou MF Pat McGrath, ktorej prácu môžete vidieť na rôznych svetových prehliadkových mólach a červených kobercoch.




"Flipstick Colour Effect Lipstick prináša perám nový rozmer: skúste si naniesť jeden odtieň na vrchné a druhý na spodné pery. Alebo si jedným z odtieňov pery orámujte a druhý naneste do stredu. Výsledkom bude príťažlivá farebnosť, ktorá na perách pôsobí trendovo, šik a jedinečne.

Jednotlivé farebné duá navzájom ladia a dopĺňajú sa, odtiene spájajú rovnaké podtóny. Duo Flipstick Colour Effect Lipstick kombinuje vždy svetlejší a tmavší odtieň, pričom konzistencia rúžu sa rozotiera s výnimočnou ľahkosťou. Vosková textúra rúžu má hydratačné účinky, vďaka čomu sa farba na perách kĺže a umožňuje jednoduché nanesenie." (viac info na stránke http://www.maxfactor.sk/)


Tieto rúže sú menšie a užšie, než váš typický rúž, to umožní presnú aplikáciu. No na druhej strane sú trochu krehké, preto ich treba nanášať s ľahkosťou najlepšie pomocou štetca na nanášanie rúžu. Nerozpíjajú sa, pery nevysušujú a vydržia skutočne veľmi dlho. Možnosť výberu zo 6 duo odtieňov a cena 9,90 €.
Ja vám dnes ukážem odtieň, ktorý vlastním ja a to 10 - Folky pink. Je to taká malinovo ružová matná farba na jednej strane a perleťový lesk na druhej strane. Stačí naniesť malé množstvo takže pomerne dlho vydrží a celkom pekne vonia. Obal síce vyzerá zaujímavo a lákavo, ale mne osobne na ňom vadí, že obe konce rúžov trčia von, nedajú sa úplne zrolovať, tým pádom pri zatváraní treba dávať veľký pozor aby sám vŕšok nezadžabal. Čo sa mi stalo niekoľko krát. Inak sa s ním veľmi dobre pracuje a je niekoľko variant ako ho môžete použiť čo sa dočítate v nasledujúcom článku....





Takto vyzerá konečné líčenie, ktorého postup si teraz ukážeme....




1. Pred samotným líčením som na vyčistenú tvár aplikovala denný krém Hydrabio Légere od Biodermy a Satin bázu pod make-up od Dermacolu. Po chvíli som štetcom naniesla a do stratena rozotrela make-up Xperience Weightless od Max Factor v odtieni 02. Jemné nedostatky som zakryla korektorom Pan stick taktiež od Max Factor.  Pod oči som použila žltý tekutý korektor od Oriflame (Gold). Celé som to zafixovala púdrom od Dermacolu v odtieni 02. Obočie som upravila pomocou hnedého tieňa na obočie z paletky od Essence. (viď foto)








2. Na celé očné viečko až pod obočie som ako prvé naniesla podklad od Elfu a na to bežový očný tieň, 
aby som zjednotila farbu celého viečka . Do záhybu oka som štetcom naniesla a rozblendila svetlo hnedý očný tieň, 
aby som oko ako keby uzavrela a vytieňovala.














3. Ďalej som naniesla vodeodolnú tekutú očnú linku Colour X-pert od Max Factor v odtieni 01 -Deep Black. Vďaka skvelému aplikátoru som ňou vytvorila efekt mačacích očí.







4.Pod oko som naniesla iba svetlo hnedý očný tieň a bielou ceruzkou rozjasnila vnútornú linku oka. 














5. Mihalnice som prečesala priesvitnou fixačnou špirálou od Miss Sporty a po zaschnutí som aplikovala obľúbenú čiernu špirálu 2FX od Oriflame v 2 vrstvách.




6. Tvár som pomocou štetca na bronzer vykontúrovala bronzerom (02) od Essence. Naniesla som ho pod lícne kosti, na spánky a na spodnú časť sánky. a líčka som použila lícenku od Essence v odtieni 20 - babydoll.














