Odličovanie s DERMACOLOM

By | 15:36 7 comments

Dnes si povieme niečo o tom, ako sa dá ľahko a pohodlne odlíčiť tvár pomocou prípravkov od Dermacolu. Že je Dermacol náš obľúbený určite už viete. Stretávam sa  stým , že mnoho ľudí ani nevie, že Dermacol má okrem dekoratívnej kozmetiky aj rady na odličovanie, radu spchových gélov, telové mlieka aj krémy na tvár pre všetky druhy pleti. 
Tak, poďme teda na to...







Pri odličovaní začínam očami. Oči mám citlivé a tak som siahla práve po tomto upokojujúcom odličovači, ktorý obsahuje výťažky zeleného čaju. Odličuje slušne. Za čo má u mňa plus je to, že oči naozaj upokojuje  a nedráždi. Nemám rada odličovače očí, ktoré majú olejové zložky a po odličovaní mám pocit celého mastného oka (aj vo vnutri.) Tento našťastie takýto nie je. Je to ako keby ste sa odličovali čistou voňavou vodou, jednoducho a ľahko.
Cena:  3,79 eur ( 150ml )





 Tento mliekový odličovač  bude vyhovovať ľuďom so suchou citlivou pleťou ako mám aj ja. Vy, ktorý trpíte mastnou pokožkou od neho radšej ruky preč. Je to totiž extrémne mastné mlieko . Má to svoje výhody.Nečistoty  a makeup nemajú voči nemu šancu a zmietne ich so sebou úplne hravo. Poradí si s gélovými linkami a podobnými orieškami. Navyše sa vám nestane, aby pokožka ostala podráždená a suchá kôli treniu tampóniku o kožu. Pri normálnej pleti odporúčam po odličení týmto mliekom dočistiť  micelárkou, alebo klasickou tonizačnou vodou.
Cena : 4,19 eur ( 200 ml )





Toto tonikum mi spríjemňuje odličovanie krásnou vôňou. Je jemná nevtieravá, veľmi prijemná a neviem sa jej nabažiť. Na odličovanie s týmto tonikom s avždy teším. Obsahuje kyselinu hyalurónovú, ale len v nepatrnom množstve. Nič agresívne. Neobsahuje alkohol, čo mi vyhovuje. Pleť nedráždi, pekne dočistí, uzavrie a pripraví na aplikáciu obľúbeného krému.
Cena : 4,49 eur ( 200ml )







Tým, že upokojujúci odličovač očí je naozaj jemný  a neobsahuje oleje, odličovanie gelových liniek s ním ide trochu ťažšie. Čo nedotiahne on, dokončí mliečny odličovač oči aj tváre, ktorý oleje naopak obsahuje a je poriadne mastný. Neodolá mu ani linka, ani odolný make up a ani vodeodolné špirály a podobne. Posledný obrázok hovorí za všetko. Mliečnym odličovačom som prešla po celej ruke a dočistila všetky zvyšky. Po dočistení tonikom, alebo micelárkou sa zbavíte mastného povlaku a hĺbkovo dočistíte a uzavriete pleť.



Na čo ďalšie by ste sa tešili v nasledujúcej  recenzii ?
(ospravedňte špinavé vrchnáčiky, ale niektoré balenia majú pokazené pumpičky)

MARRY

7 komentárov: Leave Your Comments

  1. odličovadlá od dermacolu majú šťávu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám rada od Dermacol čistiacu micelárnu vodu. Fakt pecka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. rada by som videla "schopnosti" jednotlivých dermacol-makeupov pekne vedľa seba... asi by to síce bola veeeeľká recenzia :) mám skúsenosti len s matte cover a je fakt dobrý

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja sa zase posledne mesiace s inym ako s olecekovym neviem odlicit. Mojim oblubencom jegarnier :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já na dermacol nedám dopustit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. s dermacolom nemam ziadne skusenosti.. ale dobre vediet.
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odličovací mléko Dermacol jsem v minulosti zkoušela a bylo moc fajn:)) Sama mám připravených několik recenzí na Dermacol:)) Ale jak už tady někde zaznělo, ráda bych nějaký názor na jejich make-upy, s těmi nemám dosud zkušenosti:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)