Make up Max Factor - FACE FINITY 3v1 + Líčenie

By | 15:06 21 comments
Peknú sobotu prajem.
 Keď som počula o novinke Max Factor, hneď som ju chcela vyskúšať a priniesť vám opäť ďalšie recenzie. Zaujalo ma hlavne zloženie make upu, ktorý v sebe spája podkladovú bázu, korektor a klasický make up. Navyše by mal na pleti dlho vydržať bezchybný. 
Žeby dokonalý make up??

V čom je tento make up iný??

Predáva sa  v týchto odtieňoch

Tento make up bol použitý na modelkách počas fashion show pre módny dom Valentino jeseň/zima 2012.
Modelky si pochvaľovali skvelú výdrž , dokonca aj po prehliadke  na párty do ranných hodín.


Čo na to vravím ja
  • spf 20
  • riedšia konzistencia umožňuje ľahké roztieranie
  • ľahký pocit na pleti
  • stredne a menej krycí
  • výdrž cca 6 hodín bez bázy, s bázou dlhšie. Kôli mojej mastnejšej pleti v T-zóne je nutné prepudrovať
  • v mojom prípade bolo potrebné viditeľnejšie nedostatky prekrýť korektorom
  • pleť je zjednotená a môže dýchať. Neupcháva póry
  • 30 ml
  • 15,90 eur

Jediné mínus ktoré má je, že by mohol byť viacej krycí. Ja totiž na tvár aplikujem vždy len veľmi malé množstvo make upov a málo ktorý je už v tak malom množstve dostatočne krycí. Na druhej strane ak by som ho aplikovala o trošku viac, kryl by pekne. Navyše ho na pleti ani necítite, je veľmi ľahký a vzdušný, čo je veľká výhoda. Parfúmovaný nie je vôbec, takže opäť plus. Obsahuje podkladovú bázu a tak v porovnaní s inými drogérkovými  make upmi vydrží omnoho dlhšie. 
A tu sú obrázky, aby ste mali lepšiu predstavu.



Moje líčenie je omnoho výraznejšie ako na modelkách. Ostala som v zemitých farbách, ale vôbec som nimi nešetrila :) Navyše som pre dramatický look použila umelé mihalnice, ktoré som nalepila len do vonkajších kútikov. Aby som bola konkrétna jednu celú  som rozstrihla na dve rovnaké časti  a úplne to stačilo.:D Nemám rada silené umelé mihalnice na celom viečku. Líčenie som oživila krásnou ligotavou zlatou. Rúž je len jemný, hnedo broskynkový. Nižšie nájdete použité výrobky a fotopostup.
 Čo na to poviete?



Použité produkty
tiene- Alverde, bronzér -Essence, korektor / make up /a púder - Max factor, zlaté tiene Maybelline, čierna kajalová ceruzka  - Barry m, rúž - Rimmel a špirály - Maybelline a Essence

Umelé riasy som na fotopostup nenafotila.
Pozdravujem vás a užívajte si voľných dní najlepšie ako viete :))

MARRY

21 komentárov: Leave Your Comments

  1. dokonalý! musím sa naneho pozrieť

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa pozdáva, krytie je také akurát :) a odpadávam z tvojich očí. povedz, koľko ti to trvá každé ráno, tak sa namaľovať? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oči mi paradoxne zaberú najmenej času (7 min plus minus) ..:D je to taká rutina...najviac času mi zaberie prebrať sa, a podstúpiť všetky kroky od hygieny, odlíčenia, nagebrenie krému, make upu, učesania sa a tancovania pri rannej hudbe mtv :D

      Odstrániť
  3. Krásne! :) a ten rúž vypadá skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rúž je hlavne super svojou konzistenciou a hydratáciou...je vážne top

      Odstrániť
  4. Velkej kosmetickej inspirativní příspěvek, tak to mám ráda:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten make-up vypadá dobře a s tou tvářenkou je to dokonalý :)ta to líčení vždycky zvedne. A máš krásně nalíčené oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne súhlasím s tou tvářenkou ! :) veľmi to oživí akýkoľvek make up

      Odstrániť
  6. teraz ked nepouživam makeup tak najdem takyto super ? :) Inak tie tvoje oči su fakt krásne, bomba ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem vám kočky! aa ty máš veľkéé šťastie, keď make up používať nemusíš! to ti teda závidim :))

      Odstrániť
  7. No ja používam ako makeup Max Factor panstick a je to pre mňa zatiaľ to naj! Vyskúšala som aj MF lasting performance - natural brozne som si v lete vychvaľovala, ale zato ivory beige mi už až tak funkčne nesedí. Tento už obzerám dlho vyzerá to úplne super, len váham lebo mi už dva makeupy stoja na poličke. Po obrázkoch, ktoré si priložila si asi ale skúsim zohnať vzorku - si ma nalákala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lasting performance sa chystám vyskúšať aj ja, snáď mi sadne, čítala som na neho rôzne recenzie, vraj sa po ňom tvorili vyrážky..ale kryciu schopnosť má výbornú už v malom množstve...panstick používam len ako korektor, na celú tvár sa podľa mňa nehodí

      Odstrániť
  8. prosim prosim,aky mas odtien? :) dakujem :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka, je to 75 golden... asi som to zabudla v článku zmieniť...inak si mi vďaka komentu pripomenula, ako vyzerali naše staršie články :D ... som rada, že sme sa (dúfam) posunuli trochu ďalej..:)

      Odstrániť
    2. akurat som pozerala v googli recenziu naň,a vyskočil mi váš blog,tak hned som sem nabehla kedže vás sledujem :)
      a náhodou recenzia super,dala mi presne to,čo potrebujem ;) ked si všimnem iné niektoré blogy v súčasnosti,tak recenzie sa nedajú porovnať asi s recenziou,čo ste mali v roku 2012 (to je v dobrom)
      takže sa mi potvrdilo,že ste taká moja srdcovečka tuto medzi blogerskou komunitou :)
      :*

      Odstrániť
    3. oj..tak teraz si mi spravila takú náladu, že hádam spravím aj desať recenzíí naraz ! :)) Celý ten zdlhavý proces recenzovania je niekedy o nervy :D, ale keď si spomeniem, aké super baby nás sledujú, a že to naše písanie má význam, je to razom o inom...človeku sa hneď lepšie píše s radosťou a dobrým pocitom ! :)) <3 :-****

      Odstrániť
    4. :* ked budete také super ako doteraz,verím,že tu príde dalších 620 čitatelov ;)
      <3

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)