7. Nakoniec som pery prepudrovala a naniesla spomínaný rúž od Max Factor - Flipstick. Najprv som pery olemovala a vyplnila ružovou stranou a potom som rúž otočila a do stredu pier naniesla lesk. To vytvorilo efekt plnších a šťavnatejších pier. VOILÁ!!!!



HODNOTENIE






 Použité produkty: 
 (niektoré som zabudla odfotiť, keďže som sa presúvala hore dolu, tak sa vopred ospravedlňujem, ale všetky sú spomenuté v článku)

Paletka očných tieňov Mark Wins, Bronzer Essence, Paletka na obočie Essence, Púder Dermacol, Lícenka Essence, Priesvitná špirála Miss Sporty, Báza pod očné tiene Elf, Maskara Oriflame, Biela ceruzka Cosmetica Fanatica, Korektor pod oči Oriflame, Tekutá očná linka Max Factor a nakoniec micerálka od Biodermy, ktorá to celé bezproblémov odlíčíla :)


A takto rôznorodo môžete Flipstick využiť:

-          Aplikácia farieb samostatne (môžete si naniesť na pery samostatne iba jeden alebo iba druhý odtieň)

-          Tmavšiu časť použiť iba ako kontúrkou a svetlejšou časťou vyplniť pery.

-          Alebo tmavšou častou si natrieť celé pery a na to naniesť ešte tú svetlejšiu časť.







Dúfam, že sa vám recenzia aj líčenie páčili a že som vás nejako inšpirovala :)  Ak máte nejaké želanie na make-up tutorial kľudne nám napíšte. Alebo ak vlastníte niektorý z "flipstickov" napíšte nám svoje skúsenosti, alebo ak nie tak či by ste si ho kúpili ? :)

Krásny deň praje Missy (*.*)



18 komentárov: Leave Your Comments

  1. bála som sa toho efektu MF flipsticku, ale vidím, že je to kráááásne O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) aj ja som bola milo prekvapená :) určite si zaobstarám ešte odtieň "Gypsy red" pretože v tom videu aj na fotkách vyzerá neskutočne :)

      Odstrániť
  2. jé, ty máš mačičku takú istú ako my :)či to je kocúr?a ten výraz "nezadžabal" je najlepší :))) inak farba aj výdrž vyzerá super, len ten obal, na prenášanie to asi veľmi nebude

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne? :D tak to sa teším že niesom jediný milovník mačičiek :) ano je to "ona" a je to riadna potvorka :) tie výrazy mi musíte prepáčiť :D občas mi v rýchlosti spisovný ekvivalent východniarskych hlášok nenapadne :D obal je veľké mínus, mám pocit že keď mi raz padne na zem už nho môžem odhodiť :((

      Odstrániť
  3. musim uznat, ze na tebe vyzera krasne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahojte marry a missy :) ja mmam odtiem salsa red :) coskoro bude aj recenzia... A tebe sa velmi hodi!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) a na recenziu sa veľmi tešíme :)

      Odstrániť
  5. Ahojky..hezký blog:)Strašně se mi líbí odstín této rtěnky:) zvu tě k sobě na giveaway o výrobky Sephora http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty mas peknu tvar na sminky :))
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Flipstick mi připadá moc hezká, ale vadila by mi asi ta křehkost, mám smůlu a určitě by se mi zlomila.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak tu max factor chci, přesně v tom odstínu co máš, a jdu se opičit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, chcem sa opytat...nevies mi poradit, kde by som zohnala tie ocne tiene Mark Wins? Dakujem, Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Aďka :) ja som ich kupovala v Tescu, ale neviem či ich tam majú celoročne a potom v parfumerke Marionnaud som videla niečo od nich. Inak je túto značku u nás veľmi ťažko zohnať čo je škoda :( potom ešte skús ebay

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)